Treg

Raporti; 30% e biznesit në industrinë modës do të falimentojë

Shitjet me pakicë në këtë industri ranë me 70% gjatë izolimit, e ardhmja sfiduese

Kriza e shkaktuar nga pandemia Covid-19 ka tronditur ekonominë globale në tërësi, por edhe industrinë e modës në veçanti.

Bizneset me pakicë janë mbyllur përkohësisht, markat po përshtaten me rënie të shpenzimeve të klientëve, dhe punëtorët në vende si India, Bangladeshi dhe Kina janë lodhur për shkak të porosive në rënie ose të anuluara tërësisht. Dhe recesioni i afërt ekonomik pritet të falimentojë më shumë se 30% të biznesit të industrisë së modës vetëm në vitin 2020-ën.

Këtë e thotë një hulumtim i përbashkët i publikuar në fund të muajit prill prej Boston Consulting Group partners, pionier në strategjinë e biznesit që kur u themelua në vitin 1963, Koalicioni i Veshjeve të Qëndrueshme (SAC) një grup i gjerë në industri me më shumë se 250 lidera në veshje, këpucë dhe tekstile, marka, shitës me pakicë, furnitorë, ofrues të shërbimeve, tregti, shoqata, jofitimprurëse, dhe institucione akademike që punojnë për të promovuar drejtësinë sociale në të gjithë zinxhirin e vlerës globale dhe të zvogëlojë ndikimet mjedisore të produkteve. Dhe  Higg Co një kompani teknologjike që jep, implementon dhe mbështet Indeksin e Higg për industritë e mallrave të konsumit. Zhvilluar nga Koalicioni i Veshjeve të Qëndrueshme.

Raporti thotë se COVID-19 ka vënë në pauzë transformimet e qëndrueshmërisë së veshjeve, këpucëve dhe industrisë së tekstilit.

Sipas Fondit Monetar Ndërkombëtar, 2020 ka të ngjarë të jetë viti më i keq për ekonominë globale që nga Depresioni i Madh. Shpërthimi fillestar në Kinë krijoi vonesa, mbyllje në objektet e prodhimit dhe zinxhirët e furnizimit brenda modës. Bllokimet dhe urdhrat për izolim në Perëndim kanë pezulluar një numër të madh të aktivitetit ekonomik. Dhe ndërsa virusi dhe masat e mbylljes janë përhapur në vendet anembanë globit, shkalla e ndikimit ekonomik është zgjeruar gjithashtu. Parashikimet sugjerojnë se PBB-ja globale do të jetë 3% më e ulët se sa ishte planifikuar në vitin 2020.

Industria e modës gjatë krizës ra 8,7%, rënia më e madhe mujore ndonjëherë. Dhe në Kinë, shitjet me pakicë në të gjithë vendin për mallrat e konsumit pësuan një rënie vjetore prej 19% gjatë tremujorit të parë. Pas udhëtimit dhe turizmit, moda dhe luksi janë më së shumti të ndikuara negativisht nga të gjitha mallrat dhe shërbimet e konsumatorit, pasi dyqanet me pakicë ulën qepenat dhe konsumatorët iu drejtuan blerjeve vetëm sipas nevojave. (Për krahasim, higjena, shëndeti dhe ushqimi janë të gjitha duke treguar një rritje të vogël.) Nga prilli deri në maj, shitjet u ulën me 60-70% në industrinë botërore të modës dhe luksit - me rënie në dyqanet me pakicë dhe rekreacion me 44% në SH.B.A., 52% në Gjermani, 78% në Indi dhe 59% në Brazil.

Përdorimi i trafikut në internet si tregues i përfaqësuesit, vëllimi në mes të marsit është ulur në mënyrë drastike me 50% në Francë, Itali, Britani të Madhe dhe Spanjë, krahasuar me muajt para krizës.

Duke parë përpara drejt pjesës tjetër të vitit 2020, moda dhe luksi mund të presin një rënie të shitjeve të paktën 28-38%, sipas një analize të BCG të realizuar në Mars. Gjysma e drejtuesve të modës dhe luksit besojnë se ndikimi i krizës do të zgjasë dymbëdhjetë muaj, dhe se kompanitë e tyre do të bien nën objektivat para krizës. Dhe ndërsa një rritje në shitjet në internet mund të pritet të vazhdojë pasi të tronditet shoku aktual, kjo ofron vetëm një lehtësim të vogël. Brenda një tregu që varet rreth 80% nga shitjet offline, ndikimi i urdhrave të vazhdueshëm të izolimit dhe mbylljeve të dyqaneve do të jetë i jashtëzakonshëm.

Si rezultat, likuiditeti dhe ruajtja e parave tani janë përparësitë kryesore mes të gjitha kompanive të modës, madje edhe ato të forta financiarisht. Masat aktuale të përgjigjes përfshijnë shkurtimin e kostos, nxjerrje në asistencë të stafit, optimizimin e kapitalit punues dhe nxitjet e shitjeve (duke pastruar inventarët e tyre me strategji zbritjeje ose duke promovuar fuqishëm shitjet në internet). Për shumë marka, shpenzimet jo thelbësore aktualisht janë të ngrira ose rivlerësohen, gjë që në shumë raste përfshin programet dhe ekipet e tyre të qëndrueshmërisë. Në rrethanat kur skuadrat e qëndrueshmërisë janë forcuar, ekziston rreziku që rikthimi selektiv ose largimet e përhershme të çojnë në një ngadalësim të përparimit. Dhe pa përparësi buxhetore dhe udhëheqjeje, industria mund të përballet me boshllëqe të konsiderueshme të njohurive në të ardhmen. Në të njëjtën kohë, prodhuesit në të gjithë botën përballen me anulime të porosive, gjë që tashmë po shkakton efekte shkatërruese.

Sipas një studimi të mbi 500 objekteve në të gjitha rajonet kryesore të prodhimit, 86% e këtyre objekteve janë ndikuar nga urdhrat e qeverive për mbyllje. Si pasojë e drejtpërdrejtë, 40% tani luftojnë me pagimin e punonjësve, gjë që po çon në pushime nga puna dhe mbyllje të fabrikave. Me jetesën e rrezikuar në disa prej kombeve më të varfra në botë, numri i njerëzve të prekur nga  pandemia po zgjerohet më tej, duke eleminuar të ardhurat dhe duke kërcënuar ushqimin, strehimin dhe sigurinë për atas. Dhe duke pasur parasysh që rritja e sektorëve të prodhimit të tekstilit dhe veshjeve është historikisht një hap i hershëm themelor në pjekurinë ekonomike të vendeve në zhvillim, mbyllja e fabrikave të tekstilit mund të ketë edhe pasoja shkatërruese afatgjata për stabilitetin e përgjithshëm ekonomik dhe rritjen e këtyre vendeve.

Industria e modës i përgjigjet thirrjes për të prodhuar produkte mjekësore

Ndërkohë, fondet për fillimet e përqendruara në qëndrueshmëri ka të ngjarë të bëhen më të pasigurta gjatë rrjedhës së vitit 2020. Në tre muajt e parë të vitit 2020, fondet e investimit kanë rënë në mënyrë dramatike, afërsisht 20% . Financimi për kompanitë në fazën e rritjes është veçanërisht e goditur , me shumicën e investitorëve që sugjerojnë se COVID-19 do të ketë një ndikim negativ (32%) ose disi negativ (36%).

Dhe ndërsa programet e huave të mbështetura nga qeveria mund të ofrojnë shpëtim për disa biznese, parashikohet që shumë të tjerë nuk do të kenë burimet financiare për tia dalë gjatë kësaj krize.

Kjo për fat të keq do të ndodhë edhe në inovacionin e modës, pasi hendeku i financimit nuk do të mbyllet shpejt.

Industria e modës e papërgatitur për krizën, nevojë për udhëzime

Sipas një studimi të kohëve të fundit të anëtarëve të Koalicionit të Veshjeve të Qëndrueshme, 1/3 e vendimmarrësve brenda markave të modës, shitësit me pakicë dhe prodhuesit ndjeheshin shumë të papërgatitur për krizën COVID-19. Shqetësimet që dikur ishin mbizotëruese brenda industrisë - nga materialet e qëndrueshme që ndihmojnë në zvogëlimin e karbonit në të drejtat e punëtorëve - janë spostuar si prioritete ndërsa bizneset përpiqen të menaxhojnë shqetësime ekonomike afatshkurtra.

Sidoqoftë, sondazhet me palët kryesore të interesit, studimi i krizave globale të mëparshme dhe analiza e tendencave ekonomike dhe ndjenja e konsumatorit bëjnë të qartë se moda rrezikon plagë të pakthyeshme të vetë-shkaktuara nëse braktis qëndrueshmërinë dhe partneritetet e zinxhirit të vlerave përballë COVID-19. Ndërsa qëndrueshmëria është në rrezik në disa fusha të industrisë, kompanitë që e përqafojnë atë do të jenë ndër drejtuesit e një industrie ringjallëse të modës në anën tjetër të pandemisë.

Sot, vendimmarrësit e biznesit dhe profesionistët e qëndrueshmërisë kanë nevojë për udhëzime praktike dhe të veprueshme për të shmangur prapambetjen e përparimit dhe për t'u përgatitur në mënyrë aktive për një industri në ndryshim:

Nuk ka vetëm lajme të këqija

Sidoqoftë, lajmet nuk janë të gjitha të këqija. Gjatë kësaj krize shumë industri po rriten për të kontribuar në përgjigjen e menjëhershme të COVID-19 dhe nevojave të shëndetit publik. Markat po gjejnë mënyra të mira dhe të zgjuara për të kontribuar në nevojat e shëndetit publik. Për shembull, Barbour po përshtat objektet e prodhimit për të prodhuar veshje mjekësore, Migrolio po prodhon maska ​​falas në emër të qeverisë italiane, dhe LVMH po prodhon dezinfektues duarsh brenda fabrikës së parfumeve. Dhjetë fabrika atletesh në Putian tani prodhojnë më shumë se 200,000 maska ​​për frymëmarrje në ditë, në vend të këpucëve që prodhonin më parë për marka si Nike dhe Puma. Përpjekjet si këto dhe të tjera janë veçanërisht të dukshme, duke marrë parasysh se me sa shtrëngime po përballen kompanitë individuale dhe industria në përgjithësi.

Konkluzione

Edhe para krizës COVID-19, qëndrueshmëria nuk erdhi lehtë për shumë kompani në industrinë e modës. Por për të mbijetuar këtë pandemi dhe për të dalë më e fortë, udhëheqësit e sipërmarrjeve të veshjeve, këpucëve dhe tekstileve duhet të përfshijnë qëndrueshmërinë brenda stabilizimit dhe strategjive të reja të rritjes, në vend që të tërhiqen nga angazhimet.

Konsumatori pas COVID do t'i japë përparësi besimit dhe qëllimit, dhe ka të ngjarë të vlerësojë kompanitë bazuar në mënyrën se si ata vepruan gjatë dhe pas krizës. Transparenca do të jetë shumë e rëndësishme për të gjithë palët e interesuara. Qëndrueshmëria do të aktivizohet nga teknologjia dhe mund të nxitet për ti dhënë hov inovacionit përmes modelimit, menaxhimit të zinxhirit të furnizimit dhe modeleve të reja të biznesit. Shkalla, integrimi dhe shkathtësia në industri do të kërkojnë bashkëpunim dhe standardizim. Kjo krizë është një shans i rrallë për të përshpejtuar dhe mbështetur në përpjekjet kolektive.

Kompanitë që ende nuk i kanë dhënë përparësi r qëndrueshmërisë, duhet të përdorin këtë moment në tranzicion, si një mënyrë për të vendosur avantazh konkurrues.

Ndërsa rruga përpara nuk është ende e qartë dhe mbeten pyetje të hapura pasi qeveritë dhe shoqëria lundrojnë në pandemi, një mësim kryesor i epokës së COVID-19 do të jetë që shëndeti, siguria dhe prosperiteti janë në thelb të kolektivit. Dhe industria e veshjeve, këpucëve, tekstileve dhe modës nuk janë të ndryshme. Nuk do të jetë e lehtë për të menaxhuar një krizë ekonomike që ndodh një herë në gjeneratë, ndërsa ndërmerren veprime agresive në emër të shqetësimeve mjedisore dhe sociale. Por udhëheqësit që endin me sukses qëndrueshmërinë në strategjitë e tyre të biznesit do të lënë një trashëgimi të qëndrueshme: atë të një industrie të rindërtuar dhe më të qëndrueshme të modës.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë