Njerez

Shkarkimet e Tinder po bien. A po ‘vdes’ dashuria virtuale?

Nga Gazeta ‘Si’-Tinder, gjiganti i aplikacioneve që udhëheq tregun e takimeve të dashurisë, po tkurret. Por dashuria virtuale nuk është ende një ‘racë’ që po vdes.

Rreth 46% e përdoruesve në internet thonë se kanë përdorur Tinder, sipas një raporti të  Qendrës Kërkimore Pew të vitit 2023 por shkarkimet vjetore janë ulur më shumë se një të tretën nga kulmi i aplikacionit në 2014. Match Group, kompania që zotëron Tinder, raportoi në raportin e saj më të fundit të të ardhurave se  përdoruesit që paguajnë ranë me 8% vitin e kaluar  në pak më pak se 10 milionë.

Por aplikacionet e takimeve, duke përfshirë Bumble, Grindr, Hinge dhe OkCupid, e kanë forcuar veten si një element i rëndësishëm: shkarkimet e vitit 2023 janë më shumë se dyfishi i numrit të shkarkimeve në 2012, vitin e lançimit të Tinder. Dhe anëtarët më të vjetër të përdoruesve të Gen Z( 12-27 vjeçarët) të cilët tani janë në mesin e atyre që shkarkojnë aplikacione takimesh, nuk duket se janë aq të ndryshëm nga Millennials që erdhën para tyre, sipas sondazheve të fundit.

Shkarkimet kanë filluar të bien

Popullariteti i aplikacioneve për takime ka mbetur i qëndrueshëm pavarësisht një rënie të lehtë në shkarkimet e përgjithshme në vitet e fundit.

Në vitin 2023, amerikanët përfunduan më shumë se 36 milionë shkarkime, 2% më pak nga viti i kaluar dhe 16% nga niveli më i lartë i epokës së pandemisë 2020, sipas ofruesit të analitikës celulare data.ai, i cili gjurmon tendencat në tregjet celulare.

Rreth tre në 10 nga të gjithë amerikanët thonë se kanë përdorur një aplikacion takimesh, sipas Pew. Për ata nën 30 vjeç, aplikacionet e takimeve janë edhe më të zakonshme: deri në 53% raportuan se përdorin një të tillë.

Dominimi i Tinder po zbehet

Tinder ka qenë aplikacioni i takimeve më i përdorur (sidomos për amerikanët), një status që e ka mbajtur pothuajse që kur u lançua në 2012.

Por shkarkimet e aplikacionit rival Bumble janë rritur në mënyrë të qëndrueshme që nga viti 2021 dhe janë gati të kapërcejnë Tinder-in këtë vit, sipas data.ai.

“Që nga fillimi i tij, ai ka grumbulluar më shumë se 530 milionë shkarkime, me mbi gjysmën e përdoruesve të tij në grupmoshën 18 deri në 25 vjeç, duke përfshirë Gen Z”, tha për CNN Tomas Iriarte-Reyes, një menaxher komunikimi në Tinder.

Më shumë beqarë që kërkojnë lidhje online po kthehen te Hinge, sipas të dhënave të fundit nga data.ai, ndërsa Grindr dhe HER, aplikacione të dedikuara për komunitetet gay dhe lezbike, kanë mbajtur një bazë të qëndrueshme përdoruesish gjatë viteve të fundit.

Tinder është aplikacioni më i madh në portofolin e Match Group në SHBA, i cili përfshin gjithashtu Match, OKCupid, Hinge, Plenty of Fish dhe  36 marka të tjera të aplikacioneve për takime  që synojnë komunitete të ndryshme. Match dominon industrinë e takimeve me një  vlerë tregu  prej 10.43 miliardë dollarë, krahasuar me  2.58 miliardë dollarë të Bumble , megjithëse të dyja kanë parë rënie të çmimeve të aksioneve nga nivelet më të larta të epokës së pandemisë.

Të rinjtë janë më të interesuar për lidhje afatgjatë dhe serioze

Të rinjtë nën 30 vjeç kanë gati dy herë më shumë gjasa se shumica e Millennials që janë mbi 30 vjeç të jenë përdorues aktualë ose të fundit të aplikacioneve për takime dhe më shumë se 40% e amerikanëve që kanë përdorur kohët e fundit shërbimet e takimeve në internet thanë se arsyeja e tyre kryesore për të qenë në platforma është të takosh një partner ose bashkëshort afatgjatë sipas raportit të Pew 2023.

Por Gen Z po krijon gjithashtu marrëdhënie romantike jashtë linje më shpesh sesa grupet e tjera të brezave.

 Rreth 40% e të rinjve të rritur në SHBA në një lidhje  thonë se kanë qenë miq të ngushtë ose miq me partnerin e tyre përpara se të përfshiheshin në mënyrë romantike, sipas Qendrës së Sondazhit për Jetën Amerikane. (Qendra e Anketave për Jetën Amerikane është pjesë e Institutit Amerikan të Ndërmarrjeve, i cili është një institut konservator i mendimit.)

Vitin e kaluar, Tinder synoi kampuset e kolegjeve amerikane si pjesë e fushatës së tyre të  marketingut të fokusuar në Gen Z. Ai ofroi  plane abonimi afatshkurtra  për t'u kujdesur për përdoruesit më të rinj që nuk janë në nxitim për angazhim.

Match Group zbuloi gjithashtu se përdoruesit e tij Gen Z po kërkonin "një mënyrë më të ulët presioni, më autentike për të gjetur lidhje", sipas  raportit më të fundit tremujor të fitimeve të kompanisë.

Burimi: CNN Business/Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë