Biznes

Një tjetër kompani e madhe ajrore ka falimentuar nga kriza e pandemisë

Kompania ajrore kolumbiane Avianca (AVH) ka kërkuar falimentimin në Qarkun Jugor të SHBA-ve në New York të Dielën, duke ia faturuar kolapsin e saj “ndikimit të paparashikueshëm të pandemisë Covid-19”, sipas një deklarate të kompanisë.

Avianca, e cila u themelua në vitin 1919, pretendon të jetë linja e dytë ajrore më e vjetër në botë prej gjithmonë. Referuar të dhënave të Euromonitor, deri në fund të vitit të kaluar, ajo ishte linja e tretë ajrore në Amerikën Latine, bazuar në pjesën e tregut, pas LATAM Airlines (LTM) të Kilit dhe GOL Linhas Aéreas (GOL) të Brazilit,

Kompania ajrore është gjithashtu pjesë e Star Alliance, grupi i industrisë që përfshin lojtarë të tjerë të mëdhenj si Lufthansa (DLAKY) dhe Singapore Airlines. Vitin e kaluar, një kompani mbajtëse e lidhur me United Airlines (UAL) bleu një shumë të konsiderueshme aksionesh në Avianca.

Avianca është kompania e fundit e madhe ajrore që i nënshtrohet humbjes së biznesit nga pandemia, e cila ka bërë që transportuesit të anulojnë oraret e fluturimeve, të parkojnë aeroplanët në tokëdhe të lënë stafin në pushime të papaguara.

Muajin e kaluar, Virgin Australia falimentoi pasi nuk arriti të sigurojë një ndihmë qeveritare. Në mars, kompania britanike Flybe deklaroi se sfidat e saj financiare ishin shumë të mëdha për t’i bërë ballë në kontekstin e pandemisë.

Kompania ajrore kolumbiane tha se ishte goditur rëndë nga bllokimet në të gjithë botën pasi pandemia ishte përkeqësuar. Nga vendet ku aktualisht operon Avianca, 88% janë nën kufizime totale ose të pjesshme të udhëtimit, sipas kompanisë.

Vendimi për të paraqitur falimentim u mor me qëllimin për të “mbrojtur dhe ruajtur operacionet” ndërsa pandemia vazhdon, tha ai. Avianca punëson drejtpërdrejt 21,000 njerëz në të gjithë Amerikën Latine, duke përfshirë më shumë se 14,000 në Kolumbi, ku shërben si transportuesi kombëtar i vendit.

Përveç ndjekjes së mbrojtjes nga falimentimi, kompania planifikon të mbyllë biznesin e saj në Peru për të ulur kostot dhe “rinovuar fokusin e saj në tregjet kryesore”.

“Avianca po përballet me krizën më sfiduese në historinë tonë 100-vjeçare ndërsa lundrojmë në efektet e pandemisë Covid-19”, tha CEO Anko van der Werff në një deklaratë. “Ne besojmë se një riorganizim nën Kapitullin 11 është rruga më e mirë përpara për të mbrojtur shërbimet thelbësore të udhëtimit ajror dhe transportit ajror që ne ofrojmë në të gjithë Kolumbinë dhe tregjet e tjera në të gjithë Amerikën Latine.”

Gjermania mund të shpëtojë Lufthansan me 10 miliard dollarë

Linja ajrore thotë se zakonisht ka 189 aeroplanë në flotën e saj, të cilat kryejnë rreth 700 fluturime në ditë. Por këtë vit, fluturimet e pasagjerëve të saj janë bllokuar në mesin e marsit, “duke zvogëluar të ardhurat e saj të konsoliduara me mbi 80% dhe duke vendosur presion të rëndësishëm në rezervat e saj të parave”, ka deklaruar të hënën kompania.

Analistët vërejnë se kompania ajrore ishte në luftë financiare që vitin e kaluar. Verën e shkuar, Avianca ishte “në një periudhë trazirash”, shkroi Qendra e Aviacionit me qendër në Sidnei në një raport hulumtimi.

Kompania ishte “duke luftuar vlerësimet e kreditit negativ, duke pësuar një ndryshim të papritur në kontrollin e bordit dhe emërimin e një CEO të ri pasi shefi ekzekutiv i saj i mëparshëm u largua papritmas nga kompania ajrore,” shkroi Qendra ata./Cnnbusiness/


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë