Trend

Blerësit e Rolls-Royce janë jashtëzakonisht të rinj, ndryshe nga çdo markë tjetër

Nëse imagjinoni një pronar tipik Rolls-Royce, me siguri imagjinoni dikë me flokë të bardhë dhe ndoshta edhe këpucë të bardha golfi. Këto janë, në fund të fundit, makina të mëdha dhe të këndshme të dizajnuara për rehati, pikërisht ajo lloj gjëje që do të mendonit se do të gëzonin pensionistët e pasur.

Por nëse pyet klientët e Rolls-Royce, qëllimi i vërtetë i një Rolls-Royce nuk është thjesht qetësia dhe rehatia, e fituar pas një mundimi të tërë. Bëhet fjalë për prestigjin, statusin dhe, po, kënaqësinë të një produkti që ata kanë fatin të jenë në gjendje ta blejnë ndërsa flokët e tyre ende kanë një ngjyrë. Kur kohët e fundit njoftoi shitjet e saj rekorde të vitit 2021, rreth 5,600 automjete të shitura në mbarë botën, Rolls-Royce njoftoi gjithashtu se mosha mesatare e klientëve të saj, në Shtetet e Bashkuara dhe globalisht, është vetëm 43 vjeç. Kjo do të thotë se shumë blerës janë gjithashtu shumë më të rinj se kaq, si në të 20-at ose të 30-at e tyre.

Pak marka të tjera të makinave kanë një moshë mesatare blerësi aq të ulët sa ajo e Rolls-Royce. Rolls-Royce është në pronësi të BMË, e cila gjithashtu zotëron markën britanike Mini. Mosha mesatare e një blerësi Mini është 52, sipas BMË, dhe rreth 55 për vetë markën BMË.

Të dhënat e mbledhura nga firma konsulente IHS Markit gjatë tremujorit të tretë të 2021 tregojnë se Rolls-Royce kishte një përqindje më të lartë blerësish nën moshën 45 vjeç sesa shumë marka të tjera luksoze, duke përfshirë Mercedes-Benz, Audi, Lexus dhe madje edhe Lamborghini.

Arsyeja mund të vijë, në një pjesë të madhe, në një hendek moshe midis të pasurve dhe super të pasurve. Njerëzit në tregun e synuar të Rolls-Royce, njerëzit me para të mjaftueshme për të shpenzuar një të tretën deri në gjysmë milioni dollarë për një makinë janë mesatarisht më të rinj se ata që janë thjesht të pasur. Sondazhet e fundit nga Spectrem Group, një firmë konsulence që studion investitorët e pasur, tregojnë se njerëzit me vlerë neto midis 1 dhe 25 milionë dollarë janë mesatarisht rreth 62 vjeç. Ata me një vlerë neto mbi 25 milionë dollarë janë mesatarisht 48 vjeç.

Drejtori i Spectrem Group, Randy Ëostratzky nuk do të spekulonte mbi arsyet që qëndrojnë pas hendekut në moshë, por ndryshimi përshtatet me mënyrën se si CEO i Rolls-Royce Martin Fritches i përshkruan klientët e markës. Blerësit e Rolls-Royce priren të jenë sipërmarrës, atletë elitarë dhe argëtues, tha ai. Ai nuk përshkruan njerëz që sapo kishin punë të paguara mirë dhe kursyen e investuan me kujdes gjatë shumë viteve, megjithëse ka edhe disa prej tyre. Klientët e Rolls-Royce, në pjesën më të madhe, i bëjnë paratë e tyre ndërsa janë ende mjaft të rinj për t'i shijuar ato dhe ata nuk presin.

Disa faktorë të tjerë kanë ndihmuar gjithashtu Rolls-Royce të tërheqë klientët që janë edhe pak më të rinj se mesatarja e një personi jashtëzakonisht të pasur. Së pari, produktet kanë ndryshuar shumë gjatë dy dekadave të fundit. Përveç Phantom-it ikonik dhe të madh, Rolls-Royce ka prezantuar makina më të vogla si Ghost, i cili u lëshua së fundmi në një version të ridizajnuar me stil më të ri.

"Ata e bënë atë në një version shumë, nuk dua të them 'sportiv', por më elegant, shumë më i lezetshëm i Rolls-Royce", tha Milton Pedraza, CEO i Institutit Luxury, një firmë konsulente marketingu, për versionin e ri të makinës.

Më e rëndësishmja, megjithatë, sipas Rolls-Royce dhe tregtarëve të saj, ishin dy shtesa në formacion. Fillimisht është Cullinan SUV, i prezantuar në vitin 2019. Është tërheqës për klientët më të rinj, veçanërisht ata me familje. Përveç prakticitetit të tij si SUV, ai përshtatet më mirë me automjetet e tjera në rrugë sot.

Një tjetër faktor që sjell blerës më të rinj, sipas tregtarëve dhe drejtuesve të kompanisë, është paketa e opsioneve Black Badge. Në versionet e Rolls-Royce Black Badge, shumica e pjesëve të kromit, të tilla si grila dhe statuja e Spirit of Ecstasy që kalon sipër saj, janë bërë me krom të errët dhe të nxirë. Pezullimi i këtyre modeleve është gjithashtu i akorduar për përdorim pak më sportiv, megjithëse ky është Rolls-Royce, në fund të fundit, theksi mbetet në një udhëtim të qetë dhe të sigurt.

Opsioni Black Badge u projektua posaçërisht për të tërhequr blerësit më të rinj që duan diçka më pak tërheqëse se kromi tradicional i ndritshëm i Rolls-Royce dhe duket se po funksionon. “Po rritet në popullaritet”, tha Jennifer Stroup, menaxhere e Rolls-Royce.

"Ne po shohim më shumë porosi Black Badge sesa kemi parë në të kaluarën, sesa kemi parë në një kohë të gjatë", tha Stroup.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë