Keshilla

8 hapa për t’ju zënë gjumi shpejt (dhe s'ka asgjë të keqe të shikoni televizor)

Jeni zgjuar ndërkohë që e gjithë bota është duke fjetur. Dhe kjo është e tmerrshme. Ekspertja e gjumit, Kathryn Pinkham, jep disa këshilla për të gjitha ata që nuk i merr gjumi sapo vënë kokën në jastëk.

1. Shmangni orën

Mos shikoni sa është ora zgjoheni natën. Sa herë që kontrolloni kohën kur jeni duke krijuar një rutinë dhe mund të vazhdoni të zgjoheni çdo natë në të njëjtën kohë.

Kjo gjithashtu ju bën më të predispozuar të filloni të mendoni dhe shqetësoheni pasi të keni parë kohën dhe ju vendos në presionin për t’u rikthyer në gjumë.

‘Unë i këshilloj njerëzit ta vendosin telefonin në anën tjetër të dhomës, në mënyrë që të mos jeni aq të tunduar të kontrolloni kohën’, thotë Kathryn.

2. Mos shkoni në shtrat shpejt

Gjumi i mire varet se sa nevojë ka trupi ynë et të flejë, ‘shpjegoi Kathryn. “Nëse e zakon të shkoni në shtrat herët dhe të zgjoheni më vonë, atëherë do të zbuloni se do të zgjoheni disa herë gjatë gjithë natës pasi trupi juaj thjesht nuk ka nevojë për aq shumë gjumë”.

Për të luftuar pagjumësinë, provoni të shkoni në shtrat më vonë dhe vendosni alarmin tuaj më herët.

3. Mos qëndroni në shtrat të zgjuar

“Kur ne po kalojmë pagjumësinë, ne mund të tundohemi të presim që gjumi të na vijë duke qëndruar në shtrat, por ky është një zakon i dëmshëm”, tha Kathryn.

Shmangni qëndrimin në shtrat kur jeni zgjuar. Kjo krijon një lidhje midis shtratit tuaj dhe këtyre ndjenjave negative dhe me kalimin e kohës sa herë shkoni në shtrat do të ndiheni të shqetësuar, ‘këshilloi ajo. Në vend të kësaj, shikoni TV ose lexoni derisa të flini gjumë.

4. Zbrazni mendjen para gjumit

Shpesh ne nuk flemë për shkak se truri ynë që refuzon të ‘fiket’ dhe të pushojë. Por ka disa gjëra që mund t’i bëjmë gjatë ditës për t’a ndihmuar.

“Duhet të zbrazni mendjen t gjatë ditës. Shkruani gjithçka që është në mendjen tuaj, ‘tha Kathryn.

“Këto mund të jenë shqetësime ose frikë, apo edhe thjesht mendime, por qëllimi është të pranoni gjërat që janë në mendjen tuaj dhe t’i largoni ato nga koka,” shtoi ajo. Ajo shtoi se injorimi i mendimeve dhe shqetësimeve tona gjatë ditës mund të na kthehet natën.

5. Meditoni

Kathryn shpjegoi se gjumi nuk është shërimi i gjithçkaje dhe me siguri nuk do të na bëjë të ndjehemi më të freskët nëse jemi të mbingarkuar, të stresuar dhe jemi duke lënë pas dore mirëqenien tonë.

‘Mundohuni të gjeni kohë çdo ditë për të qetësuar mendjen tuaj. Ju mund të përdorni teknika të meditimi dhe thjesht të vëzhgoni mendimet tuaja dhe të përfshiheni në to, ‘tha ajo. Ose, gjeni kohë për veten tuaj për të bërë gjithçka që ju duket relaksuese, mbase një banjë me disa vajra aromatikë ose thjesht bëni një shëtitje.

6. Mos shkoni në shtrat herët për t’u rikuperuar nga gjumi i një nate të keqe

“Gjëja e vetme që nuk duhet të bësh për t’u çlodhur nga pagjumësia? Shko në shtrat shumë herët!

Kjo është gjëja e parë që shpesh bëjmë pas disa netëve të këqija pa gjumë pasi duam të provojmë dhe të rrisim mundësinë tonë për më shumë gjumë.

“Sidoqoftë, nëse shkojmë në shtrat shumë herët, përfundojmë të shtrirë në shtrat, të zgjuar. Kjo më pas krijon një lidhje midis shtratit dhe të qenit zgjuar, duke çuar në më shumë humbje të gjumit”, thotë ajo.

7. Mos pini ilaëe për gjumë

Kathryn shpjegon pse nuk duhet të të mbështeteni tek ilaçet e gjumi për tu rikuperuar nga pagjumësia e rregullt.

‘Pilula e gjumit mund të jetë shumë efektive por janë krijuar vetëm për t’u përdorur jo më shumë se 2 javë. Problemi me pilulat është se me kalimin e kohës duhet të marrin një dozë më të lartë për të marrë të njëjtin efekt derisa ato ndalojnë së bëri efekt, ‘tha ajo.

8. Bisedoni me mjekun tuaj

Kur pagjumësia ndikon rregullisht në humorin tuaj dhe është e dëmshme për shëndetin tuaj mendor, është koha të shkoni tek një mjek, tha Kathryn.

‘Nëse jeni pa  humor ose jeni shumë të shqetësuar për gjumin, atëherë kjo është një shenjë që pagjumësia juaj mund të bëhet më shumë problem.

 

Më Shumë