Portofol

Kozmetika, ‘bukuria që vret’ me 500 mld dollarë

Tregu global i produkteve të kozmetikës është vlerësuar 532.43 miliard dollar në 2017, dhe pritet të arrijë një vlerë prej 805.61 miliard dollar deri në vitin 2023, duke regjistruar një shkallë vjetore të rritjes prej 7.14% përgjatë 2018-2023. Raporti është përgatitur nga Orbis Research (orbisresearch.com) i cili ka marrë në studim tregun me produkte të ndryshme kozmetike si, për kujdesin ndaj flokëve, kujdesin ndaj lëkurës, ndaj gojës, aromërave, sapunëve xhel dushi, dhe produkte për mbrojtjen nga dielli. Studimi gjithashtu është marrë edhe me kanale të ndryshme të shpërndarjes, të tilla si shitje direkte, supermarkete, dyqane specialiteti, barnatore dhe sallone.

Industria kozmetike ose industria e produkteve të bukurisë, globalisht, është një sektor i cili mbetet ‘i shurdhët’ ndaj uljeve dhe ngritjeve. Shitjet e përgjithshme ndikohen nga rënia ekonomike. Megjithatë, mund të mbështetesh dhe shpresosh tek shitjet e produkteve kozmetike për të ruajtur një vëllim të përgjithshëm të qëndrueshëm. Kjo është për shkak të përdorimit të vazhdueshëm dhe në rritje të produkteve nga gratë, dhe gjithnjë e më shumë edhe nga burrat anembanë botës.

Popullsia në moshë është motorri i rritjes së këtij tregu

Në dy dekadat e kaluara, rënia e fertitlitetit dhe niveli i vdekshmërisë kanë rezultuar në rritje në popullsinë në moshë në rang global. Dëshira e fort mes burrave dhe grave për të mbajtur një aspect fizik të ri ka ushqyer dhe rritur industrinë kozmetike gjithandej nëpër botë. Demografia e shpejtë e plakjes ka çuar në një kërkesë të fuqishme për produktet anti-plakje me qëllim parandalimin e rrudhave, pikat e moshës, lëkurën e thatë, tonalitetin e pabarabartë të lëkurës dhe madje edhe dëmtimin e flokëve, duke krijuar hapësirë për risitë e reja në kozmetikë, që kanë çuar në rritjen e industrisë.

Deri në 2050, popullsia me njerëz mbi 60 vjeç pritet të arrijë në 2.09 miliard. Jetëgjatësia për gratë pritet të rritet nga 82.8 vjeç në 2005 në 86.3 vjeç në 2050. Ndërsa për burrat, rritja e pritur në periudhën repektive është nga 78.4 në 83.6 vjeç. Është e dukshme se, the share of elderly people for cosmetic products is on rise.

E-commerce si një Kanal Shpërndarjeje pritet të rritet shpejt

Blerjet përmes telefonave Smart janë rritur në 1.53 miliard në 2017, dhe pritet të rriten deri në fund të periudhës të marrë në studim, duke rritur në këtë mënyrë tregun e E-commerce. Produktet kozmetike, si mbrojtësit e lëkurës, mbrojtësit e flokëve, dhe aromërat janë produktet më të shitura online. Prandaj, kompanitë gjithmonë e më shumë po nfokusohen në fushatat e marketingut  on online me qëllim që të mund të rrisin të ardhurat me investime të ulta. Tregu po dëshmon një trend rritës të kompanive shumëkombëshe që krijojnë faqet e internetit dhe llogaritë e Facebook-ut dhe profilet e Tëitter-it, për të adresuar shijen lokale. Ky sektor po fiton rëndësi me produkte të ndryshme që janë në gjendje ‘vetëm on online’.

Lindja e Mesme & Rajoni Afrikan pritet të rritet me shkallën më të madhe vjetore të rritjes

Tregu pritet të fitojë terren në vendet e MEA-s (Lindje e Mesme dhe vendet e Afrikës), ashtu si në Emiratet e Bashkuara Arabe, Arabinë Saudite dhe Izrael. Sipas një vëzhgimi të fundit, 21% e njerëzve në këtë rajon pranoojnë të shpenzojnë mes 362 Emirati Dirham (monedha) dhe 732 Emirati Dirham në muaj për shëndetin dhe produkte bukurie, duke përfshirë koston për mirëmbjatjjen e flokëve dhe të thonjve, masazhe, dhe anëtarësim në palestër, ndërsa një 6.2% tjetër shpenzojnë mes 728 Emirati Derhem dhe 1125 Emirati Derhem për tu dukur tërheqës.

Emiratet e Bashkuara Arabe është një vend me Prodhimin e Brendshëm Bruto të lartë për frymë (40,444 dollarë në 2012), dhe një administratë moderrne, and yet has further groëth to ëitness regarding ëomen at ëorkplace. dhe megjithatë ka rritje të mëtejshme për të dëshmuar lidhur me gratë në vendin e punës. Ndërsa më shumë gra që punojnë shtohen në numër, nevoja për tu dukur mire rritet, si dhe blerja e produketeve kozmetike është rritur. Për më tepër, një fluks i shtuar i turistëve ka rritur shitjet kozmetike në vend.

Pikat kyçe të zhvillimit në Treg

Janar 2018 – L’Oreal Paris zbuloi një linjë të re për kujdesin e flokëve për të ringjallur flokët e dëmtuar, Elvive. Koleksionet brenda linjës së kujdesit të flokëve të Elvive pritet të jenë të dizajnuara për të adresuar drejtpërdrejtë shqetësimet më të mëdha të kujdesit të flokëve të grave: flokët e dëmtuara, të thata dhe të lyera.

Shtator 2017 – Unilever bleu firmën aziatike të kozmetikës Carver Korea. Kompania anglo-holandeze bleu të gjithë biznesin nga Bain Capital Private Equity, Goldman Sachs duke forcuar pikëmbështetjen e saj në tregun aziatik të bukurisë. Kjo blerje pritet të forcojë pozitën e Unilever në Korenë e Jugut, e cila është tregu i katërt më i madh kozmetik.

Shtator 2017 – Procter & Gamble zbuloi një laborator kontrolli të cilësisë prej 3 milion dollarësh, Pines External Lab, e vendosur në Berkeley Springs, nisur në partneritet të përbashkët me Morgan County dhe Blue Ridge Community & Technical College. Kjo qendër thuhet se përdoret për të vlerësuar materialet e papërpunuara duke përdorur burime, të tilla si gazrat dhe kromatografia e lëngët, si dhe mostrat në proçes në fund të produktit. Këto teste pritet të sigurojnë që produktet P & G të mos përmbajnë mikroorganizma të huaj.* Sabina Veizaj

Burimet: reuters/orbisresearch.com, statista.com


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë