-Aftësi Motorike
Përdorimi i kubave LEGO është mundësia e përsosur për ndërtimin e aftësive të shkëlqyera motorike! Kubat LEGO janë një mënyre manipuluese e shkëlqyeshme për të punuar me gishtat ndërsa fëmijët ndërtojnë dhe madje marrin copa LEGO. Fëmijët e duan krijimin e ndërtesës dhe ata mund ta bëjnë këtë për orë të tëra, duke ndërtuar muskuj të fortë në duar që do t’i ndihmojnë ata të kenë aftësi të tjera, të tilla si mësojnë të shkruajnë.
-Lojë bashkëpunuese
Ndërtimi është kaq e lehtë; që ndërtesa LEGO të kthehet në një kohë të lumturisë imagjinare me aventura, heronj, kafshë, dhe madje edhe anëtarët e familjes. Përdorimi i minifigures Lego dhe kubat me bashkëmoshatarët e tjerë u jep fëmijëve të njëjtat aftësi që ata do të mësonin në lojë ose nga përdorimi i një shtëpie kukullash.
-Një sens i arritjes
Kur fëmijët mbarojnw veprën e tyre të mrekullueshme të artit, ata duan të tregojnë krijimet e tyre. Ata kanë bërë diçka për të cilën janë tepër krenarë, gjë që është e mirë për duart e tyre, si dhe e mirë për zemrën e tyre! Shumicën e kohës ata shfaqen me një ide në kokën e tyre, atëherë ata fillojnë të kryejnë atë.
Ata janë aq të ngazëllyer për shtëpitë që ndërtojnë, për familjet minifigure, ose për makinat e tyre LEGO. Ndërsa zhvillojnë vetëbesim, entuziasmi i tyre çon në bërjen e sendeve me qëllime gjithnjë e më komplekse.
-Zgjidhja e një enigme
Nuk ka rëndësi nëse një fëmijë përdor një broshurë udhëzimesh apo ndërton plotësisht nga imagjinata e vet. Ata po zgjidhin një enigmë! Kur fëmijët po mbledhin copa të vogla rreth tyre për të formuar një ndërtesë, aeroplan ose krijesë, ata po sjellin rendin nga kaosi. Një kovë me kuba LEGO bëhet një mundësi e re!
-Shkencë
Shkaku dhe efekti është një nga mësimet e para të shkencës që një fëmijë mëson! Është shumë argëtuese të shikosh emocionin që një fëmijë duhet të ndërtojë një kullë sa më të gjatë. Ajo bëhet më e lartë dhe më e lartë, së shpejti mbi kokat e tyre. Pastaj të gjithë e mbajnë frymën ndërsa kulla super e lartë bie përmbys.
Shkenca është komponenti shtytës prapa të gjitha krijimeve që ka një fëmijë.
-Inxhinieri, kjo është e tëra LEGO!
Dëshironi të ndërtoni një urë? Atëherë duhet të kuptoni se çfarë duhet për t’u ngritur në këmbë. Fëmijët mësojnë shpejt se një kullë e bërë nga një kolonë e vetme bie shpejt. Duke krijuar një bazë të qëndrueshme, ata hapin një botë të re të mundësive! Së shpejti ata do të kenë piramida ose ndoshta edhe Kulla Eiffel!
-Kreativiteti
Çdo krijim LEGO është një formë arti. Imagjinata e një fëmije është kufiri i vetëm! Fëmijët bëhen krijues me qindra copa të vogla. Ata mund të përdorin rrota, forma dhe madje figura të “njerëzve” për të ndërtuar idetë në mendjet e tyre. Mund të jetë e dobishme, argëtuese, apo edhe terapeutike.
-Matematika
Vëllimi, sasia, korrespondenca një nga një, simetria, modelet dhe gjithçka, mund të shfaqen kur një fëmijë luan me LEGO ose Duplo. Kur i jepni një fëmije një numër të kufizuar të Legos për të përfunduar të gjithë projektin e tyre, ata mësojnë se secila prej tyre duhet. Ata fillojnë të kuptojnë se secila, tulla, minifigure dhe pjesë ka një vlerë! Fëmijët madje mund të fillojnë detyrën komplekse të vlerësimit të furnizimit të tyre për të përfunduar kryeveprën e tyre.
Burimi: Humanum, Përshtati Gazeta Si.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.