Analize

Avionët F-16 për Ukrainën-Djalli fshihet tek detajet

SHBA-ja do të mbështesë dërgimin e avionëve luftarakë të avancuar në Ukrainë duke lejuar aleatët perëndimorë të furnizojnë F-16 të prodhimit amerikan dhe duke trajnuar pilotët ukrainas për përdorimin e avionëve.

Sigurisht që do të ishte një nxitje ushtarake për Kievin - por djalli është në detaje.

Pyetjet kryesore janë: sa, sa shpejt dhe me çfarë armësh do të furnizohen avionët?

Askush nuk dyshon në aftësinë e F-16, i cili e ka dëshmuar veten më shumë se sa në konfliktet në mbarë botën.

Ata do të jenë një hap përpara nga Mig-29 dhe Su-27 të epokës sovjetike të Ukrainës, të cilët kryejnë misione të krahasueshme. Radari F-16 mund të shohë më tej, duke lejuar që avionët armiqësorë të dallohen në distanca më të gjata.

Ato zakonisht vijnë me raketa që nuk kërkojnë që avioni të mbajë një bllokim radar për të goditur objektivin e tyre - një aftësi që Rusia e ka aktualisht, por Ukraina jo.

F-16-të mund të lëshojnë gjithashtu bomba precize të udhëhequra nga lazer, GPS dhe sisteme të avancuara të shënjestrimit, dhe janë më të mirë në shënjestrimin dhe shkatërrimin e radarëve të armikut me bazë tokësore sesa avionët luftarakë aktualë të Ukrainës.

Por nuk është ende e qartë se cilat nga këto aftësi do t'i viheshin në dispozicion Ukrainës nëse dërgimi i avionëve vazhdon.

Trajnimi dhe shpërndarja do të jenë gjithashtu një sfidë për Ukrainën. Sistemet kompjuterike në bord - të tilla si avionikët - funksionojnë në një mënyrë shumë të ndryshme nga avionët sovjetikë.

Në luftime, pilotët duhet të zgjedhin instinktivisht mënyra të shumta, korrekte në skenarë komplekse ku rrezikohen të mbingarkohen nga ngjarjet që zhvillohen me shpejtësi - një situatë e njohur si ngopje me detyrë.

Imagjinoni si një shofer makine që kalon nga një Renault në një Mercedes dhe duhet të mësojë menjëherë pozicionin e çelsave të fenerëve, fshirëseve dhe dritave të mjegullës - të gjitha në një nivel jashtëzakonisht më të komplikuar. Duhet kohë dhe praktikë.

Pilotët ukrainas do të marrin trajnime për simulatorët e porositur. Por ka gjithashtu shumë të ngjarë që ata të kishin praktikuar në softuer të disponueshëm në treg, i cili ofron një përfaqësim shumë të afërt të rrjedhës së punës që kërkohet për të operuar një F-16.

Me çfarë armësh po furnizohet Ukraina?

Numrat janë gjithashtu kyç. Është pak e dobishme të dërgosh gjysmë duzinë avionësh të cilët në vetvete mund të jenë të prekshëm ndaj Su-35-ve të fuqishëm të operuar nga Rusia.

Avionët luftarakë janë më efektivët në paketat ku avionët janë grupuar së bashku për role të caktuara - të gjitha për të kryer një mision specifik.

Për shembull, nëse misioni është neutralizimi i një instalimi radar armik, mund të duhet një anije që mban katër avionë për të transportuar raketat ose bomba për të shkatërruar atë strukturë.

Ky rol quhet një goditje për shtypjen e mbrojtjes ajrore të armikut (SEAD). Por ukraniasit nuk duan që ky fluturim kritik të jetë i prekshëm ndaj sulmeve ruse. Ata duhen të kenë edhe  katër avionë të tjerë që fluturojnë përpara në një rol "shoqërues SEAD", të armatosur me armë ajër-ajër, për të mbrojtur goditjen SEAD nga avionët e armikut.

Çështja është se e gjithë kjo kërkon shumë avionë dhe ata duhet të mbështeten nga mjete të tjera.

Kjo do të përfshinte aeroplanët e vëzhgimit për të paralajmëruar për luftëtarët e armikut në zonë, ekuipazhet e mirëmbajtjes tokësore për të siguruar mirëmbajtjen e avionëve dhe patur, natyrisht, infrastrukturën e nevojshme për t'u ngritur dhe ulur në mënyrë të sigurt.

Pra, vendimi i SHBA-së për t'u dhënë OK vendeve të tjera për të furnizuar F-16 shënon fillimin e një procesi të ndërlikuar dhe do të kërkohet shumë punë për të arritur deri në dorëzim. Burimi:BBC


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë