Treg

Kompania më e madhe e ushqimit në botë: Çmimet do të rriten më tej këtë vit

Nestlé, grupi më i madh ushqimor në botë, thotë se çmimi i artikujve bazë do të rritet më tej këtë vit, duke paralajmëruar më shumë dhimbje për familjet.

Prodhuesi i kafesë Nescafé dhe çokollatave KitKat rriti çmimet me 8.2% në vitin 2022, por tha se kjo nuk ishte e mjaftueshme për të kompensuar një rritje të kostove të veta.

"Ne jemi ende në një situatë ku po riparojmë marzhin tonë bruto dhe, si të gjithë konsumatorët në mbarë botën, jemi goditur nga inflacioni dhe tani po përpiqemi të riparojmë dëmin që është bërë," tha CEO i Nestlé Mark Schneider në një telefonatë me gazetarët.

Rritjet e çmimeve do të jenë “shumë të synuara” dhe do të zbatohen vetëm aty ku “inflacioni i kostos së inputit e justifikon këtë”, shtoi Schneider, megjithëse ai nuk pranoi të thoshte se cila nga 2.000 markat e kompanisë, të cilat përfshijnë ushqime të ngrira, ëmbëlsira dhe formula për fëmijë, do të preken.

Unilever, Coca-Cola, prodhuesi i birrës Heineken, Colgate-Palmolive dhe Procter & Gamble, i cili prodhon pelenat Pampers dhe shampon Pantene, të gjithë kanë shënuar rritje të mëtejshme në çmimet e tyre.

Kostot e lëndëve të para si energjia, produktet e qumështit dhe drithërat mbeten të larta. Kostot e punës dhe logjistikës janë rritur gjithashtu. Kjo do të thotë se çmimet për mallrat në dyqane nuk kanë gjasa të bien së shpejti.

Ushqimi, duke përfshirë akulloren, do të ketë rritje të konsiderueshme të çmimeve në vitin 2023.

Balancë delikate

Kompanitë e mallrave të konsumit kanë një ekuilibër të ndërlikuar për të arritur. Ndërsa kostot në rritje po shtrydhin marzhet e tyre të fitimit, rritja e çmimeve në mënyrë shumë agresive rrezikon t'i largojë blerësit.

Unilever tha se rritjet e çmimeve shkaktuan rënien e vëllimeve të shitjeve me 2.1% në 2022. Po kështu, Nestlé raportoi një rënie në vëllimet e shitjeve në gjysmën e dytë të vitit të kaluar dhe tha se kjo ishte pjesërisht e nxitur nga çmimet.

Heineken, ndërkohë, tha se priste të shesë më pak birrë në Evropë këtë vit për shkak të rritjeve "të mëdha" të çmimeve në lidhje me kostot e energjisë.

Ndërsa blerësit përpiqen të mbajnë faturat e ushqimeve të ulëta, markat e shitësve me pakicë mund të jenë fituesit.

Gjatë negociatave të çmimeve verën e kaluar, Kraft Heinz ndaloi furnizimin me disa produkte, duke përfshirë ketchup dhe fasule të pjekura, për shitësin më të madh të ushqimeve në Mbretërinë e Bashkuar Tesco. Në atë kohë, Tesco i përshkroi rritjet e çmimeve të kompanisë si " të pajustifikueshme ". Pasi produktet u restauruan, çmimet mbetën të pandryshuara në linjat më të njohura të Heinz.

Tesco gjithashtu "ka rënë në kundërshtim me furnizuesit e tjerë" për rritjen e çmimeve, tha kryetari i saj John Allen së fundmi për BBC.

Alexandre Bompard, CEO i shitësit më të madh të ushqimeve në Francë, Carrefour, tha se roli i tij ishte të negocionte me furnitorët dhe "të sigurohemi që ta kufizojmë rritjen sa më shumë që të mundemi për të mbrojtur fuqinë blerëse të klientit".

Burimi: CNN Business; Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë