Keshilla

Menaxhimi i stresit të punonjësve gjatë koronavirusit

Tani jemi në mes të një pandemie dhe përhapjes së koronavirusit po ndjehet gjithnjë e më shumë një presion që nuk e kishin hasur më parë. Psikologët që studiojnë sjelljen organizative, kanë parë se si kjo gjë po ndikon tek punonjësit që qëndrojnë në shtëpi.
Këto mendime ishin shumë të theksuara javën e kaluar kur u detyrova të anuloja planet e pushimet me familjen dhe të kaloja disa orë duke u përpjekur të flisja me ta nëpërmjet postës elektronike, telefonatave të vazhdueshme. Ishte e qartë se këta punëtorë ishin në stres të jashtëzakonshëm. Gjatë telefonatës me agjentët unë i pyeta se si po shkonin gjërat dhe ai më tha se, çdo ditë po komunikonin me persona të zhgënjyer, të irrituar dhe të inatosur sepse politika e agjencisë së udhëtimit, nuk kthente mbrapsht paratë e paguara.
Gjatë gjithë kohës edhe unë kam qenë në kontakt me kolegët e mi duke u përpjekur të krijoj mënyra për të dhënë leksione në distancë për studentët tanë. Me pak fjalë, kjo është një kohë e keqe dhe punonjësit po përjetojnë një stres të jashtëzakonshëm si personalisht ashtu edhe profesionalisht. Për shumë njerëz, ky stres padyshim përkeqësohet nga nevoja për t’u përfshirë në distancimin shoqëror, gjë që mund t’i bëjë njerëzit të ndjehen edhe më të izoluar. Por çfarë mund të bëhet që punonjësit të anashkalojnë stresin dhe ankthin e të qëndruarit të izoluar?

Mark Bolino

Fillimisht dihet se paqartësia shkakton stres dhe ankth tek punonjësit dhe kjo pandemi është duke krijuar një pasiguri të madhe sepse askush nuk e ka të qartë sa do të zgjasë dhe sa dëme do të shkaktojë konkretisht. Hulumtimet paraprake tregojnë se kompanitë mund të ndihmojnë në uljen e pasigurisë duke komunikuar hapur dhe me ndershmëri me punonjësit. Duke qenë më transparente dhe duke diskutuar skenarët e rasteve më të këqija, menaxherët nuk mund të zvogëlojnë stresin e punonjësve të tyre. Për më tepër, shkëmbimi i informacionit shpesh shihet si një tregues i besimit, kështu që menaxherët që janë më të hapur kanë gjithashtu të ngjarë të shihen si më të besueshëm dhe të besueshëm.
Disa hulumtime të ndryshme tregojnë se stresi është më i madh kur punonjësit janë duke punuar në kërkesa të mëdha dhe kontroll të pakët. Me fjalë të tjera, vendet e punës janë veçanërisht stresuese kur karakterizohen nga ngarkesa të mëdha të punës, presioni i kohës dhe përqendrimi intensiv i kombinuar me nivele të ulëta të autonomisë dhe kontributit të vendimmarrjes.
Në fakt, një studim i fundit zbuloi se punët me kontroll të ulët dhe kërkesa të larta nuk janë thjesht stresuese, por gjithashtu mund të ndikojnë në jetëgjatësinë e punonjësve.
Fatkeqësisht, ky kombinim i dëmshëm është i dukshëm në përvojat me të cilat përballen aktualisht punëtorët në industri të ndryshme, nga kujdesi shëndetësor deri tek shërbimi ndaj klientit. Edhe pse menaxherët mund të jenë më pak të aftë të zvogëlojnë kërkesat për punë gjatë kësaj pandemie, ata duhet të jenë në gjendje t’i fuqizojnë punëtorët e tyre duke u dhënë atyre një autonomi më të madhe dhe autoritet vendimmarrës. Në të vërtetë, në të njëjtin studim, kur punonjësit u kontrolluan më shumë, studiuesit zbuluan se kërkesat e larta për punë në të vërtetë shoqëroheshin me jetëgjatësi më të madhe.

Një tjetër studim tregon se stresi në punë është edhe çështje perceptimi. Ata priren të shfaqin motivim dhe performancë më të madhe, edhe pse stresi shihet si një pengesë për të arritur qëllimet e tyre, motivimi dhe performaca është më e madhe kur punëtorët kanë kërkesa. Ideja e vlerësimit të sfidave, pavarësisht pengesave tregon që menaxherët duhet të ndihmojnë punonjësit e tyre ta shohin këtë kohë të vështirë si një mundësi për ata të rriten, të zhvillojnë ide dhe të ndihmojnë të tjerët. Në të njëjtën kohë, menaxherët duhet të bëjnë çmos për të eliminuar burokracitë që e bëjnë më të vështirë punën për punonjësit e tyre. Për shembull, disa kompani kanë rregulla që e bëjnë të vështirë për punonjësit të punojnë nga shtëpia ose ta bëjnë këtë pa u ndier sikur janë nën mbikëqyrje të vazhdueshme. Politika të tilla rritin vetëm stresin e punonjësve. Koronavirusi ka prishur mënyrën tonë të të jetuarit dhe ata që janë ende në punë, duhet të ndjehen me fat në një farë mënyre sepse nuk do të detyrohen të gjejnë punë të reja. Gjatë kësaj kohe të vështirë, menaxherët duhet të jenë veçanërisht të vetëdijshëm për stresin dhe ankthin e punëtorëve të tyre. Duke siguruar një komunikim më të hapur dhe të sinqertë, fuqizimin e punonjësve të tyre dhe heqjen e pengesave, menaxherët mund të ndihmojnë që kjo kohë stresuese të mos ndjehet shumë. Përtej këtyre veprimeve, menaxherët duhet të jenë praktikisht, të disponueshëm dhe të pranishëm për punonjësit e tyre. Në të vërtetë, ne e dimë se mbështetja sociale mund të ndihmojë njerëzit të përballen me stresin, kështu që distancimi shoqëror duhet të ketë më shumë ndikim për ndarjen fizike sesa izolimin social ose psikologjik ndërsa merremi me këtë pandemi./Psychology/
*Mark Bolino. Hulumtues i sjelljes organizative në universitetin e Oklohamas.

Më Shumë