Treg

Inflacioni i kakaos/ Prodhuesit e ëmbëlsirave po provojnë receta të reja: Pa çokollatë!

Kostoja në rritje e kakaos ka bërë që prodhuesit e ëmbëlsirave të prodhojnë ëmbëlsira të reja me më pak çokollatë - ose aspak.

Nga Gazeta ‘Si’ - Kur grupi i ëmbëlsirave Mars bëri një ndryshim në zinxhirin e tij të njohur të çokollatës Galaxy në 2023-shin, duke hequr 10 g nga madhësia standarde e produktit pa ulur çmimin, blerësit britanikë u befasuan, por tregtarët e kakaos jo.

Kompania 113-vjeçare, e njohur më së shumti për ëmbëlsirat e saj të paketuara, duke përfshirë Twix dhe M&M's, duket se po vinte në zbatim një mësim nga libri i lojërave të ëmbëlsirave: Kur kostoja e kakaos rritet, ata gjejnë mënyra për t'u shitur familjeve doza më të vogla çokollate - ose, për disa prodhues, produkte të reja pa çokollatë fare.

Çmimet e kakaos janë rritur në nivele rekord dhe pjesëmarrësit e tregut nuk presin ndonjë lehtësim afatshkurtër.

Prodhuesit më të mëdhenj në botë në Afrikën Perëndimore përballen me thatësirën dhe sëmundjet, si dhe me probleme strukturore që mund të zgjasin për vitet në vijim. Kontratat e së ardhmes që tregtohen në Nju Jork ishin mesatarisht shumë më poshtë se 3.500 dollarë amerikanë për ton metrikë çdo vit nga vitet 1980 deri në vitin 2023.

Më 22 shkurt, kontratat e së ardhmes së kakaos tejkaluan për herë të parë 6.000 dollarë amerikanë për ton dhe tregu shqetësohet se kjo mund të vijojë akoma më tej.

"Ne jemi përpjekur në mënyrë aktive të gjejmë mënyra për të absorbuar kostot në rritje të lëndëve të para dhe operacioneve," tha një zëdhënës britanik i Mars Wrigley në një e-mail. 

“Zvogëlimi i madhësisë së produkteve tona nuk është një vendim që ne e kemi marrë lehtë.”

Por askush nuk ka nevojë për çokollatë për të jetuar, dhe çdo rritje çmimi rrezikon shitjet. Konsumatorët kanë më shumë gjasa të shkurtojnë shpenzimet për çokollatë dhe karamele nëse inflacioni vazhdon, pas alkoolit dhe kozmetikës, sipas një sondazhi të shtatorit nga kompania e inteligjencës së konsumatorëve NIQ.

Duke u përballur me hapësirë ​​të kufizuar për rritje shtesë të çmimeve, kompanitë po zvogëlojnë paketat, duke përdorur automatizimin për të shkurtuar kostot e prodhimit dhe duke promovuar produkte me më pak kakao ose shije të tjera kryesore.

Nestle prezantoi kohët e fundit në Britani një shije lajthie në linjën e saj me flluska Aero të çokollatës, të cilat – me 36 g secila – janë rreth një e treta e peshës së shufrave të çokollatës konkurruese, falë xhepave të ajrit me emrin e tyre.

Në Shtetet e Bashkuara, ku Kit Kat prodhohen nga Hershey, shtesa më e fundit në linjën e shijes së përhershme - Chocolate Frosted Donut - mbështetet në një zhytje të pjesshme të çokollatës, jo në një shtresë të plotë. 

Sot, më shumë se 40 për qind e çokollatës së derdhur dhe të segmentuar të shitur në Shtetet e Bashkuara janë të mbushura me diçka tjetër, qoftë karamel, arra apo fruta, tha Carl Quash III, kreu i ushqimeve në Euromonitor International.

“Ky trend po largohej për një kohë, por tani, me kostot e larta të kakaos dhe konsumatorët që kërkojnë indulgjenca, do të shohim më shumë nga këto risi të dalin në treg,” tha ai.

Ky ndryshim u shfaq plotësisht për afro 124 milionë njerëz që shikonin transmetimin televiziv Super Boël në shkurt. Mars dhe Hershey vendosën filxhanë M&M dhe Reese të mbushura me gjalpë kikiriku me karamel të shtuar dhe jo cokollatë.

Gjalpi i kakaos, i prodhuar kur bluhen kokrrat, është një përbërës kryesor i çokollatës. Një katror mesatar çokollatë me qumësht përmban rreth 20 për qind gjalpë kakao.

Por disa prodhues ushqimesh po gjejnë mënyra për të zëvendësuar një pjesë të gjalpit të kakaos në produktet e tyre me zëvendësues më të lirë si vaji i palmës.

Kompania suedeze AAK, një prodhues i alternativave të gjalpit të kakaos, tha se çmimi i lartë i kakaos dhe gjalpit të kakaos ka bërë që më shumë konsumatorë t'i konsiderojnë produktet e saj.

Prodhuesit e çokollatës zakonisht përdorin tregun e të ardhmes për të mbrojtur rrezikun, duke blerë kontratat e së ardhme të kakos tetë deri në nëntë muaj përpara si mbrojtje. Për shkak të çmimeve më të larta, disa prodhues lejuan që kjo mbrojtje të ulet deri në gjashtë muaj në fund të 2023 me shpresën se çmimet do të ulen.

Por kakaoja vazhdoi të rritej, duke i detyruar ata të rihynin në treg; ato janë ende të mbrojtura vetëm për rreth shtatë ose 7 muaj e gjysmë, tha ndërmjetësi i mallrave Marex Group.

Çmimet e larta po inkurajojnë kompanitë që të vazhdojnë të diversifikojnë përtej çokollatës.

Burimi: Bloomberg/ Përshtati: Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë