Vende dhe Udhetime

Lamtumirë Iberia? Trenat e rinj me shpejtësi të lartë po e kthejnë Spanjën në kryeqytetin hekurudhor të Evropës

Çfarë mund të jetë më mirë se një rrjet hekurudhor me shpejtësi të lartë? Tre ose katër rrjete konkurruese, jo vetëm përmirësojnë opsionet e udhëtarëve, por edhe (shpresojmë) të ulin çmimet.

Të premten u lançua Iryo - kompania më e fundit që hyri në tregun e trenave të shpejtë të Spanjës.

Ishin Renfe që iu bashkua Ouigo në pronësi franceze në vitin 2021, dhe me vonë  Avlo.

Me hyrjen e Iryo, bëhen tre konkurrentë zyrtarë, or katër marka konkurruese -- duke e bërë Spanjën vendin e parë në Evropë që ka kaq shumë opsione të shpejtësisë së lartë.

Iryo është në pronësi të disa duarve: operatori shtetëror hekurudhor italian Trenitalia, kompania spanjolle e infrastrukturës Globalvia dhe Air Nostrum, një linjë ajrore spanjolle.

Trenitalia ka sjellë trenat në Spanjë: jo më pak se 20 trena Frecciarossa ose "shigjeta e kuqe" -- treni kryesor në Itali, i cili mund të ecë me shpejtësi deri në 223 milje në orë.

Projekti hekurudhor i shpejtësisë së lartë i Italisë ka arritur aq sukses sa ka luajtur një rol në shkatërrimin e linjës ajrore kombëtare. Pra, kujdes Iberia (linja kryesore spanjolle)

Iryo nisi të premten me operacionet mes Madridit, Barcelonës dhe Zaragozës dhe do të vazhdojë më 16 dhjetor me Madridin, Cuencan dhe Valencia-n. Më shumë rrugë priten në 2023: lidhjet me Seviljen, Malaga, Cordoba dhe Antequera më 31 mars dhe Alicante dhe Albacete më 2 qershor.

Kompania ka nënshkruar marrëveshje për të ofruar bileta të kombinuara dhe përvoja udhëtimi me Cercanías (sistemet rajonale hekurudhore të zonës së metrosë) dhe Air Europa.

Ai do të operojë 30% të shërbimeve të shpejtësisë së lartë të Spanjës dhe synon të transportojë tetë milionë pasagjerë në vit.

Duke e faturuar veten si të fokusuar rreth "personalizimit dhe fleksibilitetit", trenat kanë katër klasa udhëtimi -- të quajtura në mënyrë intriguese Inicial, Singular, Singular Only You dhe Infinita.

Tre prej tyre janë të përshtatura për udhëtarët e biznesit, tha kompania në një deklaratë, por të gjitha sediljet në bord do të kenë USB dhe priza standarde të energjisë, mbështetëse krahësh individuale dhe Ëi-Fi 5G falas.

Menyja në bord, Haezea (që do të thotë "erë" në gjuhën baske), do të jetë plot me përbërës sezonalë dhe "opsione të shëndetshme", të përgatitura në vend, thotë kompania.

Sa i përket çmimeve, duke parë disponueshmërinë e dhjetorit, biletat për udhëtim rreth 2 orë e 45 minuta nga Barcelona në Madrid fillojnë nga vetëm 18 € (19 dollarë), megjithëse shumica e udhëtimeve janë rreth 50 €.

Për të vozitur mes dy qyteteve do të duheshin më shumë se gjashtë orë.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë