Inteligjenca Artificiale

Si po e ndryshon inteligjenca artificiale industrinë e famës

Kompjuterët, prej shumë kohësh, janë munduar të zëvendësojnë punët e mërzitshme, ato rutinë. Tani, Inteligjenca Artificiale, AI, po kërcënon dhe ato më të lavdishmet. Hollivud qëndroi buzë gremine prej shumë kohësh, deri sa më 8 nëntor, studiot filmike ranë dakord t’u siguronin yjeve kinematografike mbrojtje nga rivalët e tyre robotë. Këtë javë, artistët e gjallë ‘u fundosën’ në renditjen e këngëve javore nga një rikthim i grupit Beatles me AI. Aktorë si Scarlett Johansson dhe autorë si John Grisham po padisin firmat e teknologjisë për përdorimin e paautorizuar të imazhit dhe zërit të tyre.

Yjet mund të shqetësohen se AI po vjedh punën e tyre dhe po u jep interpretuesve më pak mundësi për të rrëmbyer audiencën e tyre. Në fakt, njerëzit e famshëm që ankohen më shumë për teknologjinë e re janë ata që do të përfitojnë më shumë. Larg nga zbehja e fuqisë së yjeve, ai do t'i bëjë të famshmit e mëdhenj më të mëdhenj se kurrë, duke i lejuar ata të jenë në të gjitha tregjet, në të gjitha formatet, në çdo kohë.

Kjo nuk është hera e parë që teknologjia ka ndryshuar rregullat e lojës së famës. Njerëzit nisën të flisnin për këto yje në shekullin e 18-të kur shkrimi e bëri të mundur përhapjen e famës së tyre. filmi dhe radio fillimisht u dukën si kërcënim  për to, pasi shqetësoheshin se performancat live do të nënçmoheshin. Në fakt, këto teknologji çuan në epokën e superyjeve (superstar), një term që u përhap në vitet 1920. Një panik i ngjashëm priti shpikjen e televizionit (dhe çoi në grevën e fundit të madhe të Hollivudit, në vitin 1960). Por përsëri, teknologjia e re i bëri të famshmit edhe më shumë të tillë, duke i sjellë në çdo dhomë ndenjeje. Në vitet 1960 njerëzit po flisnin për megayjet.

Me rritjen e prodhimeve të gjeneruara nga AI, edhe njëherë, artistët po shqetësohen se ata do të zhduken dhe me gjasë rezultati do të jetë i kundërt. Një nga paradokset e epokës së internetit, është çdo sukses i madh i një artisti, është bërë edhe më i madh. Numri i muzikantëve që fitojnë mbi 1000 dollarë në vit honorare në Spotify është dyfishuar në gjashtë vitet e fundit, por numri që fitojnë mbi 10 milionë dollarë në vit është pesëfishuar. Edhe pse lulëzon përmbajtja e veçantë - Taylor Swift po marshon nëpër turin e koncerteve më fitimprurës në histori. Janë artistët e rangut të mesëm ata që e kanë pësuar.

Modele të ngjashme qëndrojnë në të gjithë argëtimin. Numri i filmave artistikë të lëshuar çdo vit është dyfishuar në dy dekadat e fundit, por filmat më të mëdhenj të suksesshëm kanë dyfishuar njëkohësisht pjesën e tyre në arkën totale. Një valë librash të vetë-botuar nuk i ka gërryer shitjet e shkrimtarëve të yjeve. Në një det me zgjedhje, audienca mbështetet më shumë në rekomandimet, si algoritmike ashtu edhe njerëzore, të cilat i drejtojnë ata drejt përmbajtjes më të njohur. ai premton edhe më shumë zgjedhje, dhe rrjedhimisht kosto edhe më të larta kërkimi për audiencën, e cila do të vazhdojë të gravitojë drejt një grushti yjesh në krye.

AI do t'u japë këtyre megayjeve aftësinë për të qenë vërtet të gjithëpranishëm për fansat e tyre. Rikrijimi i AI po i lejon tashmë aktorët dhe moderatorët e podkasteve të flasin me audiencën e huaj menjëherë dhe me zërin e tyre. Së shpejti do të ketë standarde që video të modifikohet në mënyrë që buzët e tyre të përputhen gjithashtu me gjuhën e re. Aktorët e kërkuar mund të kenë më shumë punë, sepse ai heq problemin e përhershëm të Hollivudit të orareve të mbushura me njerëz, duke i lejuar yjet të performojnë përkrah njëri-tjetrit duke mos qenë fare bashkë. Botoksi digjital do të rrisë jetëgjatësinë e aktorëve dhe madje do t'u mundësojë atyre të performojnë pas vdekjes. Disney ka fituar të drejtat për zërin e James Earl Jones, 92 vjeç, në mënyrë që Darth Vader të trembë fëmijët për brezat që do të vijnë.

Gjithçka, kudo, të gjitha përnjëherë

Yjet gjithashtu do të jenë në gjendje të performojnë për fansat në formate që sapo kanë filluar të shfaqen. Avatarët e Abba që shesin një arenë në Londër shtatë herë në javë dhe chatbot-et me zë të famshëm të lançuar së fundmi nga Meta, janë vetëm një shije e mënyrave në të cilat yjet më të mëdhenj do të jenë në gjendje të kënaqin fansat e tyre - dhe të fitojnë para.

Këto mundësi vijnë me vargje të bashkangjitura. Artistët kanë të drejtë të shqetësohen për të drejtat e autorit, të cilat duhet të mbrohen nëse ai nuk do të bëhet një formë e legalizuar e piraterisë. Teknologjitë e kaluara nuk ishin ndryshe: shtypshkronja çoi në ligjet e para për të drejtat e autorit në shekullin e 18-të; Pagesat e honorareve u ricaktuan në vitet 1960 për të kompensuar aktorët e ekranit të madh, puna e të cilëve u shfaq në TV; muzika falas për të gjithë e lëshuar nga kompani si Napster në fillim të shekullit, përfundimisht i la vendin marrëveshjeve midis transmetuesve dhe kompanive diskografike. Krijuesit e përmbajtjes kanë pyetje legjitime në lidhje me lejen dhe pagesën (ne deklarojmë një interes këtu). Derisa të marrin përgjigje, ai do të jetë një Perëndim i Egër ligjor.

Pyetja më e madhe është se si mosha e star-it do t'i përshtatet audiencës. Rreziku është mërzia. AI është i shkëlqyeshëm në ripërzierjen dhe ripërtëritjen e materialeve të vjetra, por më pak i mirë në gjenerimin e jetës. Megjithatë, prodhimi AI mund të tërheqë studiot e filmit, kompanitë diskografike dhe ndërmjetës të tjerë krijues, të cilët preferojnë të minimizojnë rrezikun duke iu përmbajtur ideve të provuara dhe të testuara. Hollivudi tashmë favorizon ekskluzivitetet mbi veprat e reja. AI do t'i lërë studiot të zbatojnë të njëjtin parim për aktorët. Një Luke Skywalker i plakur luan në spin-off-in më të fundit të Disney "Star Wars". Aktualisht, audienca është mahnitur nga një mashtrim i tillë. Ata mund të lodhen prej tij shumë kohë përpara "Fast and Furious 94".

Megjithatë, tregu i argëtimit është shumë vetë-korrigjues. Audienca ka fuqinë për të kthyer një temë të nxehtë në një histori të shkuar për një çast, pasi yjet janë shumë të vetëdijshëm. Sporti, mbase spektakli me mish e kocka më rezistent ndaj agjencisë, e ka parë vlerën e tij për kompanitë mediatike të rritet në vitet e fundit (ndërkohë, askush nuk shikon shah me kompjuter, megjithëse lojtarët e tij më të mirë mund të mposhtin çdo njeri). Për më tepër, AI do ta bëjë karvanin e gjatë të argëtimit edhe më të gjatë, me kamare më të thella dhe përmbajtje më të personalizuar. Në epokën AI, audienca do të përballet me bombardime të rënda nga një grusht yjesh, nga Taylor Swift te Darth Vader. Por do të jetë më e lehtë se kurrë për ta që të ndryshojnë kanalin. /The Economist


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë