Keshilla

Gripi, këto ushqime ju ndihmojnë për sistemin imunitar

Shmangia e plotë e viruseve është e pamundur, por një dietë e shëndetshme dhe e larmishme mund të na ndihmojë.

Një mënyrë jetese e shëndetshme është arma më e mirë parandaluese për të mbrojtur veten nga sulmet e viruseve, veçanërisht të rënda në dimër dhe kur nivelet e ndotjes së ajrit janë të larta. Sigurisht që është e pamundur të mbrohesh plotësisht nga infeksionet, por me ushqimin e duhur mund të bëjmë diçka për të forcuar sistemin tonë imunitar, i ngarkuar me luftimin e agresioneve të mikroorganizmave përgjegjës për sëmundje të caktuara, duke filluar nga ftohja dhe gripi.

Zakone të shëndetshme – Rregullat e përgjithshme të higjienës janë gjithmonë parandalimi më i mirë i mundshëm. Ndërsa ekspertët sugjerojnë në këto ditë alarmi të madh për përhapjen e koronavirusit, duart duhet të lahen plotësisht disa herë në ditë, duke përdorur sapun të zakonshëm shtëpiak. Ne mund të preferojmë sapun të lëngshëm, një sapun më pak higjienik, i cili mund të mbajë mikroorganizma të dëmshëm. Larja e duarve është veçanërisht e rëndësishme kur ktheheni në shtëpi, pasi të keni qenë rreth e rrotull, pas marrjes së transportit publik, para se të konsumoni ushqim ose pasi të merrni pjesë në vende të mbushura me njerëz dhe hapësira të përbashkëta. Aktiviteti fizik i moderuar, por i rregullt është gjithashtu një ndihmë e mirë për një sistem të fortë imunitar, si dhe pushimi i një numri të mjaftueshëm orësh dhe shmangia e gjendjeve të stresit dhe lodhjes së tepërt.

Imunonutricioni  – Është dega e mjekësisë që studion marrëdhëniet e drejtpërdrejta midis ushqimit dhe imunitetit. Ndërveprimi midis asaj që hamë dhe sistemit imunitar zhvillohet kryesisht në nivelin e zorrëve, për shkak të efektit të mikrobiotës së zorrëve, ose popullatës së mikroorganizmave që jetojnë në zorrën tonë dhe që, përveç kryesimit të tretjes, na ndihmon të ndihemi mirë falë veprimit të tij në sistemin imunitar. Disa lëndë ushqyese që ne prezantojmë me ushqim veprojnë në funksionin e mikrobiomës dhe e ndihmojnë atë të gjenerojë një përgjigje anti-inflamatore, të aftë për të mbrojtur veten nga agresioni i viruseve dhe baktereve. Imunonutricioni përdoret si një ndihmë në rastin e sëmundjeve të caktuara, për shembull sëmundje autoimune, por është me kompetencë mjekësore: në çdo rast, me dietën tonë të përditshme ne ende mund të ndihmojmë mbrojtjet natyrore të trupit tonë.   

Substancat miqësore të sistemit imunitar – Acidet yndyrore (veçanërisht Omega 3), disa aminoacide përfshirë argininën, resveratrolin, zinkun dhe vitaminën C janë substanca që nuk duhen humbur nëse duam të përmirësojmë sistemin imunitar. Parimi themelor mbetet ai i një diete të shëndetshme dhe të larmishme, në të cilën duhet të hani pak nga gjithçka, për të favorizuar konsumin e frutave dhe perimeve të freskëta, pa e tejkaluar me sheqerna, alkool dhe ushqime të skuqura.

Në veçanti:

acide yndyrore – gjenden kryesisht tek peshqit blu, të tilla si harengë, sardele dhe skumbri, në ton dhe salmon, por edhe në arra dhe lajthi, kunguj, liri dhe farat e lulediellit, të shkëlqyera për t’u shtuar në sallatë ose kos;

arginina – është një proteinë që gjendet në mish, bishtajore dhe fruta të thata. Ne mund të alternojmë viçin, pulën dhe gjeldetin, duke favorizuar gatimin më të thjeshtë dhe pa i tejkaluar sasitë. Mishi, megjithatë, mbetet një ushqim i rëndësishëm sepse është një burim i shkëlqyeshëm i hekurit, zinkut dhe bakrit;

resveratrol – është një molekulë që gjendet kryesisht në ushqime bimore, të tilla si boronica, frutat e kuq dhe në lëkurën e rrushit; është i pasur me veti antioksiduese, anti-inflamatore dhe të dobishme për të nxitur rrallimin e gjakut. Ashtu si vitamina C, është një antiviral i mirë;

Vitamina C – të pasura me vitaminë C, e para për të cilën ne mendojmë kur bëhet fjalë për luftimin e ftohjes dhe gripit, janë agrumet dhe mbi të gjitha kivit. Një kivi në ditë është e mjaftueshme për të mbuluar pothuajse të gjithë kërkesën ditore të kësaj vitamine, por ne mund të zgjedhim një lëng të madh portokalli dhe të mos harrojmë lulelakrat (gatuar shpejt në avull sepse vitamina C shkatërrohet nga nxehtësia), spinaqi dhe perimet e tjera me gjethe jeshile, me pak lëng limoni.

Më Shumë