Filma

Sa njerëz shikojnë ende filma?

Kur flasim për suksesin e një filmi në kinema, mund të themi me lehtësi relativisht se sa ka fituar ai film në arkë, siç thuhet në zhargon. Nëse, megjithatë, ai film po transmetohet në streaming, bëhet shumë e vështirë - vërtet praktikisht e pamundur - të marrësh numra të saktë për të matur suksesin e tij. Sepse nga jashtë, në të vërtetë, nuk ka asnjë mënyrë për të ditur me saktësi se sa është parë një film apo serial i caktuar, në Netflix, Amazon Prime Video, Disney + ose një nga shumë të tjera të ngjashme shërbime streaming.
Pjesërisht, ajo tashmë ishte (dhe vazhdon të jetë) kështu që edhe me TV tradicional dhe shikuesit e tij të përgjithshëm, zakonisht vlerësohet në bazë të një mostre relativisht të vogël. Por për disa kohë tani, me rritjen e shikimit të transmetimit dhe faktin se shumë shërbime tani janë në të gjitha aspektet globale dhe multiplatforme (domethënë, të përdorshme nga TV, kompjuterë, tableta dhe telefona inteligjentë), problemi është përkeqësuar. "Ne po hyjmë në një realitet në të cilin është gjithnjë e më e vështirë të përcaktohet se çfarë është e suksesshme dhe çfarë jo," shkroi në Bloomberg Lucas Shaë, autori i gazetës "Screentime". "Dhe në këtë fakt qëndron një nga dilemat më kontradiktore të mediave moderne".
Për shërbimet e sotme online mund të themi, për sa kohë që marrim ato që thonë vetë kompanitë, sa janë pajtimtarët e tyre të përgjithshëm, dhe për këtë arsye sa dhe si rriten me kalimin e kohës. Dihet, për shembull, që Discovery ka 15 milion abonentë, që në tre muajt e parë të 2021 Netflix shtoi rreth 4 milion në më shumë se 200 milion që kishte, që Disney + i duhej më pak se një vit për të shkuar nga 50 në 100 miliona abonentë dhe se përdoruesit e Amazon që mund të përfitojnë nga Prime Video janë më shumë se 200 milion.

