Ne rrjet

Pse Kina është kërcënim për furnizimin me barut të Evropës

Evropa është shumë e varur nga Kina për lëndën e parë për municione dhe rrezikon një krizë furnizimi që mund të kërcënojë sigurinë e kontinentit, paralajmëroi një nga kontraktorët më të rëndësishëm të mbrojtjes të BE-së.

Në një intervistë me POLITICO, CEO i Saab, Micael Johansson u bëri thirrje qeverive të shkurtojnë rregullat mjedisore për tua bërë më të lehtë kompanive të diversifikojnë zinxhirët e tyre të furnizimit për komponentët kritikë ushtarakë.

Pekini luan një rol kyç në furnizimin e vendeve të BE-së me lëndët e para që u nevojiten për industritë e tyre të mbrojtjes, edhe pse Kina po ofron gjithashtu mbështetje jetike për makinën luftarake të Vladimir Putinit në Ukrainë.

Kur bëhet fjalë për furnizimin e përbërësve për barutin – shtytësin që përdoret për të lëshuar predha – firmat e mbrojtjes perëndimore duhet të kërkojnë të diversifikojnë burimet e tyre, tha Johansson.

Ndërkohë që koha e prodhimit dhe çmimet për disa komponentë janë përmirësuar, Johansson tha për POLITICO se industria evropiane e mbrojtjes ende përballet me këto probleme

"Rreziku që Kina të shkëputë dërgesat e nitrocelulozës për të mundësuar pluhurin (e barutit) në Evropë ... do të ishte i dëmshëm"

Që nga fillimi i luftës në Ukrainë, kompanitë evropiane të mbrojtjes kanë qenë nën presion për të prodhuar më shumë armë dhe municione, – si për të mbështetur Kievin, ashtu edhe për të forcuar mbrojtjen e brendshme.

Ndërsa Ukraina po goditet gjithnjë e më shumë nga Rusia, dështimi i Perëndimit për të dërguar municion të mjaftueshëm në Kiev po i jep formë rezultatit të luftës.

Deri në fillim të vitit 2026, Komisioni Evropian llogarit se blloku do të prodhojë 2 milionë predha në vit. Por një nga pengesat kryesore për prodhimin më të shpejtë është mungesa e lëndës djegëse dhe pluhurit shpërthyes.

Komisioni Evropian po kërkon të ndihmojë: Gati gjysma e 500 milionë eurove në subvencionet e BE-së sipas Aktit për Mbështetjen e Prodhimit të Municioneve (ASAP) u ndanë për projekte që synojnë rritjen e prodhimit të pluhurit.

Pluhuri shtytës është i përbërë nga nitroceluloza, ndër të tjera, e cila vetë është bërë nga fibra pambuku që vijnë kryesisht nga Kina.

Saab është një nga prodhuesit kryesorë të armëve në Evropë, që prodhon armë luftarake tokësore, nëndetëse dhe raketa. Krahas Dassault Aviation të Francës, kompania suedeze është gjithashtu i vetmi prodhues evropian në gjendje të prodhojë vetëm një avion luftarak - JAS 39 Gripen.

Komentet e Johansson vijnë pasi Brukseli po shtyn gjithashtu një axhendë të sigurisë ekonomike për të reduktuar varësitë nga Pekini - në një përpjekje për të "zhdukur" zinxhirët e furnizimit të bllokut.

Kur bëhet fjalë për armët, rreziku i mbështetjes në lëndën e parë dhe komponentët kinezë është veçanërisht i lartë. Sipas shërbimeve të inteligjencës amerikane, Kina ka të ngjarë të sigurojë nitrocelulozë për Rusinë për të ndihmuar përpjekjet luftarake të Moskës.

Është një rrezik që Brukseli e di. Një zyrtar i BE-së, duke folur në kushte anonimiteti, tha se prodhuesit e barutit të bllokut duhet të diversifikojnë burimet e furnizimit. Ata mund ta bëjnë këtë "ose duke identifikuar prodhues të rinj - pambuku i të cilëve u nevojitet për t'u rikualifikuar për prodhimin e pluhurit, gjë që kërkon kohë - ose duke investuar në zgjidhje të reja si celuloza e drurit, të cilën disa tashmë po e bëjnë," tha zyrtari për POLITICO.  “Ky proces tashmë është duke u zhvilluar”, shtoi zyrtari.

Në vitin 2022, prodhuesi finlandez-norvegjez i municioneve Nammo filloi të kërkonte zëvendësimin e celulozës me bazë pemësh për celulozën me bazë pambuku që përdoret gjerësisht.

Megjithatë, mbështetja e tepërt në Kinë shkon përtej nitrocelulozës, paralajmëroi Johansson. Rregullat mjedisore duhet të rishikohen për ta bërë më të lehtë për kompanitë evropiane të diversifikojnë zinxhirët e tyre të furnizimit, shtoi ai.

Prodhuesit e mbrojtjes evropiane "duhet të shikojnë ekosistemin dhe materialet si alumini dhe titani, për të parë se çfarë varësie kemi nga Kina dhe Rusia në një farë mase," tha Johansson.

Përpara se Moska të pushtonte Ukrainën, gjigantët evropianë të hapësirës ajrore, përfshirë Airbusin, vareshin shumë nga Rusia për titan, i cili është një material kyç për industrinë e mbrojtjes, i përdorur për ndërtimin e avionëve ushtarakë dhe nëndetëseve. Alumini mund të përdoret për anije luftarake dhe automjete ushtarake. politico.eu


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë