Menaxhim

Nga email-et tek afrimi me kolegët, të rinjtë po heqin dorë nga komunikimi tradicional në punë

Zyrat janë bërë ambjente më pak formale, që nga periudha e pandemisë, veshjet e thjeshta dhe reduktimi i ngarkesës së punës janë tashmë të zakonta. Nëj tjetër fushë ku puna po bëhet më e thjeshtë është gjuha.

Kërkimet e reja nga kompania Barclays LifeSkills gjetën se 70% e britanikëve kanë ndryshuar formën e tyre të komunikimit në punë në 5 vitet e fundit.

Gjenerata Z (Gen Z), të rinjtë e moshës 18-24 vjeç duket të jenë drejtuesit e këtij ndryshimi. 71% e të anketuarëve thanë se këtë ndryshim e kanë sjellë të rinjtë.

“Kërkimet tona tregojnë se brezi i ardhshëm do të lërë padyshim gjurmë në tregun e punës, për mënyrën si ne komunikojmë” tha Kirstie Mackey, drejtuese e Barclays LifeSkills.

Komunikimi i shkruar është një ndër fushat e prekura dhe tashmë shprehjet tradicionale të email-it janë zëvendësuar me një të folur më të thjeshtë.

“Sinqerisht” dhe “me respekt” do të zhduken në pak vite. Këto shprehje po zëvendësohen me “faleminderit” ose “shumë faleminderit”.

Ndryshimet nuk po ndikojnë vetëm në atë që thuhet, por edhe në mënyrën se si komunikohen gjërat. Gati gjysma (49%) e Gen Z, për shembull, shpesh përdorin platforma të mesazheve të çastit në punë, ndërsa vetëm 27% e atyre mbi 55 vjeç e bëjnë këtë. Ajo grupmoshë ende preferon emailin, duke thënë se kjo metodë ndihet më profesionale.

Laura Bailey, pedagoge e lartë e gjuhës angleze dhe gjuhësisë në Universitetin e Kentit, thotë se ndryshimi drejt një toni më shkakor shkon paralelisht me shfaqjen e platformave të mesazheve në vendin e punës.

"Temat e postës elektronike dhe platformat e mesazheve të çastit janë përzier në "biseda" ku hapjet zyrtare dhe nënshkrimet mund të ndihen të pavend," tha Bailey.

Dallimet e brezave mund të shpjegohen me ndryshime më të gjera në mënyrën se si është mësuar komunikimi dhe çfarë grupmoshash të ndryshme ishin të njohura, shtoi ajo.

Ndërsa stilet tradicionale të shkrimit të letrave përkthehen në çdo formë të komunikimit të shkruar për punëtorët e moshuar, ata më të rinjtë janë ndikuar nga ndryshimi i stileve të gjuhës që u përhapën shpejt përmes mediave sociale, tha Bailey.

Mackey i Barclays LifeSkills tha se duke pasur parasysh përkufizimin e gjuhës së përshtatshme për zyrën , kishte disa gjëra kryesore për t'u mbajtur mend.

Shmangia e njohjes së tepërt me kolegët dhe sigurimi që toni juaj të perceptohet si miqësor dhe jo i vrazhdë ishin dy prej tyre, tha ajo.

Një konsideratë tjetër e rëndësishme ishte nëse një mesazh ose email i shkurtër do të mjaftonte për të përcjellë atë që dëshironi të thoni dhe të mendoni se cilin opsion do të preferonte marrësi, sugjeroi Mackey./CNBC


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë