Makina

Testi i parë i karikimit të një makine elektrike/ Pse Lucid Air karikohet më shpejt se çdo makinë tjetër

Lucid Motors prej kohësh ka thënë se Air do të ishte automjeti elektrik me karikimin më të shpejtë në botë, pasi të ishte i disponueshëm. Duke qenë se dërgesat për Lucid Air Dream Edition filluan më 30 tetor, tre javë më vonë Revista InsideEVs e ka konfirmuar me video se Lucid Air është me të vërtetë EV me karikim më të shpejtë në dispozicion sot, që kaikohet 100% për 122 minuta.

Gazetari Tom Moloughney ishte gazetari i parë që regjistroi një Lucid Air duke u karikuar nga 0% në 100% dhe regjistroi të gjithë seancën. Është video e parë që tregon të gjithë kurbën e karikimit nga fillimi në fund, si dhe sasinë totale të kWh të dorëzuar nga stacioni i karikimit.

Air u bë gjithashtu EV e parë e prodhimit që pranon më shumë se 300 kW, megjithëse e bëri këtë vetëm për disa minuta në fillim të seancës së karikimit. Norma maksimale e karikimit ishte 304 kW.

Lucid Air Dream Edition ka një paketë baterie 118 kWh dhe është pak më e madhe se paketa 112 kWh që është në Lucid Air Grand Touring. Inxhinierët e Lucid thonë se kapaciteti total është në fakt 118 kWh.

Por, nëse Air ka një paketë 118 kWh pse atëherë stacioni i karikimit tregoi 134 kWh të shpërndara kur karikimi përfundoi? Kjo mund të shpjegohet me ngarkimin e humbjeve. Sa më e lartë të jetë shkalla e karikimit, aq më shumë nxehtësi krijohet dhe rriten humbjet e karikimit. Gjithashtu, për të mbajtur baterinë dhe pajisjet e tjera të freskët gjatë karikimit, sistemi i ftohjes punon më shumë, gjë që është normale për të gjitha automjetet elektrike gjatë karikimit të shpejtë. Energjia e përdorur për funksionimin e këtyre sistemeve shpërndahet në automjet, kështu që ju duhet të paguani për të, por ajo përdoret gjatë karikimit.

Bazuar në një paketë 118 kWh, kjo do të thotë se ka 13,5% humbje ngarkimi. Kjo është paksa e lartë, pasi një regjistrim i plotë të karikimit të shpejtë 0% deri në 100% të Porsche Taycan DC kishte 12% më shumë kWh sesa kapaciteti i përdorshëm i automjetit. Të dy automjetet karikojnë me ritme shumë të larta dhe kështu do të kenë pak më shumë humbje energjie për shkak të nxehtësisë së tepërt.

“Lucid Air është EV me karikim më të shpejtë që kemi testuar dhe ka disa arsye për këtë”, thotë Moloughney.

Së pari, Air përdor një paketë baterie 900 volt, e cila e lejon atë të pranojë më shumë energji sesa automjetet elektrike që përdorin një sistem baterie 400 volt. Kjo është arsyeja pse ne pamë një shkallë maksimale të karikimit mbi 300 kW për herë të parë.

Së dyti, Air është një automjet tepër efikas dhe mund të shkojë më tej në çdo kWh sesa pothuajse çdo EV tjetër i disponueshëm sot. Vetëm Tesla Model 3 dhe Y, si dhe Hyundai Ioniq Electric, janë më efikasë (sipas vlerësimeve të efikasitetit të EPA- Agjencia Amerikane për mbrojtjen e mjedisit) sesa Gama e Edition Lucid Air Dream. Këta dy faktorë lejojnë që Air të shtojë milje të pasme të diapazonit të vozitjes më shpejt se çdo EV tjetër.

Kombinimi i karikimit jashtëzakonisht të shpejtë dhe efikasitetit ekstrem e bëjnë Air automjetin elektrik me karikimin më të shpejtë sot. Ai mund të shtojë mbi 300 milje distancën e vozitjes në vetëm 22 minuta. Ka vetëm disa automjete elektrike që mund të bëjnë edhe 300 milje me shpejtësi autostrade, dhe vetëm Air mund ta shtojë atë diapazon në vetëm 22 minuta.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë