Biznes

Algoritmi që personalizon pagesën e hotelit

Craig Karmin-Jo të gjithë bujtësit e hoteleve janë krijuar të barabartë. Një kompani e re hoteliere dëshiron të përfitoj prej kësaj filozofie.

Ndërsa operatorët e hoteleve organizojnë në mënyrë standarde çmimet për dhomë, kompania e re hoteliere, Life House, po eksperimenton me një sistem të vendosjes së çmimeve duke përdorur një algoritëm për të përcaktuar çmime të ndryshme për dhomë atashuar edhe promocione.

Ja si funksionon sistemi: Pasi ke rezervuar për herë të parë me çmimin standart, kleintëve të Life House iu kërkohet të plotësojnë një formular që ka të bëjë me informacione personale; nga sa shpesh udhëtojnë dhe vizitojnë barin e hotelit deri tek sa ndjekës kanë në Instagram. Klientët që përmendin hotelin në mediat sociale mund të përfitojnë bonuse, si ulje çmimi në restorantin e hotelit ose ulje çmimi për dhomën në udhëtimin e ardhshëm.
Për të ndërtuar më tej profilin e konsumatorëve të saj, Life House nxit bujtësit to charge items to their room, të mbledhin informacion rreth çfarë bëjnë ndërsa janë në hotel për të t’ju bërë atyre oferta speciale .

“Ne mund t’ju bëjmë lehtësime për të na promovuar më shumë” tha bashkëthemeluesi i Life House Rami Zeidan, 31 vjeç, i cili ka shpenzuar rreth 8 vjetë të karrierës së tij në fushën e pasurive të paluajtshme dhe turizëm. Me diplomë në financë dhe ekonomiks nga John Hopkins dhe London School of Economics, Z. Zeidan ka punuar në kompani të ndryshme private dhe në Starëood Hotels dhe në Wall Street për Deutsche Bank AG dhe TPG.

Eksperimenti po provohet: Life House ka hapur hotelin e saj të parë të martën në Miami. Kompania ka në plan të hapë edhe hotele të tjera që do të nisin punën deri në fund të vitit të ardhshëm në Denver, Brooklyn, Los Angeles dhe dy të tjera në Miami.

Në momentin që Life house mbledh informacione për bujtësit e vetë, algoritmi ripërcakton vlerën e personalizuar të klientit për qëndrimin në hotel. Sistemi mandej korrigjon çmimin individual të çdo dhome dhe shpërblen bujtësit sipas rastit.

Për shembull, Life House përmes një kërkimi të sajin ka vlerësuar që 100,000 ndjekës në Instagram vlejnë sa 1 milion njdekës sespe influenca individuale mbi ndjekësit e tij/ të saj ka tendencë të zbehet shpejt pas 100,000 ndjekësve. Këto të dhëna vendosen në sistemin e kompjuterit të Life House dhe shërbejnë për ti marrë në konsideratë kur shpërblehen bujtësit.

Nuk mbaron këtu. Mysafirët që konsiderohen më pak të dëshirueshëm mund të kenë për të paguar një çmim më të lartë nëse ata rezervojnë sërish në hotel. “Nëse je një mysafir i çrregullt, kjo do të rrisë çmimin në qëndrimin e ardhshëm,” tha Z. Zeidan. Ata që shpenzojnë pak nuk penalizohen me çmime të larta,por nuk do të përfitojnë gjithashtu nga uljet e mundshme.

Edhe brande të tjera si Marriott International Inc. dhe operatorë të tjerë të vegjël kanë ofruar shpërblime anëtarëve të klubit të tyre. Por analistët e hotelerisë nuk mund të pranojnë që çdo kompani të veprojë sipas shkencës së Life House.
Life House po aplikon risinë e vet në shumë bujtës, tha Bjorn Hanson, një konsulent për kohë të gjatë në këtë industri dhe profesor në Nee York University. “Ky është një koncept unik,” tha ai.

Z. Hanson mendon që procesi i vendosjes së çmimeve të Life House mund të jetë një avantazh për joshjen e klientëve.

*Burimi: Wall Street Journal


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë