Në një botë në të cilën krijuesi i kufjeve Oculus pretendon se ka shpikur një sistem të ri të realitetit virtual – i quajtur NerveGear – që vret lojtarët realisht kur ata përplasen në një lojë, është e qartë se Black Mirror po e ndërpret punën e tij gjithnjë e më shumë.
NerveGear është i ngjashëm me premisën e Playtest në sezonin e pestë të opusit teknologjik dystopia magnum të Charlie Brooker, në të cilin Amazon premton t’i mundësojë Alexa-s t’ju flasë me zërat e të dashurve të vdekur – shikoni hapjen e sezonit të dytë për mënyrën se si funksionon – ndërsa zbavitjet digjitale të të famshmëve si Rachel, Jack dhe Ashley Too po bëhen gjithnjë e më të zakonshme dhe Kina drejton një sistem vlerësimi të kreditit një shkallë më poshtë nga ai që lundron Bryce Dallas Howard në Nosedive.
Dhe sa më pak të thuhet për të gjithë ndërgjegjen e kryeministrave që ndërhyjnë me derrat, aq më mirë.
Sezoni i gjashtë hapet në një tjetër makth të bazuar në avatar me Joan Is Awful.
Joan, një menaxhere e burimeve njerëzore me sjellje të butë, me depresion të lehtë (Annie Murphy e Schitt’s Creek), vendos me të dashurin e saj për të parë një seri të re me të njëjtin emër në “Streamberry” – një platformë që duket jashtëzakonisht e ngjashme me Netflix, shtëpia e Black Mirror që nga viti 2016 – vetëm për të kuptuar se është një dramatizim i asaj dite në jetën e saj.
Aty luan Salma Hayek Pinault (duke marrë një shans për të ushtruar komedinë e saj në ekranin e vogël për herë të parë që nga kthesa e saj e lavdishme në 30 Rock) si një version i tmerrshëm i Joan.
Çdo episod i ri përmbledh ngjarjet e asaj dite.
Jeta bëhet e padurueshme, pasi njerëzit në jetën reale supozojnë se personaliteti i Joanës së tmerrshme është i saji, sekretet e saj u zbulohen të gjithëve dhe një shtresë makthi shtrihet mbi shtresën e makthit deri në përfundim.
Kjo është e kënaqshme në terma narrativë, por, në atë mënyrë të patentuar Black Mirror, minon në mënyrë të pamëshirshme shtresën e tmerrit ekzistencial brenda shikuesit që shumica prej nesh në përgjithësi do të preferonin të qëndronin të patrazuar.
Sidomos, këtë herë, kjo vlen për këdo që është i përfshirë në industritë krijuese. Dhe ju e kuptoni, ndërsa shikoni arsyet e shumta që Skuadra e Skenaristëve të Amerikës po liston, se distanca midis vizionit të Brooker dhe realitetit po shkurtohet.
Loch Henry është një çështje shumë më retro – horror gati standard gotik që shfrytëzon frikën më të lashtë se sa pak është e mundur të njohësh dikë dhe sa efektivisht mund të fshihen përbindëshat në pamje të qartë.
Përtej Detit, i vendosur në Tokë dhe në hapësirë, i jep një shkëlqim teknologjik një historie të shpeshtë të rrëfyer të tundimit martesor që nuk e errëson aspak parashikueshmërinë e saj.
Unë jam pak i zhgënjyer nga rezolucioni dhe fokusi i tij te vuajtjet e burrit të mbijetuar dhe jo te viktimat e një shpërthimi të egër që ofron një studim tekstual të dhunës mashkullore dhe mund të tingëllojë më mirë me kohën nëse do të ishte marrë në pyetje dhe jo thjesht pranuar.
Episodi i parafundit shikon një shqetësim të përsëritur të Black Mirror – se si ne ushqehemi me prirjen e njerëzve të famshëm dhe të njerëzimit për të shkatërruar atë që i pëlqen.
Ose, të paktën, atë që do dhe urren.
Gjithsesi, ky është plot me paparacët e tërbuar, disa prej të cilëve fitojnë ritmin e tyre dhe të tjerë që fitojnë pasurinë e tyre. Në finale, Demon 79, një shitëseje me lopatë i thuhet se ajo duhet të kryejë krime të tmerrshme për të parandaluar një katastrofë, e cila – pavarësisht nga cilësia e ekzekutimit – është gjithmonë organizimi më i garantuar për mua që të ngërthehem nga tmerri në divan, ndërsa luan jashtë, dhe për shumë orë më pas.
Në përgjithësi, është një koleksion i shkëlqyer i episodeve të reja.
Nëse dikush do të mbetet në mendje dhe do të bëhet po aq i nderuar sa i urryer në komb apo do të jetë po aq i dashur sa San Junipero, dyshoj.
Kjo nuk do të thotë se të sapoardhurit janë asgjë më pak se argëtues ose provokues (ose jo plot me performanca të shkëlqyera nga aktorë të njohur si Hayek, Murphy, Josh Hartnett, Paapa Essiedu, John Hannah, Aaron Paul, Kate Mara dhe Rob Delaney, dhe fytyra ende më pak të njohura).
Por, asgjë nuk bie në sy siç mund të ofrojë Black Mirror – asgjë që çekuilibron vërtet shikuesin, asgjë që nxjerr në pah një shtrirje të re të mundësive të tmerrshme, të pashqyrtuara dhe të bën të përpiqesh dëshpërimisht të korrigjosh xhiroskopët e brendshëm moral ose të kapësh siguritë që nuk janë më aty.
Nga ana tjetër, nëse ndiheni të rrëmbyer nga doza juaj e dëshpërimit në spirale dhe rikalibrimi i furishëm i realitetit, çdo ditë ka një grumbull të ri titujsh lajmesh për kënaqësinë tuaj. Shijojeni. /The Guardian/
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.