Keshilla

Jeni dembelë? Disa ministërvitje edhe pa shkuar në palestër

Lëvizje pa e kuptuar dhe një lloj “mashtrimi” i përtacisë sonë: është një sistem i mirë për të djegur kaloritë shtesë që kemi grumbulluar gjatë periudhës së Krishtlindjes. Dhe për këtë duhet të japim dorëheqjen nga vetja: vetëm dieta nuk është e mjaftueshme, ose të paktën kërkon një regjim vërtet të rreptë dhe shumë dëshirë. Lëvizja, nga ana tjetër, ofron shumë përparësi, madje edhe për ata që nuk duan të shkojnë në palestër.

Disa këshilla – Për të qenë të shëndetshëm, jo vetëm për të humbur peshë, mjekët rekomandojnë aktivitet fizik të moderuar, por të vazhdueshëm, që të praktikohen për të paktën 30 minuta në ditë në total. Mos harroni, megjithatë, që të keni një minimum të efektivitetit të “djegies së dhjamit”, koha minimale për t’i kushtuar lëvizjes është 15 minuta rresht; duhet ta ndiejmë zemrën të rrahë më shpejt dhe të gjejmë veten të paktën pak të djersitur brenda pak minutash. Nëse nuk është ky rasti, intensiteti i lëvizjes duhet të rritet. Ekzistojnë gjithashtu teknika efektive të trajnimit me seanca shumë të shkurtra prej rreth 10 minutash, por në këtë rast është e nevojshme të praktikohen ushtrime me intensitet të lartë dhe është më mirë t’i mësoni ato nga një instruktor, duke shmangur bërjen vetë.

Ecja – Është mënyra më e lehtë për t’u ushtruar dhe është vërtet e përshtatshme për të gjithë. Nëse dalja nga karrigia është një detyrë e vështirë, ne bëjmë një pakt me një mik apo me ndonjë koleg të bukur dhe, ndryshe nga ne, të paktën pak dinamik, me kë të bëjmë një shëtitje gjatë pushimit të drekës, apo gjatë rrugës për në shtëpi, për të rifilluar metabolizmin. Mendja juaj: nuk është e mjaftueshme, por është akoma më mirë se asgjë. Nëse, nga ana tjetër, jemi pak më të gatshëm, mbani mend se një shëtitje 40-minutëshe me një ritëm të shpejtë është po aq efektive sa një stërvitje e vërtetë. Nëse e marrim këtë zakon të shëndetshëm, dhjetë mijë hapa të përditshëm të treguar nga Organizata Botërore e Shëndetit bëhen një objektiv brenda mundësive tona.

Gjimnastikë… në divan ose në tavolinë – Ka ushtrime të thjeshta që na ndihmojnë të djegim disa kalori edhe kur ajo dritë e dinamizmit e lidhur me ndjenjën e fajit për një ditë të qetë dhe të ulur. Një shtrirje e vogël në një pushim para kompjuterit gjithashtu mund të na ndihmojë të lehtësojmë dhimbjet e shpinës dhe dhembjen në qafë për shkak të pozicioneve, ndërsa me kujdes të duhur mund të bëjmë gjimnastikë pa dalë edhe nga shtrati.

Vallëzimi – Një vallëzim është një mënyrë argëtuese për t’u ushtruar … pa e ditur atë. Edhe një herë: le të bashkohemi dhe të argëtohemi me miqtë. Vallëzimi, përveç djegies së kalorive, përmirëson sjelljen, është një kurë e gjithanshme për vetëvlerësimin dhe ndihmon në krijimin e miqve të rinj. Mos vallë vallëzimet na shkaktojnë probleme, sepse nuk kemi partner? Nuk ka problem: shkollat zakonisht shoqërojnë nxënës pa partner ose e zgjidhin problemin në një mënyrë tjetër. Ekzistojnë gjithashtu shumë vallëzime që mund të bëhen në një grup, pa siklet ose drojë.

Adoptoni qenushin që keni dëshiruar prej kohësh – Të kesh një qen përfshin përgjegjësi të caktuara, përfshirë detyrën e përditshme për ta nxjerrë atë për nevojat e saj, për të vrapuar dhe luajtur. Dhe së bashku me mikun tonë me katër këmbë do të mund gjithashtu të ecim, të vrapojmë dhe të luajmë me të. E fundit por jo më pak e rëndësishmja: duke pasur një qenush është gjithashtu një mënyrë e shkëlqyeshme për të gjetur një shok shpirti dhe për të bërë një shëtitje në park.

Lojë me litar – Duket si një lojë zbavitëse që iu bën fëmijë përsëri. Është në të vërtetë një stërvitje e kërkuar dhe intensive që djeg shumë kalori. Pesëmbëdhjetë minuta, me intensitet në rritje gradualisht, është një superpalestër e vërtetë. Ne zgjedhim një hapësirë ​​të madhe (nëse jemi në shtëpi, ki kujdes nga llambadarët dhe pikturat!) Dhe fillojmë ta ushtrojmë. Ne i kushtojmë vëmendje lëvizjes së saktë të rrotullimit të kyçeve: është e nevojshme të lëvizim vetëm ata dhe jo tërë krahun, dhe zgjedhim një program gradual. Nëse pas disa minutash, edhe nëse ndihemi pa frymë, mos u mërzitni dhe thjesht ngadalësoni ritmin: hedhja në litar është e kërkuar, aq sa mund të përbëjë stërvitjen tipike të sportistëve në boks.

Të jesh kopshtar – Disa studime e kanë treguar atë: të kujdesesh për një kopsht të vogël perimesh ose t’i përkushtohesh kopshtarisë, përveç që të jep një efekt anti-stres, është një veprimtari e çmuar që të mban në formë. Ne mund të kujdesemi për të vetëm ose ta menaxhojmë atë së bashku me një grup miqsh duke e bërë atë një hobi argëtues, në gjendje të shumëfishojmë mundësitë për të qenë së bashku dhe jashtë.

Shkallët – Ngjitja e shkallëve në vend që të përdorni ashensorin është një sugjerim klasik dhe gjithmonë i vlefshëm. Aq më tepër që në palestër ekziston një mjet i quajtur “stair climber”, një lloj rutine me hapa, për të stërvitur këmbët. Shkallët tona të pallatit apo zyrës kanë të njëjtin efekt dhe janë… falas. /tgcom

 

Më Shumë