Jete & Stil

Si ndikon ankthi në përqendrimin tuaj

Ndiheni sikur nuk mund të përqendroheni në asgjë për momentin? Nuk jeni të vetmit. Sipas ekspertëve ankthi i shkaktuar nga pandemia e Covid-19 ka dëmtuar kujtesën tonë.
Ajo që po ndodh është një mosfunksionim i kujtesës së për pjesën e punës. Aftësia për të mos kuptuar informacionet, për të formuar një mendim koheziv dhe për të shkruaj diçka që ju nevojitet.
“Mendojeni atë si një platformë mendore për operacionet tona njohëse, për atë që ne jemi duke menduar tani. Kujtesa e punës është lidhur ngushtë me vëmendjen,” thotë Matti Laine, një profesor i psikologjisë në Universitetin e Turku në Finlandë.
Me fjalë të tjera, “kujtesa e punës” është aftësia për të arsyetuar në kohë reale dhe është një pjesë e madhe e asaj që e bën trurin e njeriut kaq të fuqishëm. Por hulumtimi ka treguar që rrethanat, shqetësimi dhe ankthi kanë një ndikim të rëndësishëm në aftësinë për t’u përqendruar. Rrethanat, shqetësimi dhe ankthi që ndryshon me shpejtësi, të gjithë mund të kenë një ndikim të rëndësishëm në aftësinë tuaj për t’u përqendruar.
“Shumë kohë para pandemisë, përfunduam një studim në internet me një grup të madh të rriturish që plotësuan pyetësorë të vetëvlerësimit. Ne pamë një trend të një marrëdhënie negative midis ankthit dhe kujtesës në punë. Sa më i lartë të jetë ankthi, aq më i ulët është performanca në punë,” thotë Laine.

Një situatë stresuese gjithashtu mund të shkatërrojë përqendrimin në punës, duke bërë që edhe detyrat më të thjeshta të ndjehen më të vështira sesa dikur.
“Ne po flasim për ankthin dhe stresin që nuk janë akute. Ka të bëjë me një të ardhme të pasigurt,”thotë Laine. “
Oliver Robinson nga Instituti i Neuroshkencave në universitetin “College” në Londër shpjegon se ankthi i zakonshëm gjithashtu mund të shkaktojë pagjumësi.
“Mungesa e gjumit është një mënyrë me të vërtetë e mirë për të dëmtuar përqendrimin në punë,” thotë ai.
Problemet e kujtesës mund të vijnë gjithashtu pjesërisht nga një ngarkesë konjitive që po mposht kapacitetin e trurit tuaj. Robinson shpjegon se edhe proceset e thjeshta njohëse si bërja e një liste blerjeje tani kërkon më shumë fuqi të trurit.

Lajmi i mirë është që ju të mund të ushtroni trurin për të mos vuajtur. Ka një lloj specifik të ushtrimit të trurit që quhet N-back e cila quhet një ndër lojërat klasike të përqendrimit. Ky ushtrim është të marrësh një objekt dhe ta shikosh gjithë kohës, deri sa të përqendrohesh plotësisht. Në fund të fundit trajtimi kryesor është ankthi.
Me fjalë të tjera, rindërtimi i kujtesës suaj të punës dhe përqendrimit nënkupton gjithashtu edhe uljen e konsumit të lajmeve. Por gjëja më efektive për të bërë është edhe më e thjeshtë, të bindësh veten se është më mirë të luftosh ankthin dhe mendimet negative.
Burimi:BBC/ Përktheu: Gazeta “Si”

Më Shumë