Keshilla

Pyetje që shkollat dhe universitetet duhet të bëjnë përpara se të përdorin inteligjencën artificiale

Nga George Veletsianos - Çdo disa vite, një teknologji në zhvillim shfaqet në pragun e shkollave dhe universiteteve duke premtuar se do të transformojë arsimin. Më e fundit? Teknologjitë dhe aplikacionet që përfshijnë ose mundësohen nga inteligjenca artificiale.

Këto teknologji ‘shiten’ në bazë të potencialit që kanë për arsim.

Sado optimiste të jenë vizionet për të ardhmen, realitetet e teknologjisë arsimore gjatë dekadave të fundit nuk i kanë përmbushur premtimet e tyre. Hetimet rigoroze të teknologjisë, nga makinat te kompjuterët, nga pajisjet celulare te kurset masive të hapura në internet, kanë identifikuar dështimet e vazhdueshme të teknologjisë për të transformuar arsimin.

Megjithatë, mbështetësit e teknologjisë arsimore harrojnë, mbeten të pavetëdijshëm ose thjesht nuk u intereson kjo. Ose mund të jenë tepër optimistë se teknologjia e re e ardhshme do të jetë ndryshe nga më parë.

Kur startup-et dhe kompanitë lançojnë produktet e tyre të fuqizuara nga AI në shkolla dhe universitete, arsimtarët, administratorët, prindërit, taksapaguesit dhe të tjerët duhet të bëjnë pyetje nga mësimet e kaluara përpara se të marrin vendime për të ardhmen.

Si një studiues për një kohë të gjatë që shqyrton teknologjinë e re në arsim, këtu janë pesë pyetje që besoj se duhet të marrin përgjigje përpara se zyrtarët e shkollës të blejnë ndonjë teknologji, aplikacion ose platformë që mbështetet në AI.

1. Cilin problem edukativ zgjidh produkti?

Një nga pyetjet më të rëndësishme që duhet të bëjnë arsimtarët është nëse teknologjia bën një ndryshim real në jetën e nxënësve dhe mësuesve. A është teknologjia një zgjidhje për një problem specifik apo është një zgjidhje në kërkim të një problemi?

2. A ka dëshmi se një produkt funksionon?

Dëshmi bindëse për efektin e produkteve AI në rezultatet arsimore nuk ekziston ende. Kjo bën që disa studiues të inkurajojnë politikëbërësit e arsimit që të shtyjnë përdorimin e produkteve derisa të lindin prova të tilla. Të tjerë sugjerojnë të mbështeteni nëse dizajni i produktit është i bazuar në kërkime themelore.

Mos u kënaqni me raporte që përshkruajnë përfitimet e mundshme të AI.

3. A ndihmuan mësuesit dhe studentët në zhvillimin e produktit?

Shpesh, ekziston një "ndarje midis asaj që ndërtojnë sipërmarrësit dhe atyre që kanë nevojë nxënësit". Kjo çon në produkte të shkëputura nga realitetet e mësimdhënies dhe të nxënit.

Disa studiues e kanë njohur këtë ndarje dhe kanë zhvilluar iniciativa në të cilat sipërmarrësit dhe mësuesit punojnë së bashku për të përmirësuar produktet e teknologjisë në arsim.

4. Cilat besime edukative i japin formë këtij produkti?

Teknologjia arsimore është rrallë neutrale. Është projektuar nga njerëzit dhe njerëzit kanë besime, përvoja, ideologji dhe paragjykime që formësojnë teknologjitë që ata zhvillojnë.

Është e rëndësishme që produktet e teknologjisë arsimore të mbështesin llojet e mjediseve të të mësuarit që mësuesit aspirojnë për studentët dhe nxënësit e tyre.

Pyetjet për të bërë përfshijnë: Cilat parime pedagogjike e udhëheqin këtë produkt? Cilat lloje të veçanta të të mësuarit mbështet ose dekurajon?

5. A sjellin këto produkte barazi në arsim?

Së fundi, njerëzit duhet të pyesin se si një produkt adreson pabarazitë arsimore. A do të ndihmojë kjo teknologji në reduktimin e boshllëqeve të të mësuarit midis grupeve të ndryshme të nxënësve? Apo është ai që ndihmon disa nxënës, shpesh ata që tashmë janë të suksesshëm ose të privilegjuar por jo të tjerët?

Kompanitë e teknologjisë në arsim dhe startup-et mund të mos kenë përgjigje për të gjitha këto pyetje por ato ende duhet të konsiderohen pasi përgjigjet mund të çojnë në produkte të përmirësuara.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë