Biznes

Si të përgatiten pronarët e bizneseve të vogla për pandeminë e radhës

Në vitin 2020 të gjithë mësuam se të ardhurat e biznesit mund të zhduken pothuajse brenda natës dhe se një krizë tjetër e madhe mund të jetë afër. "Gabimi më i madh nuk është planifikimi i goditjeve në rrugë",- thotë Dan Crompton, një trajnues i bizneseve të vogla në Londër. "Do të ketë një ngjarje të madhe çdo pesë deri në 10 vjet",- thotë ai – “një rënie ekonomike, një pandemi, përmbysje politike siç është Brexit.

  • Jepuni përparësi parave në bankë

 Kur të gjitha industritë u ndalën vitin e kaluar, mbijetesa varej nga sa kohë kompanitë mund të mbijetonin me paratë që kishin grumbulluar.

"Paraja është shenja e vërtetë e shëndetit të një biznesi",- thotë Crompton. Ai rekomandon të kesh para të mjaftueshme për të mbijetuar të paktën tre muaj pa të ardhura, por gjashtë deri në 12 muaj do të ishte më mirë. Ky qëllim duhet të jetëpërparësi dhe të survejohet çdo tre muaj, së bashku me shitjet dhe fitimet.

  • Dilni nga kontratat fikse

"Kompanitë duhet të kërkojnë të maksimizojnë fleksibilitetin në mënyrë që të reagojnë më shpejt ndaj ndryshimit të kushteve",- thotë Jason Cherubini, themeluesi i Seraphim Associates International, një firmë konsulente financiare. Ai sugjeron rishikimin e marrëveshjeve financiare dhe të fuqisë punëtore dhe eksplorimin e opsioneve që do të rrisë fleksibilitetin, siç është krijimi i linjave të kreditimit me bankat, rinegocimi i kushteve të pagesës me shitësit, marrja parasysh e një qiraje fleksibël të hapësirës së punës dhe rishqyrtimi i kontratave të punës fikse. Edhe pse fleksibiliteti mund të rrisë kostot, Cherubini thotë se mbrojtja që siguron ia vlen shpenzimet shtesë në rast të një katastrofe.

  • Planifikoni një plan të mirëmbajtjes së stafit

Kur janë në krizë, shumica e pronarëve ndjekin instinktet e tyre të menjëhershme dhe "ulin në mënyrë dramatike kostot në një përpjekje për të tejkaluar çdo mungesë të të ardhurave", thotë Phillip Kane, shefi ekzekutiv i firmës Grace Ocean në Akron.

"Fatkeqësisht, këto lëvizje i lënë ata plotësisht të paaftë për t'iu përgjigjur humbjes së pashmangshme." Ai i këshillon klientët që të shmangin fshirjen e listave të tyre të pagave dhe kostove të tjera, sepse një staf i zhveshur nuk është në gjendje t'u shërbejë sa duhet klientëve, e lëre më të ndihmojë zhvillimin e biznesit. Në vend të kësaj, kompanitë duhet të përqëndrohen në fitimin më të madh të pjesës së tregut kur biznesi të rifillojë.

  • Planifikoni siguri financiare për punonjësit

Është shumë më e lehtë për punonjësit të përballojnë shkurtimet e pagave emergjente nëse i keni vendosur ato të jenë financiarisht të qëndrueshëm. "Pronarët e bizneseve të vogla duhet të përgatisin programe të mirëqenies financiare të plotë", thotë Maia Monell, ekonomiste. "Nëse nuk keni një plan në vend që ndihmon të kujdeseni për punonjësit tuaj dhe ankthin e tyre financiar, nuk do të jeni në gjendje të performoni mirë si kompani."

  • Zgjerimi në internet

Në një fatkeqësi, një prani e fortë në internet mund të ndihmojë një biznes të zhvillojë burime të reja të ardhurash. "Përqendrohuni në "udhëtimin e blerjes" në internet.  Edhe nëse konsumatorët vazhdojnë të frekuentojnë dyqane me tulla dhe llaç, "90% e të gjithë klientëve do të hulumtojnë produktin tuaj në internet".

  • Ofroni produkte dhe shërbime me punë të ulët dhe të ardhura të larta

Melis Steiner, bashkëthemeluese i BrandPartners në Nju Jork, sugjeron ndërtimin e një arsenali të produkteve dhe shërbimeve me të ardhura të larta që kërkojnë më pak punë.

"Kohët e krizës kërkojnë aftësinë për të qëndruar të lehtë, të dobët dhe të shkathët," thotë ajo.

Burimi: Bloomberg/ Përshtati: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë