Ngjarje

Emigrantët në Shqipëri, qiraja për një anije mund t’i kushtojë Italisë deri në 13.5 mln euro për 90 ditë

Ministria e Brendshme nis “konsultimin paraprak të tregut” për zbatimin e protokollit mes Romës dhe Tiranës

Gazeta Si - Qeverisë italiane, mund t'i kushtojë “maksimumi” deri në 13.5 milionë euro për të marrë me qira një anije për 90 ditë, me ekuipazhin e saj, “për të garantuar lëvizjen e emigrantëve të shpëtuar në Detin Mesdhe” drejt portit të Shëngjinit, në Shqipëri.

Sipas mediave italiane, kjo është parashikuar nga “konsultimi paraprak i tregut” i publikuar nga Ministria e Brendshme Italiane për zbatimin e protokollit ndërmjet Romës dhe Tiranës, me “kontratë tre mujore, nga 15 shtatori deri më 15 dhjetor 2024”.

Në bord, 200 emigrantë dhe 100 operatorë - Një kërkesë, "jo detyruese dhe thjesht tregues", mund të lexohet në specifikimet teknike për shërbimin, ku "pika e grumbullimit të emigrantëve" identifikohet "rreth 15/20 milje detare Jug-Jug / Perëndim nga ishulli Lampedusa”.

Flitet për një transport prej “rreth 300 njësi” (200 emigrantë dhe 100 operatorë), dhe “tre deri në katër udhëtime në muaj (vajtje-ardhje)”.

Çdo operacion do të zgjasë deri në 6 ditë - Kohët e lundrimit nga pika e marrjes, deri në pikën e destinacionit, vlerësohen në "afërsisht 50 orë" në dokumentin e Ministrisë së Brendshme për "specifikimet teknike për një shërbim me qira të një njësie detare" me ekuipazhin përkatës, për transportin e emigrantëve të shpëtuar në det”.

Kohëzgjatja e çdo operacioni tregohet si "5/6 ditë", duke përfshirë "transportimin e emigrantëve, aktivitetin e qendrës, transportin për në Shqipëri, aktivitetet e zbarkimit dhe kthimin në zonën e operacionit".

Kërkesat e anijeve - Ndër kërkesat për anijen, janë: kapaciteti për të transportuar afërsisht 300 pasagjerë, 200 emigrantë plus 100 operatorë; një minimum prej 50 kabinash, secila me një maksimum prej dy shtretërish; një pjesë e lartësisë së pjesës së bykut të anijes që mbetet e zhytur më pak se 5 metra, "i përshtatshëm për ankorim në portin e Shëngjinit"; një dhomë për ekzaminimin e emigrantëve; një për t'u përdorur si dhomë sigurie për nevojat e policisë gjyqësore; një dhomë për infermierinë; dhe zona për karantinë të mundshme.

“Shërbimi i menaxhimit të pronarëve të anijeve do të jetë përgjegjësi e operatorit me të gjitha detyrimet dhe përgjegjësitë”, saktësohet në dokument.

Për më tepër, ekzekutimi i shërbimit përfshin furnizimin e mallrave dhe produkteve ushqimore, si dhe përgatitjen e ushqimeve të larmishme në lidhje me porositë fetare apo ndonjë problem shëndetësor. Nëse tejkalohet mesatarja prej 300 njësish për ditët e kohëzgjatjes së kontratës, do të njihet një "kosto shtesë për frymë prej 40 euro/dita për numrin e pasagjerëve të tepërt".

“Duke pasur parasysh paparashikueshmërinë e evolucionit të flukseve migratore dhe rrjedhimisht pamundësinë e përcaktimit sasior të numrit të saktë të kalimeve të nevojshme”, -thuhet në kapitullin e fundit të dokumentit, nëse distanca e lundrimit për kohëzgjatjen e kontratës do të jetë më e vogël se 6 mijë milje aktivitet detar, kostoja e qirasë do të ulet me 15%.


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë