Motosport

Imola një Nurburgring i vogël. Pistë e shpejtë dhe teknike, me parakalime të vështira

Gazeta Si – Ndryshime të shpejta drejtimi dhe shkëputje impenjative. Janë dy nga veçoritë kryesore të pistës së Imolës, ku të dielën do të zhvillohet gara e 4-t e Botërorit 2022. Është një pistë mjaft e ngushtë, ku parakalimet nuk janë të lehta dhe do të jetë interesante për të parë se si makinat e reja do të sillen këtë herë.

Për sa i takon frenimit, Brembo e fut Imolën në kategorinë e cirkuiteve mesatare. Në një shkallëzim nga 1 deri në 5, treguesi i vështirësisë në frenim vlerësohet me 3. Janë 19 kthesa, ndërsa gjatësia e segmentit të mbërritjes është reduktuar në 358 metra, duke e bërë këtë cirkuit një Nurburgring të vogël.

Nga nje duel mes Vershtapen dhe Hemilton ne 2021. Gazeta Si, 20 prill 2022

Karakteristikat e makinave të reja flasin për një përdorim frenash rreth 11 sekonda për xhiro, 15% të çdo sesioni, kurse në Monca koha është 9 sekonda e gjysmë, 12%. Në Imola frenimet janë 10 në çdo xhiro, 2 më shumë se Monca. Në total frenimet në “Enzo e Dino Ferrari” janë më shumë, por më pak impenjative. Në 5 frenime koha është më pak se 8/10 e sokondit, kurse në 5 të tjera nuk e kalon sekondin.

Për sa u takon gomave, është një circuit i mirë. Strategjia duhet të jetë e kalibruar për të evituar sa të jetë e mundur trafikun. “Imola është një pistë e stilit të vjetër dhe impenjative, – ka shpjeguar Mario Isola, drejtor i Pirelli Motorsport. – Parakalimet mund të jenë të vështira, sepse cirkuiti është shumë i ngushtë në disa pjesë, ndaj dhe duhet një strategji e menduar mirë.

Skuadrat e nisin nga zero sa i takon njohjes së gomave, si për faktin se të ato janë komplet ndryshe këtë vit, ashtu edhe për faktin se gara e 2021-shit u zhvillua në pistë të lagur. Imola është një pistë mesatare për gomat”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë