Treg

Truket e prodhuesve, si na detyrojnë të shpenzojmë më tepër

Ekspertët e marketingut janë njerëz kreativë që trillojnë gjithnjë e më shumë truke për të tërhequr klientët. Ata kuptojnë dhe lexojnë mendjet tona dhe ndonjëherë na manipulojnë. Për shembull, ata "zmadhojnë" madhësinë e një produkti vetëm duke shtuar një etiketë XL ose duke vënë tekst në diçka që nuk korrespondon me realitetin.
Së bashku me përdoruesit e internetit, "Bright Side" ka zbuluar se cilat truke përdorin prodhuesit për të na bërë të shpenzojmë më shumë para.

Shkruajnë se një produkt i ri është dy herë më i madh se versioni i mëparshëm, por nuk është e vërtetë.
Kur shkruajnë "100% i biodegradueshëem" ne supozojmë se është në lidhje me paketimin e kafesë, deri në momentin që lexojmë tekstin poshtë.
Shkruajnë "lëng 100%". Si rregull, pasi e lexojmë këtë shenjë, nuk i kushtojmë vëmendje këtij teksti të vogël.
Me ndihmën e iluzioneve optike, na bëjnë të mendojmë se ka më shumë produkte
Thonë se produkti i tyre është bërë më i madh, por nuk është e vërtetë.
Bëjnë një pako të madhe, por nuk e mbushin të gjithën. Kështu, ne paguajmë për fjalë në ajër.
Dhe këtu janë disa mënyra për të tërhequr një klient me një pamje të bukur dhe të shijshme të një produkti. Vetëm pasi të blejmë këtë produkt, kuptojmë se jemi mashtruar.

Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë