Ne rrjet

Fushatat elektorale online? Duhet ndryshuar ligji

A janë përshtatur ligjet zgjedhore në Europë për epokën e fushatës digjitale? Komisioni Zgjedhor i Britanisë së Madhe nuk mendon kështu.

Ky institucion ka bërë thirrje kohët e fundit për ndryshimin e ligjit, në mënyrë që sa herë të shfaqen reklama politike online, të tregohet qartë edhe se kush ka paguar për to. Komisioni Zgjedhor në Britani kërkon që reklamat në internet të mbajnë të njëjtin format dhe informacion si posterat e printuara, të cilat po ashtu duhet të thotë se kush i ka prodhuar. Drejtoresha e këtij institucioni, Louise Edëards deklaron se Britanisë i duhet një ligj i ri në mënyrë që shpenzimet për fushatën digjitale të internet ishin shumë më transparente.

“Ajo që na nevojitet dhe ajo për të cilën po kërkojmë, është një ndryshim shumë i qartë në ligjin zgjedhor që partitë të nxjerrin fytyrat, kush po paguhen për atë reklamë dhe kush promovohet”, tha ajo.

Ajo thotë se Komisioni Zgjedhor fillimisht i rekomandoi këto ndryshime në 2003 dhe po pret konfirmimin e qeverisë mbi këtë çështje.

Qeveria britanike thotë nga ana tjetër se do të monitorojë më kujdes fushtën digjital, pasi tanimë është konfirmuar se Britania do të marrë pjesë në zgjedhjet europiane.

Ndërkohë edhe vetë Facebook ka hapur një qendër operacionesh në Dublin për të mbikqyrur ndikimin e rrjetit social në zgjedhjet e Parlamentit Europian. Ai është përballur me kritika për rolin e tij në përhapjen e keqinformimit dhe mundësimin e ndërhyrjes së huaj në zgjedhje. Kompania thotë se zgjedhjet në 28 shtete janë sfida më komplekse me të cian ëhstë përballur ekipi i monitorimit të Facebook.

Mark Zuckerberg

“Ajo që kemi mësuar gjatë këtyre viteve të fundit është se ka kërcënime të ndryshme online që mund të kërcënojnë procesin demokratik zgjedhor”, thotë zëvendëspresidenti i Facebook Richard Allan. “Dhe ne jemi absolutisht të vendosur të përpiqemi dhe ta minimizojmë rrezikun e këtyre kërcënimeve aq sa mundemi.”

Ndër kërcënimet që Facebook ka identifikuar është mashtrimi i votuesve, të cilëvve u jepen me dashje informacion të rreme se ku dhe kur zhvillohen zgjedhjet dhe disa llogarive të rreme të krijuara nga ata që përpiqen të ndërhyjnë në procesin demokratik.

Në vitin 2018 Facebook mbylli 2.8 miliardë llogari të rreme. Kompania thotë se njerëzit që përpiqen të abuzojnë me sistemet e tyre shpesh krijojnë një kompjuter i cili krijon një llogari të re çdo 10 sekonda.
Pas zgjedhjeve presidenciale të vitit 2016, Mark Zuckerberg tha se ishte “një ide shumë e çmendur” të mendoje se lajmet e rremë në Facebook kishte luajtur ndonjë rol në fitoren e Donald Trump.

Më vonë, ai pranoi se e kishte nënvlerësuar këtë kërcënim. Tani kompania Mark Zuckerberg po përpiqet të tregojë se ajo mund të jetë një forcë pozitive në procesin demokratik. E kam vënë atë tek

Facebook ka vendosur të përpiqet të rregullojë aktivitetin politik në platformën e tij. Por Komisioni Zgjedhor Britanik mendon se është koha që qeveritë të kuptojnë se puna e tyre është të monitorojnë më kujdes fushatën elektorale në epokën dixhitale.

Burimi: BBC

 

Më Shumë