Keshilla

Aktiviteti i rrezikut që ‘prindërit kontrollues’ duhet t’i lejojnë fëmijët e tyre të përjetojnë

Ekziston shqetësim i vazhdueshëm për ndikimin e "prindërimit helikopter" në rritjen dhe zhvillimin e fëmijëve.

Të prirur për të siguruar rezultatet më të mira për fëmijët e tyre, prindërit helikopter priren të rrinë gjithë kohës me fëmijët e tyre, duke u përpjekur vazhdimisht të parandalojnë fatkeqësitë ose dëmtimet.

Por ekspertët thonë se kjo mund të çojë në mungesë të krijimit të një karakteri dhe këmbënguljes tek fëmijët. Fëmijët gjithashtu mund të luftojnë me zgjidhjen e problemeve dhe iniciativën.

Si mund ta kapërcejmë këtë?

Një studim  fundit ka arritur në përfundimin se parqet dhe lojërat në natyrë janë një mundësi e mirë për fëmijët që të përfshihen në lojëra të rrezikshme dhe të zhvillojnë aftësitë e pavarësisë dhe zgjidhjen e problemeve.

Rëndësia e rrezikut

Marrja e rrezikut nënkupton përfshirjen në çdo sjellje ose aktivitet me një rezultat të pasigurt fizik, social, emocional ose financiar.

Rreziku është një pjesë e përditshme e jetës, nga drejtimi i një makine te blerja e një shtëpie ose ngjitja e një shkalle.

Ne nuk mund ta eliminojmë rrezikun, ndaj duhet të mësojmë se si të jetojmë me atë. Për shembull, kalimi i rrugës mbart rrezik, por ne mësojmë se si të kalojmë pa rrezikuar.

Njohja dhe reagimi i duhur ndaj marrjes së rrezikut është një aspekt integral i rritjes dhe zhvillimit të fëmijëve. Në vitin 1998, psikologu Jeff Liddle, vuri re se rreziku ishte i dobishëm për të mësuarit gjatë gjithë jetës.

Përvojat në natyrë janë veçanërisht vende të mira për të zhvilluar aftësi rreth rrezikut, sepse ato nuk janë një mjedis i kontrolluar. Për shembull, nuk ka dy pemë të njëjta për t'u ngjitur dhe kushtet mund të ndryshojnë në varësi të motit.

Në studimin e ri, studiuesit anketuan prindërit dhe kujdestarët në lidhje me marrjen e rrezikut të fëmijëve në parkun e lojërave në Berry, Neë South Ëales.

Parku përfshin pajisje fikse si rrëshqitje dhe litarë ngjitjeje si dhe elemente natyrore si uji, guri, druri, rëra dhe gjelbërimi.

Gjatë vizitave të shumta në park në qershor, studiuesit rekrutuan 302 të rritur për të përfunduar një anketë rreth përdorimit të parkut të fëmijëve të tyre. Më pas ndoqën një grup në Facebook me 56 prindër nga i njëjti grup.

Përfitimet e rrezikut

Ato u kërkuan prindërve të ndajnë pikëpamjet e tyre për parkun dhe ata thanë se loja e rrezikshme në park kishte shumë përfitime. Këto përfshinin lejimin e fëmijëve që të:

-të sfidohen dhe të zgjidhin problemet

-lidhen me ambientet e jashtme

-drejtojnë lojën e tyre

-të jetë fizikisht aktiv

-Të jenë krijues dhe kurioz

-demonstrojnë besim dhe pavarësi dhe

-të ndërtojnë kapacitete sociale, duke ndarë pajisjet dhe duke marrë me radhë.

“të shikosh fëmijën teksa arrin majën në një ngjitje është e mrekullueshme pasi fëmija ka këmbëngul, ka treguar vendosshmëri dhe ka besuar tek vetja”, tha një prind.

Një prind tjetër foli për rëndësinë e dhënies së fëmijëve mundësinë që të “marrin vendimet e tyre për rrezikun që duan të marrin, sa lart apo sa shpejt do të shkojnë”.

Megjithatë, një prind tjetër përshkroi se si parku u dha fëmijëve "lirinë për të luajtur në çdo mënyrë që ata ndihen rehat".

Si ta mbështesni fëmijën tuaj në lojëra të rrezikshme në natyrë

Filloni me një mentalitet pozitiv: terrenet e lojërave janë krijuar për të zhvilluar aftësi fizike dhe sociale. Pra, përgatituni që fëmija juaj të provojë gjëra të reja në park (në vend që të luajë i sigurt me të njëjtat pajisje të vjetra).

Jini gati për të mbështetur dhe për të qëndruar prapa. Ka raste kur është më mirë të qëndroni prapa dhe t'i lini fëmijët të përjetojnë pajisjet ose zonën për vete. Ka të tjera ku duhen prindërit. Pra, mbani një sy monitorimi mbi gjërat por mos ndihmoni gjatë gjithë kohës.

Gjuha ka rëndësi. Përpiquni të largoheni nga fjalë të tilla si "ki kujdes". Kjo mund t'i shtyjë fëmijët të kenë frikë nga një situatë.

Ju mund të thoni diçka si: "Shiko përreth, dëshiron të eksplorosh majtas apo djathtas?" Kjo e shtyn fëmijën tuaj të mendojë për qasjen më të mirë për ta dhe ndërton vetëbesim dhe aftësi për zgjidhjen e problemeve.

Jepni këshilla të dobishme. Ndihmoni fëmijët me udhëzime specifike se si të përdorin pajisjet në mënyrë të sigurt.

Lëreni fëmijën të vendosë. Lëreni fëmijën tuaj të vendosë se çfarë pajisjesh përdor dhe sa larg do të ngjitet. Mos i shtyni të kryejnë aktivitete me të cilat nuk janë të kënaqur. Dhe në të njëjtën mënyrë, ndërhyni vetëm kur pajisjet janë qartazi mbi nivelin e tyre të zhvillimit të aftësive.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë