Menaxhim

Banka Morgan Stanley gjobit bankierët e saj me 1 mln $ për komunikim në Whatsapp me klientët

Një ndër bankat më të mëdha në botë, Morgan Stanley ka gjobitur bankierët e saj në shuma deri 1 mln dollarë, pasi kanë mbaruar punë me klientët nëpërmjet Whatsapp dhe platforma të ngjashme.

Kjo ndodhi pasi banka përpiqet të ndëshkojë punonjësit për një skandal që njollosi reputacionin e grupit dhe rezultoi në pagimin e 200 milionë dollarëve gjoba vitin e kaluar.

Duke filluar nga disa mijëra dollarë në më shumë se 1 milion dollarë për individ, gjobat bazohen në një sistem pikësh që merr parasysh faktorët duke përfshirë numrin e mesazheve të dërguara, vjetërsinë e bankierit dhe nëse ata kanë marrë paralajmërime paraprake, thanë burimet e informuara mbi çështje.

Në varësi të madhësisë së dënimit, fondet ose janë tërhequr nga bonuset e mëparshme ose do të ankorohen nga pagesat e ardhshme.

Morgan Stanley nuk pranoi të komentojë.

Gjobat janë pasojat më të fundit nga një goditje e gjerë në Wall Street nga rregullatorët amerikanë mbi përdorimin e telefonave personalë dhe aplikacioneve të pamiratuara. Hetimet e shumta kanë rezultuar në më shumë se 1 miliardë dollarë gjoba në të gjithë industrinë bankare.

Rregullatorët amerikanë kanë thënë se dështimet e bankave për të siguruar që komunikimet elektronike të punonjësve ishin ruajtur siç duhet, kanë penguar hetimet e tyre.

Morgan Stanley në vitin 2020 shkarkoi të paktën dy punonjës të lartë në divizionin e saj të mallrave - Nancy King dhe Jay Rubenstein - për përdorimin e aplikacioneve personale të mesazheve, raportoi FT në atë kohë.

Tregtarët e tjerë në ekipin e mallrave të Morgan Stanley morën gjithashtu paralajmërime në lidhje me përdorimin e aplikacioneve të mesazheve, tha një person i njohur me këtë çështje. Banka të tjera si Credit Suisse dhe HSBC kanë shkarkuar gjithashtu bankierë të përfshirë në skandal.

Morgan Stanley ka qenë ndër bankat më të goditura nga hetimi, me kompaninë vitin e kaluar që ra dakord t'i paguante 200 milionë dollarë Komisionit të Letrave me Vlerë dhe Shkëmbimit.

Morgan Stanley tani u jep punonjësve seanca trajnimi duke shpjeguar skenarët kur ata duhet të zhvendosin bisedat në pajisjet personale në kanale zyrtare, si p.sh. email-i i tyre i punës. Kjo mund të përfshijë raste edhe në dukje të padëmshme kur kolegët po shkëmbejnë mesazhe për orën ose vendndodhjen e një takimi.

Grupi i ka paralajmëruar punonjësit se këto mesazhe në dukje të parëndësishme shpesh çojnë në dëme të mëdha, tha një person i informuar mbi programet e trajnimit të bankës.

Shumë banka tani kërkojnë që punonjësit të bëjnë një fotografi të mesazheve të lidhura me punën në pajisjet personale dhe t'i përcjellin ato në departamentet e pajtueshmërisë në mënyrë që ato të ruhen.

Burimi: FinancialTimes/ Përshtati: Gazeta “SI”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë