Brexit do të ketë pasoja edhe për kompaninë e automjeteve BMW.
![](https://online1.gazetasi.al/wp-content/uploads/2018/06/BMW.jpg)
Kjo e fundit është shprehur se kostoja e çdo marrëveshjeje të re doganore pas Brexit do të nxiste rritjen e çmimeve të makinave të saj.
Ian Robertson, përfaqësuesi special britanik i BMW-së, tha se sistemet e reja doganore dhe magazinimi do të shtonin koston e krijimit të makinave të tilla si Mini.
Ai tha: "Është një rrezik potencial... do të donim ta shmangnim."
Por shtoi se BMË do të detyrohej të investonte në sisteme të reja doganore në verën e vonë nëse nuk do të kishte ende një marrëveshje të qartë tregtare mes Britanisë së Madhe dhe Bashkimit Europian .
Sipas tij pa një situatë të qartë, BMW do të jetë e detyruar që në Gusht ose Shtator të pregatitej për një Brexit të rëndë dhe vonesat doganore rreth një kufiri të vështirë.
Robertson tha: "Këto data të fundit të verës janë gati reale. Ky është momenti kur planet e emrgjencës aplikohen, dhe ky është momenti sigurisht kur ne kemi nevojë të shohim qartë."
Por ai shtoi se BMW nuk ka asnjë qëllim për të lëvizur fabrikën e saj nga Mbretëria e Bashkuar.
"Ne duhet të nisim të mendojmë për mënyrën se si do të menaxhohen kamionët tanë në kufi dhe se si rezervat tona do të ruhen në fabrikat tona," th Z. Robertson.
![](https://online1.gazetasi.al/wp-content/uploads/2018/06/BMW-2.jpg)
“Kjo situatë i shton një barrë të rëndë industrisë. Na shton ne një barrë të rëndë duke u përpjekur for të gjejmë rrugëzgjidhje, ndërkohë që duhet të fokusohemi në çështje më konstruktive.
"Klientët tanë presin nga ne vlerë të shtuar në makinat e prodhuara . Ata konsiderojnë vlerë të shtuar inovacionin dhe teknologjinë. Unë mund t’ju them se, nuk kam dëgjuar ndonjeherë ndonjë klient që ta lidhë vlerën me doganat."
Mbështetja japoneze
Ndërsa Shoqëria e Prodhuesve të Makinave dhe Tregtarëve thanë se investimi në industrinë e automobilave në Mbretërinë e Bashkuar ishte përgjysmuar në vitin e kaluar për shkak të pasigurisë së Brexit, disa kompani të tilla si Toyota kanë vazhduar të investojnë në Mbretërinë e Bashkuar.
Në një intervistë për BBC, Kōji Tsuruoka, Ambasadori japonez në Mbretërinë e Bashkuar, tha se MB kishte një ndjeshmëri të fort për kompanitë japoneze të prodhimit të makinave.
Ai u shpreh se: " Mbretëria e Bashkuar është një ekonomi e industrializuar dhe mbështetet shumë në kërkimin dhe zhvillimin, dhe ka fleksibilitet në lëvizjen e sektorit drejt të ardhmes. Rezultati i Referendumit jo domosdoshmërisht ka influencuar tërheqjen ose forcën e bazës high-tech në Mbretërinë e Bashkuar në fushën e kërkimit dhe zhvillimit dhe po vazhdon të shihen investime japoneze në këto sektorë të ekonomisë britanike.
"Por kur bëhet fjala për tregtinë, dhe disponueshmërinë e tregut, ata duhet ta rikonsiderojnë, nëse ka ndonjë pengesë për të bërë tregti me një treg të madh në të cilin ata eksportojnë nga Britania e Madhe - dhe tregu i BE-së sigurisht që është një prej tyre. Ata do të shikojnë me shumë kujdes dhe me shumë vëmendje."
Në muajin Maj, BMW ishte pjesë e një grupi liderash biznesi që përfshinte krerët e BP, Nestle, dhe Vodafone, të cilët i thanë Theresa May në takimin e Downing Street se një marrëveshje tregtare me BE duhet të jetë "pa asnjë fërkim si me një bashkim doganor".
BMW punëson 8,000 njerëz në operacionin e saj të prodhimit në Mbretërinë e Bashkuar dhe 14,000 të tjerë në rrjetin e shitjeve me pakicë.
Ajo prodhon Mini pranë Oksfordit, Rolls-Royce në fabrikën e saj Goodwood dhe motorët me benzinë në Hams Hall në Warwickshire.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.