https://youtu.be/1huzqXjifdE


Sidoqoftë, ne nuk e dimë (ose nuk kemi të dhëna të kohëve të fundit dhe të qarta për këtë) kush zgjodhi Prime për të parë videot e tyre ose, ndoshta, vetëm për të marrë më parë produkte të caktuara, sa abonentë të Netflix janë dhe, mbi të gjitha, sa njerëzit po shikojnë përmbajtje të caktuar në secilën prej këtyre platformave.
Dhe edhe kur njëra nga këto platforma komunikon disa të dhëna (zakonisht Netflix bën, më shumë se të tjerët) të dhënat janë të pjesshme dhe jo saktësisht të pastra. Kohët e fundit, për shembull, Netflix bëri të ditur se cilët janë 10 filmat e tij origjinalë më të shikuar të të gjitha kohërave, por nuk shpjegoi se si llogariteshin. Dhe madje listat e saj "Top 10" - të cilat kanë qenë në platformë për më shumë se një vit dhe azhurnohen çdo 24 orë - janë në shumë mënyra të paqarta, sepse për të konsideruar një përmbajtje si "të parë" ata janë të kënaqur që një përdorues i caktuar ka luajtur të paktën dy minuta. Dhe është e lehtë të supozohet se mund të ketë ndërhyrje nga vetë platformat, të interesuar për të raportuar tituj të caktuar si shumë të vlerësuar në mënyrë që t'i promovojnë ato më shumë.
Me përjashtim të rasteve të rralla ose jo saktësisht shteruese në të cilat një shërbim komunikon vetë të dhëna për vizionin e përmbajtjes së tij, pjesa tjetër bazohet në vlerësime, llogaritje, studime, sondazhe ose analiza të kompanive të jashtme, të cilat ndoshta vëzhgojnë sa është një përmbajtje e caktuar kontrolluar në Google ose përmendur në rrjetet sociale. Por nëse nesër të gjithë biem dakord (jo në mediat sociale, megjithatë) për të parë një film të vjetër të ngrohtë në Netflix (përsëri pa folur për të në rrjetet sociale) ata do të luftonin për të kuptuar shkallën e fenomenit.
Ka edhe raste që tregojnë se si dhe sa vlerësime të caktuara shpesh nënkuptojnë pak. Siç u tha disa javë më parë nga Hollyëood Reporter, ndodhi për shembull që më 2 qershor Netflix vendosi të anulonte serialin e tij superhero Jupiter's Legacy, i cili kishte qenë në platformë për rreth një muaj dhe që ishte konsideruar si një serial mjaft i pritur, në të cilin Netflix ndoshta do ta vinte në bast për shumë sezone.
Pas këtij njoftimi, sidoqoftë, ndodhi që kompania Nielsen paraqiti në raportin e saj Jupiter's Legacy si serialin më të shikuar, në Shtetet e Bashkuara dhe në Netflix, në ditët e mëparshme. Në të vërtetë, në raportin tjetër të Nielsen seriali u prezantua si më e shikuari, në javën e kaluar, në të gjitha platformat e transmetimit, jo vetëm në Netflix.
Duke menduar për këtë seri të veçantë të ngjarjeve, disa vëzhgues (dhe mes tyre Shaë) kanë menduar se sa të besueshme mund të jenë të dhënat e Nielsen. Ose edhe sa Netflix mund të marrë vendimet e tij në lidhje me rinovimin ose mos rinovimin e një seriali të caktuar bazuar në të dhëna shumë më komplekse dhe specifike sesa numri i shikuesve.
Ndër të dhënat më të rëndësishme për një shërbim streaming si Netflix ka, për shembull, ata që thonë se sa përdorues regjistrohen për të parë një serial të caktuar, sa zgjedhin të mos rinovojnë një abonim pasi të kenë mbaruar një tjetër, ose sa duhen shumë pak kohë për të përfunduar edhe një tjetër, dhe pastaj të vazhdosh vizionin e diçkaje të ngjashme. Ose ata që thonë se sa një serial nga një vend i caktuar, mbase relativisht i lirë, arrin të jetë i suksesshëm në pjesën tjetër të botës, madje edhe më mirë nëse në një zonë ku Netflix synon të fitojë shumë abonentë të rinj.
Netflix padyshim që dëshiron shikues të kënaqur, të cilët rinovojnë abonimin e tyre. Dhe pastaj shikoni të dhënat që ofrojnë informacione të këtij lloji. Fakti që një shikues ka shikuar një pjesë të përmbajtjes për dy minuta dhe më pas, mbase, del nga platforma i tregon Netflix se, ndoshta, ai shikues nuk është i kënaqur.
Siç shkroi Shaë, ai "nuk është parametri që Netflix e konsideron më të rëndësishëm për vendimet e tij". Dhe siç u tha kohët e fundit nga Vulture, Netflix përdor atë lloj të dhënash për të siguruar një informacion mjaft të thjeshtë për jashtë, që synon të kënaqë kuriozitetin e disa përdoruesve dhe të përcjellë publikun në përmbajtje të caktuar. "Disa njerëz", tha Todd Yellin, nënkryetar i Netflix, "thjesht duan të shikojnë atë që të gjithë të tjerët po shohin, ata duan të jenë pjesë e bisedës".
Më e rëndësishmja, kur bëhet fjalë për atë se pse nuk jepen të dhëna të caktuara, Netflix (dhe shërbime të tjera transmetuese) po e bëjnë këtë sepse ata mund t'i përballojnë ato. Në mënyrë të përmbledhur, sepse ndryshe nga TV tradicional ata nuk kanë nevojë të shesin hapësirë ​​reklamuese dhe për këtë arsye t'u tregojnë reklamuesve se sa (ose duket se janë) shikuesit e tyre. Për më tepër, komunikimi i të dhënave tepër të hollësishme në disa mënyra do të ishte edhe joproduktiv, sepse do të lejonte konkurrencën të merrte informacion të dobishëm dhe të vepronte në përputhje me rrethanat.
Fakti është se, siç shkruajti Shaë, "është gjithnjë e më e vështirë për këdo jashtë - përfshirë gazetarët dhe investitorët - të kuptojnë dhe gjykojnë se si një kompani e caktuar që ofron përmbajtje streaming shpenzon paratë e saj", dhe mbi çfarë informacioni vepron.
Dhe sigurisht që është mjaft e vështirë të imagjinohet se gjërat do të përmirësohen në të ardhmen. Për shkak se Netflix, Disney ose Amazon ka të ngjarë të bëhen edhe më xhelozë për të dhënat e tyre nëse i bëjnë (vështirë se do të jetë e kundërta) ndërsa kompanitë e jashtme do të vazhdojnë të mos jenë në gjendje të japin të dhëna të sakta. Spektatorët, gazetarët dhe investitorët, me siguri, do të duhet të jenë të kënaqur - për të kuptuar se kush, sa, si dhe ku shikojnë diçka në transmetim - me vlerësime dhe të dhëna të pasakta ose të dyshimta.
Në ndërkohë, megjithatë, mund të ndodhë gjithashtu, siç u tha nga Vulture, i cili foli për këtë me disa drejtues të Netflix, që disa shërbime streaming të bëhen shumë specifike duke u dhënë përdoruesve të tyre një lloj të caktuar të të dhënave. Për shembull, duke treguar se cilat seriale shikohen më shumë në një qytet të caktuar apo edhe në një nga lagjet e tij, ose midis atyre që kanë treguar interes për një temë të caktuar: një figurë që është me pak interes për ata që duan të kuptojnë se sa i suksesshëm është përmbajtja në të vërtetë, por mbase shumë e dobishme për ata që, për të përdorur fjalët e Yellin, duan të "bëhen pjesë e bisedës".


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë