Libra

Si të promovoni një roman kur del në treg?

Në kapitullin e fundit të kolonës së tij, shkrimtari italian, Giulio Ravizza sugjeron se si të promovosh një roman kur të dalë në treg.

Pikërisht në kapitullin e fundit të serisë – ‘Si të bëhesh shkrimtar-! Duket e drejtë të përmbyllësh një libër, duke folur për promovimin e një romani pas daljes në librari dhe në internet. Po, sepse librat, si të gjithë objektet e tjera, nuk shesin vetveten dhe, siç do ta kuptoni, çdo shkrimtar ka dy shpirtra: atë të atij që shkruan dhe atë të atij që promovon atë që shkruan. Me fjalë të tjera: shkrimi nga Zoti nuk mjafton. Dihet që puna e shkrimtarit nuk ka asnjë lidhje me atë të reklamuesit. Dhe për të gjithë ata që “Unë kujdesem të shkruaj aq shumë sa ka botues” u përgjigjem që, mjerisht, ndonjëherë një promovim i mirë vlen më shumë sesa një prozë fenomenale.

Mund të shkruaj dhjetë artikuj mbi temën e promovimit të një romani. Duke pasur një përmbledhje, sugjeroj të filloj me një reflektim. Hiqni kapelën e shkrimtarit tuaj dhe vishni kapelën e lexuesit tuaj: si i zgjidhni librat që blini më pas? Zakonisht ekzistojnë tre përgjigje (me këtë renditje): ju blini libra që ju rekomandohen nga lexues të tjerë që i respektoni, blini libra nga autorë të njohur (të njerëzve të njohur), blini libra me elementët që ju interesojnë.

Tani, nëse vendosni kapelën e shkrimtarit tuaj, nga të tre elementët mund të kontrolloni vetëm dy (nuk mund ta bëni veten të famshëm krejt papritur!). E para, që është të sigurohemi se një libër rekomandohet, mund të zbatohet në dy hapa. Para së gjithash ju duhet të vendosni romanin tuaj në qarkullim, për shembull me prezantime në librari ose duke dërguar kopje tek shitësit e librave. Së dyti, është e rëndësishme të inkurajohen vlerësimet në platformat e ndryshme që shesin libra. Mbi të gjitha, a nuk janë rishikimet gjërat e para që lexoni në internet? Një lojtar jashtëzakonisht i rëndësishëm në ekosistemin e rekomandimeve është ndikimi i librit. Qoftë në Instagram, Tëitter apo Facebook, këta janë personalitete që kanë një ndjekës të njerëzve që u besojnë këshillave të tyre të leximit dhe me të vërtetë, të cilët u drejtohen atyre për ide të reja. Asgjë më lakmitare për një shkrimtar, veçanërisht nëse ai është një fillestar!

Në lidhje me pikën e tretë, sfida është që të zhytë lexuesin në sugjerimet e romanit të tij në mënyrë që ta përfshijë atë dhe të kapë interesin e tij para blerjes. E provova duke investuar në një qasje të re. Ndikimi i “L’Influenza del Blu” në fakt është romani i parë në botë që është lançuar me një filtër Instagrami (imazhi më poshtë).

Thjesht shkoni në faqen e botuesit tim në Instagram, klikoni dhe jeni brenda romanit tim. Kornizimi i vetes me filtrin i jep lexuesit potencial një përvojë gjithëpërfshirëse që e çon menjëherë atë të bëhet kurioz ose të humbasë interesin për tekstin. Ky është vetëm një shembull, një zgjidhje që më dukej efektive për promovimin e romanit. Pyetja që u sugjeroj të gjithëve është: si mund ta sjell atmosferën e tekstit tim te lexuesi i mundshëm?


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë