Trend

Cila do të jetë e ardhmja e zyrave tani që punonjësit e kanë një zgjedhje?

Coronavirusi nuk do ta vrasë zyrën. Madje,  ajo tregon se është më dinamike se kurrë. Aftësia për të punuar në distancë nuk do t’i largojë shumicën nga qytetet dhe zyrat, por do t’u mundësojë shumë njerëzve që të jetojnë dhe punojnë në mënyra dhe vende të reja, duke shkaktuar padyshim edhe përçarje.

Edhe para pandemisë, kishte shenja të problemeve me tregun e zyrave në disa qytete, ku ishte mbledhur “klasa krijuese”. Më 2018, migrimi neto në Nju Jork, Los Anxhelos dhe San Francisko ishte negativ, ndërsa ekonomia e ShBA-së  u rrit shëndetshëm  me 2.9 për qind. Magnete krijues si Londra dhe Parisi po përjetonin rënie të ngjashme.

Shpjegimi për rëniet - kryesisht kostot e larta të strehimit për shkak të kufijve të fortë në ndërtimet e reja - errësonte forcat e tjera që destabilizonin tregun tradicional të zyrave.

Në mes të viteve 2010, Amazon, Facebook, Google, Apple dhe të tjerët filluan të ndanin selinë e tyre në shumë vende. Stripe, një nga start up-et  më të vlefshëm në botë, shkoi një hap më tej.

Në vitin 2019, ajo “hapi” një qendër të largët, duke shpresuar të “trokiste në 99.74 përqind të inxhinierëve të talentuar që jetojnë jashtë zonave të metrosë të katër qendrave  të para” në San Francisko, Sjatëll, Dublin dhe Singapor.

Për kompanitë me rritje më të shpejtë, të qenët në gjendje të shfrytëzojnë talentin kudo u bë më e rëndësishme sesa të gjitha ekipet e tyre në një vend. Qytetet më të vogla ishin mjaft të mira. Në retrospektivë, kjo nuk duhet të ishte një surprizë, pavarësisht nga të gjitha fjalimet për rëndësinë e tregjeve gjigande, të dendura të punës për të furnizuar me inovacione. Mbi të gjitha, Silicon Valley në vetvete nuk është një qytet, por një tufë qytetesh të shtrira përgjatë një autostrade.

Karakteristika përcaktuese e këtij versioni të ri të klasës krijuese mund të mos jetë vendi ku ajo jeton, por aftësia e saj për të jetuar kudo që dëshiron. E thënë ndryshe, njerëzit lëvizin në qytete të caktuara në kërkim të punëve me pagë më të mirë, por tani është e mundur të fitosh paga të larta (nëse jo më të lartat) nga pothuajse kudo.

Kjo ka qenë e vërtetë në qytete të caktuara më të vogla në vitet e fundit (Austin dhe Denver në Shtetet e Bashkuara, për shembull, dhe Mançester dhe Lids në Britani). Në një masë më të vogël, ka qenë gjithashtu e vërtetë për njerëzit që zgjodhën të mos jetonin fare në qytete.

Disa hapësira pune në rrethet qendrore të punësimit mund të bëhen strehim dhe disa strehime në zona banimi mund të bëhen hapësira pune.

Kishte shenja më specifike që tregu i zyrave po shkonte drejt një krize. Ndërsa punëdhënësit po luftonin për talentin, shumë punonjës zbuluan që zyrat tradicionale mungonin.

Në vitin 2019, Leesman, një firmë që mat përvojat e punonjësve, analizoi se si vendi i punës ndikon në produktivitetin, krenarinë dhe kënaqësinë e punonjësve.

Duke tërhequr 719,000 të anketuar në 4,771 vende pune në të gjithë botën, Leesman zbuloi se gati 40 përqind e punonjësve mendonin se vendi i tyre i punës nuk u lejonte atyre të punonin në mënyrë produktive.

Pastaj pandemia detyroi shumë punonjës të rivlerësojnë preferencat e tyre. Sondazhe të shumëfishta kanë zbuluar se shumë janë të lumtur të vazhdojnë të punojnë në distancë dhe do të lëviznin, nëse u jepej mundësia. Akoma, këto të dhëna na tregojnë pak për botën post-Covid.

Ata që lulëzuan fillimisht mund të digjnin nëse do të qëndronin në shtëpi për një periudhë më të zgjatur. Ata që u kanë pasur vështirësi  mund të bëjnë shumë më mirë pasi të kishin zotëruar mjete të reja, sapo të kenë qasje në hapësira alternative pranë shtëpisë, ose pasi fëmijët, familjarët dhe partnerët të kthehen në shkollë ose në punë.

Në të njëjtën kohë, teknologjitë që na lejojnë të punojmë, mësojmë dhe shoqërohemi në distancë do të bëhen vetëm më të mira.

Të dhënat e tregut të epokës Covid gjithashtu ofrojnë sinjale të përziera. Pronarët dhe ndërmjetësit nxitojnë të tregojnë se kompani si Google dhe Facebook nënshkruan qira të reja gjatë pandemisë. Por këto kompani punësojnë mijëra punonjës të rinj çdo tremujor dhe planifikojnë zgjerimin e tyre shumë tremujorë, ose vite më parë.

Edhe kompanitë që nuk janë në modalitetin e rritjes ende nuk kanë vendosur të mendojnë për normalin e ri. Në vend të kësaj, shumë janë duke rinovuar qiratë e tyre ekzistuese për një periudhë më të shkurtër derisa kushtet e tregut të bëhen më të qarta.

Të dhënat nga JLL, një konsulencë e pasurive të patundshme, tregojnë se rinovimet si pjesë e aktivitetit të qiradhënies janë rritur në 51 përqind nga 29 përqind para Covid dhe se qiradhëniet po bëhen më të shkurtra.

Duket e sigurt të thuhet se kërkesa totale për zyra do të zvogëlohet në një shkallë të moderuar. Ndryshimet më të mëdha do të jenë në mënyrën se si riorganizohet kërkesa totale dhe çfarë do të duhet të bëjnë ofruesit e zyrave për të mbetur konkurrues.

Shumica e aktiviteteve të zyrave nuk do të lëvizin në shtëpi, ose në re. Në vend të kësaj, ka të ngjarë të rishpërndahet brenda dhe midis qyteteve, me një larmi fushash të reja punësimi që shfaqen dhe i shpëtojnë shumë njerëzve problemin e udhëtimit të njëkohshëm në një rreth qendror biznesi.

Në fund të shekullit të 19-të, shumica e urbanistëve amerikanë ecnin për në punë; deri në vitin 1930, popullsia rezidente e  Manhattanit ishte më e madhe sesa sot, që do të thotë se qyteti ishte më i përzier për sa i përket përdorimit të tokës, jo i dominuar nga kullat e zyrave. Nuk është e vështirë të imagjinohet se shumë do të preferojnë edhe një herë të punojnë brenda distancës së shtëpisë në këmbë ose biçikletë.

Si rezultat, ndërtesat në shumë rrethe tradicionale të punësimit do të duhet të konkurrojnë më ashpër dhe një përqindje e vogël por e konsiderueshme e hapësirës për zyrë do të duhet të ripropozohet  në strehim, qendra të përmbushjes së tregtisë elektronike, kuzhina vetëm për shpërndarje, qendra të kujdesit shëndetësor , hapësira mbledhjesh, hapësira eventesh dhe përdorime të tjera.

Zonat e banuara, dyqanet e shitjes me pakicë në rrugë dhe hotelet mund të duhet të strehojnë më shumë punëtorë gjatë ditës. Shenjat e këtij ndryshimi janë tashmë të dukshme. Operatorët më të mëdhenj të familjes, Avalon Bay Communities dhe Equity Residential, kanë shtuar hapësira pune dhe takimesh në ndërtesat e tyre prej disa vitesh tani.

Common, operatori më i madh për bashkëjetesë, po bashkëpunon me qeveritë lokale për të zhvilluar lloje të reja të komuniteteve të jetesës / punës. Markat e mikpritjes si Starbucks, CitizenM dhe Mandarin Oriental kanë eksperimentuar me shndërrimin e kafeneve lokale dhe kateve  të hotelit në hapësira pune,  që mund të rezervohen sipas orës ose ditës. Dhe qeveritë e qytetit po punojnë për të rishpërndarë punët dhe shërbimet nëpër lagjet e banuara.

Për shembull në periudhën Post-Covid, një banor i Brooklyn ose Queens i cili më parë kishte udhëtuar në Manhattan mund të zgjedhë të punojë disa ditë në javë në një hapësirë ​​të përbashkët brenda një distance 10 minuta në këmbë,  nga shtëpia.

Disa punëdhënës të mëdhenj tashmë po eksperimentojnë me zyrat satelitore në periferi të qyteteve në të cilat ata tashmë kanë një seli,  në qendër të qytetit. Zyra kryesore do të mbetet e rëndësishme për shumicën e kompanive, por më pak punonjës pritet të jenë atje gjatë gjithë ditës, çdo ditë.

Zyra do të bëhet më shumë një produkt i konsumit. Dhe ashtu si çdo produkt konsumator, zyra do të duhet të luftojë vazhdimisht për klientët e saj dhe të plotësojë nevojat e tyre - jo vetëm kur është koha për të rinovuar qiranë.

Zyrat do të kenë nevojë për hapësira  për të kryer detyra specifike si puna e përqendruar, ideja ekipore, prezantimet e klientëve dhe trajnimi i punonjësve. Dhe ata do të duhet të jenë më të përqendruar tek individët, edhe nëse këta njerëz punojnë në një kompani të madhe.

Këto ndryshime do të jenë graduale, por ato do të kenë një ndikim të rëndësishëm në ndërtesat e zyrave urbane, të cilat më parë perceptoheshin pothuajse po aq të sigurta sa bonot e qeverisë.

Merrni parasysh, në krahasim, se “apokalipsi i shitjeve me pakicë”,  që çoi në falimentime të shumta dhe mbylljen e dhjetëra mijëra dyqane ishte një rezultat i më pak se 12 përqind të të gjithë aktivitetit që lëvizte në internet, për një periudhë prej dy dekadash, ndërsa shitjet totale ishin ende në rritje.

Gjatë dekadës së ardhshme, transformimi i shifrave të tregut të zyrave pritet të jetë më pak gjithëpërfshirës, ​​por ndoshta do të ndodhë më shpejt dhe me një industri që është shumë më pak e përgatitur.

Dhe ashtu si në shitjet me pakicë, kjo do të krijojë disa fitues të rinj, si dhe një mori humbësish - ata që nuk dëshirojnë ose nuk janë në gjendje të përshtaten me një epokë ku punonjësit zgjedhin./ New York Times. Përktheu: Gazeta Si.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë