Biznes

Leksione nga Kina: Si biznesi global ka ndryshuar përgjithmonë

Për pjesën më të madhe të këtij viti, Kina ka jetuar shtatë javë në të ardhmen.

Ekonomia e dytë më e madhe në botë ishte e para që u godit nga shpërthimi i koronavirusit, i cili e detyroi atë të ndalonte udhëtimet, të ulte qepenat e dyqaneve, të mbyllte parqet, të shpërndante maska në publik dhe të inkurajonte njerëzit të përqafonin distancimin shoqëror.

Tani, vendi po hapet gradualisht. Dhe ndërsa pjesa tjetër e botës përgatitet të bëjë të njëjtën gjë, kompanitë që u detyruan të parat ti përgjigjen shpërthimit të epidemisë në Kinë janë duke përdorur përvojat e tyre të hershme për të formuar një plan për rajone të tjera.

Përgjigjet e korporatave në Kinë janë bërë një pikë qendrore për analistët e Wall Street në muajt e fundit, pasi markat globale si Nike (NKE), Starbucks (SBUX) dhe Disney (DIS) ndajnë përvojat e tyre në vend përmes telefonatave me investitorët dhe akreditojnë ekipet e tyre atje për t'i udhëhequr ata përmes krizës.

Nike, për shembull, kohët e fundit tha se ishte "duke parë anën tjetër të krizës në Kinë" dhe ka mësuar praktikat më të mira që mund të transferohen diku tjetër. Dhe kur Volkswagen (VLKAF) rihapi fabrikën e saj gjigande në Wolfsburg, Gjermani, këtë javë, ajo citoi përvojën e saj për të rifilluar biznesin në 32 nga 33 fabrikat e saj në Kinë.

Sipas drejtuesëve të biznesit dhe ekspertëve të ekonomisë, strategjitë e reja që kompanitë po ndërmarrin nuk do ta shpien jetën sërisht në normalitet. Në vend të kësaj, ata thonë se kriza mund të përmbysë përgjithmonë mënyrën se si ne punojmë, blejmë dhe menaxhojmë bizneset tona.

"Ky është një normalitet i ri," tha Alain Benichou, CEO i IBM China. "Ka shumë thirrje zgjimi për të cilat po punojmë tani."

Ja një vështrim se si ka ndryshuar e ardhmja e biznesit - dhe se si Kina po na jep një tablo paraprake.

Mënyra se si ne punojmë:

Për Despina Katsikakis, vendi i punës tashmë ka filluar të duket shumë ndryshe.

Katsikakis, një partner me qendër në Londër i cili përqendrohet në inovacionin dhe praktikat e reja në firmën tregtare të pasurive të patundshme Cushman & Wakefield (CWK), ka këshilluar kompanitë në të gjithë botën që të kthehen në punë.

Në Kinë, firma ka ndihmuar tashmë që të kthejë në zyra më shumë se 1 milion punëtorë. Sipas mendimit të Katsikakis, kriza ka avancuar me shpejtësi të ardhmen e punës për plot një dekadë.

Firma po shpreson të kapitalizojë atë ndryshim, duke filluar me një udhëzues vizual për klientët e tij të quajtur ""Six Feet Office"". Koncepti, një "laborator i gjallë" në zyrën e Amsterdamit të Cushman & Wakefield, u bazua në “Takways” të saj në Kinë dhe reagime të tjera nga punëtorët dhe klientët në të gjithë globin.

"Është një prototip që në thelb frymëzon njerëzit të mendojnë për zgjidhje, se si të jetësojnë distancimin shoqëror, si ta përgatisin ndërtesën në mënyrë të duhur, dhe ses si ti nxisin njerëzit drejt sjelljeve të ndryshme", tha Katsikakis.

Në këtë normë të re, sigurisht që tavolinat janë, 1,5 m larg njëra-tjetërs. Zyrtarët shëndetësorë në të gjithë botën me muaj kanë këshilluar njerëzit të ruajnë këtë distancë nga njëri-tjetri për të parandaluar përhapjen e virusit.

Punëtorët udhëzohen të ecin "vetëm një rrugë" - në drejtim të akrepave të orës - në të gjithë zyrën, për të mos lëvizur pranë njëri-tjetrit. Katsikakis tha se udhëzimet bazoheshin në konsultime me ekspertë të kujdesit shëndetësor, të cilët treguan se si mjekët po ecnin në spitale.

Një nga gjërat më të mëdha që firma ka fituar nga Kina, tha ajo, është se "ne duhet të sigurojmë se kemi besim se po kthehemi në një mjedis të shëndetshëm".

Gjatë viteve të ardhshme, ajo parashikon sensorë që zëvendësojnë pjesën më të madhe të sipërfaqeve të përbashkëta që prekim. Në vend që të kaloni tek dera kartën me çip për të hyrë brenda, për shembull, mund të përballeni me një aparat fotografik për njohjen e fytyrës ose të aplikoni një kod QR në telefonin tuaj.

Kompanitë gjithashtu pritet të investojnë më shumë në sistemet e filtrimit të ajrit në zyrë për të zvogëluar ndotësit (Volksëagen, për shembull, ka vendosur njësitë e tij të kondicionimit në maksimum në Wolfsburg). Disa madje mund të instalojnë tështima mbrojtëse prej peçikllasi në tavolina, tha Katsikakis. Për të shmangur ndotjen e sipërfaqeve, firma e saj sugjeron vendosjen e një blloku letre mbi vendin e punës dhe ndërrimin e tij çdo ditë.

Që nga zbulimi i prototipit "Six Feet Office", firma është zhytur në kërkime çdo ditë - nëse jo "çdo orë",. "Ne kemipatur shkëmbime ideshë të përditshme me disa nga klientët tanë më të mëdhenj globalë për t'i ndihmuar ata dhe ekipet e tyre të pasurive të patundshme të shohin se si mund t'i marrin këto ide dhe si mund të bashkë-krijojmë me ta."

Megjithëse koncepti kërkon më shumë hapësirë, nuk do të thotë që të kesh një zyrë do të jetë më e kushtueshme. Nëse ka një gjë që ka treguar situata, është se puna në distancë është efektive -, tha Katsikakis. Kjo do të thotë që më pak njerëz do të përdorin të njëjtën hapësirë ​​sesa para pandemisë.

Mënyra se si komunikojmë në punë ka ndryshuar gjithashtu. Bumi i kërkesës për softuer ndërmarrjeje, të tilla si Ekipet e Microsoft, ka qenë "i pashembullt", tha Jared Spataro, nënkryetar i korporatës për Microsoft 365.

Ai tha të enjten se programi i mesazheve dhe konferencave video tani ka 75 milion përdorues në ditë - 70% më shumë se muajin e kaluar.

"Ne kemi një makinë kohe pasi vende si Kina dhe Koreja e Jugut janë rikthyer në punë dhe shkollë, dhe përdorimi i teknologjisë vazhdon të rritet," i tha Spataro CNN Business.

Mënyra se si blejmë

Në disa mënyra, tani është koha e përkryer për brandet që të marrin klientë të rinj dhe të formojnë lidhje të qëndrueshme, tha Deborah Weinswig, CEO e Coresight Research, një firmë këshilluese dhe kërkimore që përqendrohet në shitjet me pakicë dhe teknologji.

Ndërsa miliona njerëz janë në shtëpi, ata po detyrohen të krijojnë rutina dhe stile të reja jetese, vuri në dukje ajo.

"Thuhet se duhen 21 ditë për të ndryshuar një zakon", tha Weinsëig. "Ne po ndryshojmë zakonet tona të blerjes, dhe disa prej tyre do të jenë mjaft ngjitëse."

Nike, për shembull, ka drejtuar aq mirë sa "mund të ndryshojë kurbën që [të] lulëzojë më shumë për vite që vijnë", tha ajo. (Coresight ka punuar më parë në projekte kërkimore për Nike.)

Ndërsa kompania po promovonte blerjet në internet para shpërthimit të pandemisë, Ëeinsëig tha se biznesi "me të vërtetë u përshpejtua" muajt e fundit. Gjigandi i veshjeve sportive raportoi të ardhura të forta në Mars, pjesërisht sepse ishte e shpejtë për të përshpejtuar biznesin e tij në internet në Kinë. Shitjet digjitale në Kinën e Madhe u rritën më shumë se 30% tremujorin e fundit, ndërsa përdoruesit aktivë javorë për aplikacionet e aktivitetit të saj u rritën 80%, u tha CEO John Donahoe investitorëve.

Aplikacioni i firmave të kompanisë ishte vendimtare për suksesin. Platforma e lançuar në Kinë gjatë kësaj periudhe inkurajoi përdoruesit që të punojnë përmes një "klubi trajnimi" virtual, sipas Coresight. Weinswig vuri në dukje se aplikacioni ishte falas, i cili ishte "kritik" për përdoruesit.

Kompania gjithashtu hodhi në treg më shumë produkte në internet, duke përfshirë atlete me edicion të kufizuar si Air Jordanans.

Shpejtësia ishte gjithashtu e rëndësishme. Nike garon në një hapësirë ​​të mbushur me njerëz, por ishte një nga markat e para që u drejtohej klientëve që qëndronin në shtëpi, vuri në dukje Weinswig.

"Ata ishin shumë herët për t'u përshtatur," tha ajo.

Mënyra se si ne menaxhojmë zinxhirët tanë të furnizimit

Pandemia mund të detyrojë gjithashtu një rindërtim të zinxhirit global të furnizimit.

Në përgjithësi, zinxhirët e furnizimit të mallrave të konsumit janë "të dizajnuara për të dhënë përparësi në efikasitetin mbi fleksibilitetin dhe rezistencën", shkroi John Knapp, partner dhe drejtor menaxhues në Boston Consulting Group, në një postim të fundit në blog.

Por gjatë muajve të fundit, "mungesat e lëndëve të para dhe furnizimet thelbësore, së bashku me spektrin e mungesës së rritjes së punëtorëve, kanë shtruar rreziqet themelore," vuri në dukje ai.

Kjo po detyron bizneset të rimendojnë se si të shpërndajnë mallrat e tyre.

"Gjërat që ne kishim marrë si të mirëqena nuk ekzistojnë më," tha William Ma, drejtor menaxhues i Kerry Logistics, në një firmë me qendër në Hong Kong që ndihmon kompanitë në të gjithë botën të menaxhojnë zinxhirët e furnizimit.

"Tani për tani, ne mund t'i shohim të gjitha këto ndërprerje përgjatë pothuajse çdo segmenti të transportit të mallrave brenda dhe jashtë Kinës. Ose të futem në Europë - Unë nuk mund ta marr kamionin të lëvizë përtej kufirit."

Para shpërthimit, bizneset planifikuan një ndërprerje të "ditëve", por i shtuan. Tani, ata po shohin për "javë".

Një firmë që shpreson të shpëtojë ditën është IBM. Gjigandi i teknologjisë, i cili ofron një program të menaxhimit të zinxhirit të furnizimit me bazë AI, thotë se është parë një rritje e konsiderueshme e kërkesës pasi më shumë klientë kërkojnë modelim parashikues kundër krizës tjetër. Kompania nuk pranoi të ndante shifra specifikë.

Pandemia ishte "një thirrje zgjimi" për shumë kompani, tha Benichou, shefi ekzekutiv i IBM China.

"Ajo që ne duam të bëjmë është qartë të ndihmojë në problemet që kemi zbuluar gjatë Covid-19. Optimizimi i zinxhirit të furnizimit, që sapo e kemi zbuluar, prandaj duhet ta trajtojmë atë."

Edhe qeveritë po hyjnë në veprim. Muajin e kaluar, Japonia njoftoi një plan për të ndihmuar kompanitë të zhvendosnin prodhimin e tyre në shtëpi, tha Andreë Staples, drejtori botëror i Rrjetit të Korporatave Ekonomist. Rrjeti është një shërbim këshillues i The Economist's Intelligence Unit, duke siguruar burime për drejtuesit e lartë të biznesit.

"Unë mendoj se kjo do të vazhdojë," tha ai.

Sipas studiuesve të IBM, përhapja e epidemisë gjithashtu ekspozoi çarje në zinxhirin e furnizimit që shumica e kompanive as nuk e dinin.

Kompania kohët e fundit zbuloi se 90% e kompanive Fortune 1000 kishin furnizues sekondarë në Wuhan, qyteti qendror kinez ku filloi shpërthimi, por "shumë kishin pak ose aspak ndërveprim me ta", tha Jonathan Wright, një ekzekutiv i IBM.

Në të njëjtën kohë, mund të jetë shumë herët që kompanitë të përballen me këtë problem, tha Ma.

Ai vuri në dukje se rindërtimi i zinxhirëve të furnizimit kërkon kapital të konsiderueshëm dhe kohë - dy gjëra që shumicës së bizneseve u mungojnë për momentin.

"Më e rëndësishme për ta është rritja e parave cash. Nëse gjërat tuaja nuk mund të shesin, ju nuk mund të paguani furnizuesit tuaj, furnizuesit nuk mund të paguajnë shitësit e tyre," tha ai. "[Ne] thjesht duam ta kapërcejmë këtë sa më shpejtë të jetë e mundur."/CNNBusiness/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë