Treg

Qelqi, një herë e një kohë mbret i paketimit, kërkon të rikthehet

Prodhuesit e qelqit po hedhin bast për reagimin kundër plastikës njëpërdorimëshe që mund të shkaktojnë një rënie dhjetëvjeçare në përdorimin e shisheve dhe kavanozëve të tyre. Së pari ata duhet të rrisin nivelet e dobëta të riciklimit të qelqit që zvogëlojnë fushën e mjedisit të materialit.

Sapo kutia e paketimit për qumësht, ketchup, birrë dhe pije joalkoolike, qelqi është lënë mënjanë, është zëvendësuar nga materiale më të lehta, të pathyeshme, siç janë plastika dhe alumini. Sot, vetëm 1% e pijeve të gazuara amerikane vjen në shishe qelqi, nga gati 58% në 1975, sipas Beverage Marketing Corp., një firmë këshilluese. Gjatë së njëjtës periudhë, plastika u vendos në 32.5% nga asgjë.

Tani, shqetësimi në rritje për ndikimet mjedisore të plastikës me përdorim të vetëm po ul pëlqimin e plastikës nga disa konsumatorë. Kjo po bën që kompanitë e mallrave të konsumit si Nestlé SA, Pe dhe Unilever PLC të eksplorojnë paketime me materiale alternative.

Prodhuesit e qelqit e shohin këtë si një mundësi për të fituar klientët

“Është e vështirë për ne të injorojmë imazhet që trondisin ku triliona pako plastike lundrojnë rreth Oqeanit Paqësor", u tha Andres Alberto Lopez, shefi ekzekutiv i O-I Glass Inc., investitorëve vitin e kaluar. "Qelqi përfaqëson një alternative të mrekullueshme."
Fabrika e parë e re e mbajtësve të qelqit në Sh.B.A-së që përfundon në 12 vjet, një strukturë prej 123 milion dollarësh, po ndërtohet nga Arglass Yamamura LLC në Gjeorgji. Perrysburg, O-I me qendër në Ohio, prodhuesi më i madh në botë i kontejnerëve të qelqit, po investon më shumë se 60 milion dollarë për të ndërtuar një furrë të re në fabrikën e saj franceze, zgjerimi i parë i saj i tillë në rajon në dy dekada. Prodhuesit e qelqit gjithashtu po investojnë në teknologji të re për të shkëmbyer shpejt ngjyrat dhe format në një përpjekje për të shkundur zanatçinjtë dhe markat e vogla, nga drejtimet e gjata të prodhimit që kanë mbizotëruar industrinë deri më sot.

Prodhuesit e qelqit thonë se produktet e tyre - të bëra nga rëra - janë natyrale, të riciklueshme dhe mund të rimbushen shumë herë. Qelqi është i vetmi material për paketimin e ushqimit, i cili Administrata e Ushqimit dhe e Barnave konsideron "përgjithësisht të njohur si të sigurt", që do të thotë se nuk ka nevojë për miratimin e paravendosur.Materiali gjithashtu ofron një jetë më të gjatë për shumë produkte ushqimore dhe pije sepse është më pak e përshkueshme se ajo plastike, tha Sokhna Gueye, menaxher i qëndrueshmërisë së plastikës së Nestlé.

Por ka disa të çara në historinë e qëndrueshmërisë së industrisë së qelqit, veçanërisht në mbajtësit e qelqit amerikan të cilët shpesh prishen dhe janë të rëndë për transport, duke çuar në rritjen e përdorimit të karburantit. Përpjekjet për të rikthyer mbajtëist e qelqit të rimbushshëm për birrë, sodë dhe qumësht, kanë mbetur vend. Dhe më e rëndësishmja, rreth dy të tretat e mbajtësve të qelqit nuk riciklohen në SHBA, sipas Agjencisë së Mbrojtjes së Mjedisit.

Riciklimi i tyre shpesh nuk është me kosto efektive, thonë përpunuesit. Kjo për shkak se shumica e familjeve amerikane hedhin enë qelqi në të njëjtën kosh riciklimi me letrën dhe plastikën, ku dëmtohet dhe është e vështirë të ndahet. Në Europë, ku qelqi shpesh hidhet në mënyrë të diferencuar dhe skemat e depozitave të mbajtësve janë të zakonshme, më shumë se tre të katërtat e paketimit të qelqit riciklohen, sipas Federatës Europiane të kontejnerëve të qelqit, një organ tregtar.

Qelqi i thyer kushton më shumë për tu ricikluar më larg. Numri i mbajtëseve prej qelqi të luleve në SHBA ka rënë 65% që nga viti 1983 ndërsa kërkesa për shishe sode ka rënë.
"Për një kohë të gjatë ekzistonte mendimi se qelqi po riciklohej, por në realitet nuk ishte ashtu," tha Erik Graboësky, kreu i mbetjeve të ngurta për Arlington, Va..
Kontejnerët prej qelqi të qarkut kishin përfunduar prej kohësh në depo sepse ato nuk ishin mjaftueshëm të pastra që ti blinin ricikluesit, tha z.Grabowsky.

Si përgjigje, prodhuesit e qelqit janë duke u përpjekur të rrisin nivelet e riciklimit duke financuar programe të veçanta për mbledhjen e qelqit në zonat me mungesë të infrastrukturës. Kohët e fundit industria ngriti bazat për të përmirësuar infrastrukturën e riciklimit.

Arlington dhe qarqe të tjera në Virxhinia Veriore vitin e kaluar filluan të mbështjellin kosha të veçantë vjollcë për xham. Zyrtarët lokalë thonë se programi ka qenë popullor, me disa gota të mbledhura që përdoren nga Strategic Material Inc. rec ricikluesi më i madh i enëve të qelqit të Sh.B.A.-së për të bërë shishe të reja. Por marrja e vëllimeve të mëdha mbetet një sfidë, thonë ricikluesit.

Përkundër përpjekjeve të industrisë, pjesa e pijeve të reja të ambalazhuara me qelq në SHBA vitin e kaluar ra në 25% nga 37% në 2015, sipas firmës kërkimore Mintel. "Ekziston një mundësi për të nxitur dhe rritur reagimet kundër plastikës me përdorim të vetëm, por është shumë e vështirë," tha Nipesh Shah, CEO i Anchor Glass Container Corp me qendër në Tampa.

Një shpresë për prodhuesit e qelqit është që interesi i konsumatorit të ringjallë mbajtësit e qelqit të rimbushshëm. Gjurma e karbonit të qelqit me përdorim të vetëm është një kthim për kompanitë si PepsiCo, tha kreu i qendrueshmërisë së saj, Simon Loëden. Një shishe qelqi 0.75 litra duhet të përdoret tre herë për të sjellë gjurmën e saj të karbonit në përputhje me atë të një shisheje plastike gjysmë litri, sipas një studimi të publikuar në Gazetën Ndërkombëtare të Vlerësimit të Ciklit të Jetës.

Rivali tjetër i qelqit: Alumini

Një pengesë e madhe për kthimin e qelqit është një material paketimi më i popullarizuar dhe shumë më i lehtë: alumini.

Prodhuesit e mundshëm të aluminit thonë se produktet e tyre janë të lehta, të forta dhe riciklohen me një ritëm më të lartë - dhe me një kosto më të ulët energjie - sesa shishet e qelqit, duke i bërë ato një alternative më tërheqëse ndaj plastikës.

Alumini ka rrëmbyer një pjesë veçanërisht të madhe në paketimin e alkoolit. Sipas firmës kërkimore Mintel, 43% e pijeve alkoolike të reja në ShBA ishin paketuar në alumin vitin e kaluar, rritje nga 12% në 2015.

O-I Glass Inc. thotë se kundërshtarët e saj shpesh krahasojnë energjinë e përdorur për riciklimin, por injorojnë pamjen e përgjithshme. "Ka shumë mite të përfshirë në të folur rreth riciklimit të qelqit," tha Randy Burns, kreu i qeverisë dhe punëve publike i O-I./WSJ/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë