Biznes

Kina mbylli portin pas 1 rasti me Covid/Zinxhiri i furnizimeve botërore po dëmtohet përsëri

Kina pezulloi punën në portin e tretë më të madh në botë pasi aty u zbulua një punonjës i infektuar me Covid-19.

Terminali i portit Ningbo-Zhoushan, kyç për Kinën dhe botën, që ka gjasa të nisë të ushtrojë presion në të gjithë rrjetin e furnizimit në botë.

Është hera e dytë brenda vitit 2021 që vendi pezulloi punën në një nga portet kryesore të tij.

Analistët thonë se strategjia e Kinës për zero tolerancë ndaj Covid do të përkeqësojë zinxhirët furnizues në të gjithë botën, të cilët ishin tashmë goxha të përkeqësuar. Parashikohet të ketë edhe pezullime të tjera për sa kohë Pekini të mbajë të njëjtin qëndrim.

Një shoqatë për industrinë e furnizimit dhe prokurimit, tha se qëndrimi i Kinës do të çojë në pasoja "të rënda" të zinxhirit të furnizimit.

"Kina ka një tolerancë zero ndaj virusit. Një person që teston pozitivisht është i mjaftueshëm për të mbyllur portin",- tha ajo për CNBC në një e-mail.

Ningbo-Zhoushan është porti i treti më i ngarkuar në botë sipas vëllimit të kontejnerëve. Në vitin 2019, ajo mbajti 27.49 milion njësi ekuivalente njëzet metra (TEU) të xhiros së kontejnerëve, sipas Këshillit Botëror të Transportit. Vëllimi i kontejnerëve në vitin 2020 u rrit gati 5% për të arritur në 28.72 milion TEU.

Zinxhirët e furnizimit janë ndërprerë shumë herë gjatë pandemisë nga mungesa e kontejnerëve dhe incidenti i Kanalit të Suezit. Në qershor, infeksionet Covid shkaktuan ndërprerje në qendrat e transportit në Kinën Jugore, duke përfshirë portet kryesore Shenzhen dhe Guangzhou, hera e parë që Kina pezulloi operacionet në porte për shkak të rasteve të Covid.

Nëse përjetojmë diçka të ngjashme koha për të lëvizur një anije dhe eksportet do të dyfishohet ose trefishohet do të ketë një ndikim thelbësor që ndikon në sezonin e blerjeve dhe pushimeve, për të rritur inflacionin.

Mungesat e kontejnerëve tashmë po luhasin zinxhirët global të furnizimit. Duke pasur parasysh që Ningbo-Zhoushan është porti i tretë më i madh i kontejnerëve në botë, ky mbyllje e bën një situatë tashmë të keqe shumë më të keqe.

Kapaciteti i kontejnerëve ka të ngjarë të bëhet më i shtrenjtë, dhe transportuesit ka të ngjarë të kalojnë kostot tek konsumatorët, duke nxitur inflacionin global më tej përpara sezonit kryesor të festave.

Mario Ciabarra, CEO i firmës analitike të të dhënave Quantum Metric, tha se shitësit me pakicë do të përballen me shumë pasiguri drejt sezonit të festave dhe sfidat e inventarit.

"Nivelet e inventarit do të jenë shqetësimi kryesor i shitësve me pakicë pasi ata përballen me vendimin ose të kenë një magazinë të kufizuar ose pa artikuj të caktuar ose të menaxhojnë kostot më të larta të lidhura me mallrat e transportit ajror në vend të tyre," tha ajo për CNBC.

"Ndërprerjet në tregti jo vetëm që paraqesin probleme për transportin dhe konsumatorët, por edhe prodhuesit që mbështeten në përbërës kritikë të importuar,"-tha ai.

Burimi:CNBC/Përshtati:Gazeta “SI”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë