Libra

Manga e parë japoneze e krijuar nga Inteligjenca Artificiale. Por a është art?

Nga Gazeta Si - Në komiken e tij të fundit “Cyberpunk: Peach John”, autori i mangas Rootport imagjinon heroin e folklorit japonez Momotaro - i cili thuhet se ka lindur nga një pjeshkë gjigande - duke jetuar në një të ardhme distopike. Por ndërsa shkrimtari krijoi historinë dhe dialogun, imazhet e tij të frymëzuara nga fanta-shkenca u krijuan tërësisht nga inteligjenca artificiale.Në fakt, 37-vjeçari nuk ka vizatuar asnjëherë një komik me dorë.Shtëpia botuese që qëndron pas veprës, Shinchosha, beson se “Cyberpunk: Peach John” është vepra e parë e plotë manga në botë me AI.

Në shitje në Japoni nga e enjtja, ai u ilustrua duke përdorur Midjourney, një gjenerues imazhesh në internet që mund të prodhojë fotografi të detajuara bazuar në kërkesat e përdoruesve.

Për të krijuar panelet, Rootport me bazë në Tokio futi një varg përshkrimesh teksti, të cilat më pas i rafinoi, për të krijuar imazhe që përputheshin me historinë e tij.

Rootport u dha personazheve të tij tipare dalluese që do t'i ndihmonin lexuesit të njohin personazhet ndërsa historia përparon

Duke folur për CNN përmes emailit, autori anonim, i cili përdor emrin e artit, Rootport për shkak të shqetësimeve të privatësisë, tha se e përfundoi punën në vetëm gjashtë javë. Duke përfshirë më shumë se 100 faqe dhe - ndryshe nga shumë botime manga - të përkthyer me ngjyra të plota, një punë e kësaj shkalle do të merrte më shumë se një vit për t’u përfunduar me dorë, vlerësoi ai.Mjetet e imazhit të AI në internet si Midjourney, DALL-E 2, Stable Diffusion kanë shpërthyer në popullaritet që kur u bënë të disponueshme publikisht vitin e kaluar. Megjithatë, ata mbeten në fillimet e tyre, që do të thotë se autori ndonjëherë luftoi për të prodhuar atë që ai e quajti “imazhi i përsosur për një skenë specifike”.

Për një gjë, Midjourney nuk ishte në gjendje të përsëriste drejtpërdrejt personazhet ekzistues në poza të reja ose me shprehje të ndryshme të fytyrës. Për ta shmangur këtë, Rootport u dha personazheve të tij tipare dalluese (të tilla si flokët rozë, veshët e qenit ose një kimono e kuqe) që do t’i ndihmonin lexuesit të njihnin personazhet ndërsa historia përparon.

“(Por) edhe në veprat legjendare manga, është e zakonshme që vizatimet e personazheve të ndryshojnë midis fillimit dhe fundit të serive”, shpjegoi ai.

Mjetet e imazhit të AI gjithashtu luftojnë në mënyrë famëkeqe për të paraqitur me saktësi duart e njeriut, të cilat shpesh shfaqen me shumë (ose shumë pak) gishta.

Rootport demonstron se si ai gjeneron karaktere duke përdorur kërkesat e tekstit

Për këtë arsye, Rootport tha se ai bëri një “kompromis të rëndësishëm” duke kufizuar skenat që përshkruanin duart e personazheve.

"Duart ishin të vështira për t’u nxjerrë dhe detajet prireshin të dukeshin sikur po shkriheshin”, tha ai.

Ripërcaktimi i krijimtarisë

Mjetet e imazhit të AI po ngrenë pyetje të reja në lidhje me kreativitetin dhe integritetin artistik. Në gusht, projektuesi i lojërave në Kolorado, Jason M. Allen, shkaktoi zemërim kur fitoi një konkurs arti prej 300 dollarësh me një imazh futuristik të krijuar duke përdorur AI.

Përdoruesit e mediave sociale vunë në pikëpyetje meritën artistike të punës së Allen-it, megjithëse ai këmbënguli se një sasi e madhe pune ishte bërë për paraqitjen e tij.

“Nuk është se thjesht po i mblidhni fjalët së bashku dhe po fitoni gara”, tha ai për CNN në atë kohë.Polemika të ngjashme kanë prekur botën e librave komikë.

Menjëherë pasi artisti i famshëm koreano-jugor, Kim Jung Gi vdiq tetorin e kaluar, një programues lojërash publikoi një mjet që lejon përdoruesit të gjenerojnë imazhe që ngjasojnë me komiken e tij duke përdorur tekste. Programuesi tha se ai e kishte menduar atë si një homazh, por shpejt u përball me reagime të furishme, madje edhe kërcënime me vdekje nga fansat e Kim.

Por Rootport këmbënguli që libri i tij komik, i cili përfshin një udhëzues me 10 faqe që u tregon lexuesve se si të prodhojnë mangën e tyre të krijuar nga AI, duhet të konsiderohet një vepër arti.

Autori raportoi se puna e tij u prit pozitivisht kur postoi një pamje paraprake të komikes në internet, megjithëse disa njerëz në mediat sociale kanë shprehur mosmiratimin e tyre. Një përdorues i Twitter-it e përshkroi projektin si “një fyerje absolute për mangat kudo”.

Një tjetër shkroi: “E çuditshme të publikosh një manga nga AI kur vendi yt (ka) disa nga artistët më të talentuar që ekzistojnë”.

Por autori tha se ai nuk parashikon që AI t’i nxjerrë artistët jashtë punës së shpejti. Ai e krahasoi procesin e tij me bërjen e muzikës duke përdorur instrumente MIDI, në atë që teknologjia “shkëlqen në kthimin e shpejtë të imazheve mendore në realitet”.

"Ashtu si pak kompozitorë do të pretendonin se MIDI i bën orkestrat njerëzore të panevojshme, nuk besoj se artistët e mangave do të bëhen të panevojshëm”, shtoi ai.

“Si njerëzit dhe AI krijojnë bazuar në të dhënat e mësuara nga e kaluara. Megjithatë, njerëzit mund të krijojnë jo vetëm nga të dhënat, por edhe nga emocionet, përvoja. Aktualisht, AI ende nuk posedon emocione apo përvoja, as nuk ka dëshirë për të komunikuar. Në këtë drejtim, AI ende nuk mund të krijojë një vepër të përsosur më vete. Ndihma njerëzore është thelbësore”.

Një agim i ri

Përtej çështjeve etike, ligjvënësit dhe krijuesit në mbarë botën po përballen gjithashtu me shqetësimet e të drejtave të autorit të ngritura nga mjetet e trajnuara, duke përdorur grupe të mëdha të dhënash të imazheve ekzistuese.

Në janar, gjiganti i fotografive Getty Images njoftoi se po padiste Stability AI, kompaninë që qëndron pas Stable Diffusion, për gjoja kopjimin dhe përpunimin e imazheve të saj pa marrë licencat e duhura.

Artisti dhe politikani i mangës japoneze, Ken Akamatsu, ka qenë ndër zërat më të shquar që kërkon udhëzime të reja mbi artin e krijuar nga AI.

Kopje të "Cyberpunk: Peach John"

Duke postuar një video në kanalin e tij personal në YouTube, Akamatsu, i cili shërben në dhomën e lartë të parlamentit japonez, sugjeroi që krijuesit duhet të jenë në gjendje të përjashtojnë punën e tyre nga grupet e të dhënave të përdorura për të trajnuar programet e AI - ose të kompensohen nëse zgjedhin.

Rootport, megjithatë, beson se teknologjia AI përfundimisht do t’i çlirojë artistët nga “procesi rraskapitës” i krijimit të mangave, për të cilat ai tha se shpesh përfshin afate të vështira që i shohin artistët të vuajnë nga shëndeti i keq për shkak të punës së tepërt.

Mjetet si Midjourney mund, argumentoi ai, të përmirësojnë “kushtet çnjerëzore të punës” të industrisë.

"Kjo jo vetëm që do t’i lehtësonte gjërat për krijuesit e mangave, por gjithashtu ka potencialin për të përmirësuar cilësinë e vetë historive”, tha ai.

“Duke reduktuar sasinë e kohës së shpenzuar për detyra intensive të punës, krijuesit mund t’i kushtojnë më shumë kohë dhe energji aspekteve krijuese të mangës, duke çuar në histori më interesante dhe tërheqëse”. /CNN/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë