Keshilla

Si të luftoni aneminë

A ndiheni shpesh të lodhur, pa frymë ose a keni ndjerë që zemra juaj ju rreh shumë fort kur sforcoheni.

A ju ka ndodhur që miqtë tuaj t’ju thonë që dukeni shumë e zbehtë.

Nëse po, mund të keni anemi dhe mungesë hekuri. Në Mbretërinë e Bashkuar, grup moshat që preken më shumë nga kjo sëmundje, janë gratë e reja Një analizë nga Komiteti Këshillimor Shkencor i Ushqimit (SACN) i hekurit dhe shëndetit në vitin 2011 tregoi se 21% e grave të moshës 19-34 vjeç kishin mungesë hekuri.

Ku mund ta merrni hekurin?

Trupat tanë nuk mund të prodhojnë hekur, kështu që ju duhet të merrni atë në dietën tuaj, përmes ushqimeve që përmbajnë hekur të tilla si bukë të bardhë dhe drithëra.

Problemi është se jo të gjithë atë hekur është në një formë që mund të absorboni.

Mishi i kuq është veçanërisht i pasur me hekur që është i lehtë të absorbuar, por këto kohë shumë njerëz nuk konsumojnë mish,dhe kjo është një ndër arsyet kryesore pse ata prekën nga anemia. Burimet e hekurit gjithashtu i gjeni edhe tek perimet e gjelbërta, të tilla si spinaqi,bizelet , thjerrëzat këto përmbajnë më shumë hekur se sa mishi i kuq. Hekurin gjithashtu mund ta merrni edhe nga buka dhe drithërat.

“Drithërat është mirë t’i shoqëroni me lëng portokalli thotë” thotë Prof Paul Sharp, një profesor nga kolegji King’s në Londër.

Kjo për shkak se, si portokall,edhe  lakra është e pasur me vitaminë C, por lakra është mirë të konsumohet e pa përpunuar, pasi kur e vlon atë, vitamina C lirohet në ujë gjatë gatimit.


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë