Gazeta Si - Qeverisë italiane, mund t'i kushtojë “maksimumi” deri në 13.5 milionë euro për të marrë me qira një anije për 90 ditë, me ekuipazhin e saj, “për të garantuar lëvizjen e emigrantëve të shpëtuar në Detin Mesdhe” drejt portit të Shëngjinit, në Shqipëri.
Sipas mediave italiane, kjo është parashikuar nga “konsultimi paraprak i tregut” i publikuar nga Ministria e Brendshme Italiane për zbatimin e protokollit ndërmjet Romës dhe Tiranës, me “kontratë tre mujore, nga 15 shtatori deri më 15 dhjetor 2024”.
LEXO EDHE:
- Në Shëngjin dhe Gjadër, ende në pritje të ndërtimit të qendrave për emigrantët. Plani i nisur keq dhe ç’orientimi i banorëve (Foto)
- Si po fryhen shumat me miliona euro! Marrëveshja për emigrantët Itali-Shqipëri është plot me kosto 'të fshehura'
Në bord, 200 emigrantë dhe 100 operatorë - Një kërkesë, "jo detyruese dhe thjesht tregues", mund të lexohet në specifikimet teknike për shërbimin, ku "pika e grumbullimit të emigrantëve" identifikohet "rreth 15/20 milje detare Jug-Jug / Perëndim nga ishulli Lampedusa”.
Flitet për një transport prej “rreth 300 njësi” (200 emigrantë dhe 100 operatorë), dhe “tre deri në katër udhëtime në muaj (vajtje-ardhje)”.
Çdo operacion do të zgjasë deri në 6 ditë - Kohët e lundrimit nga pika e marrjes, deri në pikën e destinacionit, vlerësohen në "afërsisht 50 orë" në dokumentin e Ministrisë së Brendshme për "specifikimet teknike për një shërbim me qira të një njësie detare" me ekuipazhin përkatës, për transportin e emigrantëve të shpëtuar në det”.
Kohëzgjatja e çdo operacioni tregohet si "5/6 ditë", duke përfshirë "transportimin e emigrantëve, aktivitetin e qendrës, transportin për në Shqipëri, aktivitetet e zbarkimit dhe kthimin në zonën e operacionit".
Kërkesat e anijeve - Ndër kërkesat për anijen, janë: kapaciteti për të transportuar afërsisht 300 pasagjerë, 200 emigrantë plus 100 operatorë; një minimum prej 50 kabinash, secila me një maksimum prej dy shtretërish; një pjesë e lartësisë së pjesës së bykut të anijes që mbetet e zhytur më pak se 5 metra, "i përshtatshëm për ankorim në portin e Shëngjinit"; një dhomë për ekzaminimin e emigrantëve; një për t'u përdorur si dhomë sigurie për nevojat e policisë gjyqësore; një dhomë për infermierinë; dhe zona për karantinë të mundshme.
“Shërbimi i menaxhimit të pronarëve të anijeve do të jetë përgjegjësi e operatorit me të gjitha detyrimet dhe përgjegjësitë”, saktësohet në dokument.
Për më tepër, ekzekutimi i shërbimit përfshin furnizimin e mallrave dhe produkteve ushqimore, si dhe përgatitjen e ushqimeve të larmishme në lidhje me porositë fetare apo ndonjë problem shëndetësor. Nëse tejkalohet mesatarja prej 300 njësish për ditët e kohëzgjatjes së kontratës, do të njihet një "kosto shtesë për frymë prej 40 euro/dita për numrin e pasagjerëve të tepërt".
“Duke pasur parasysh paparashikueshmërinë e evolucionit të flukseve migratore dhe rrjedhimisht pamundësinë e përcaktimit sasior të numrit të saktë të kalimeve të nevojshme”, -thuhet në kapitullin e fundit të dokumentit, nëse distanca e lundrimit për kohëzgjatjen e kontratës do të jetë më e vogël se 6 mijë milje aktivitet detar, kostoja e qirasë do të ulet me 15%.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.