Jete & Stil

Kur moda e lartë takon vallëzimin

Në listën e kompanive më të mëdha të vallëzimit në Shtetet e Bashkuara, nga Teatri e Vallëzimit Amerikan në Baletin e New York City, do ta keni të vështirë të gjeni një balerin që nuk ka pozuar për Projektin e Vallëzimit në NYC.
Në librin e tyre të parë, “Arti i Lëvizjes”, fotografët Deborah Ory dhe Ken Browar kapën yje si protagonistët e Teatrit të Baletit Amerikan, Misty Copeland dhe Daniil Simkin, Misa Kuranga i Baletit të Boston dhe Ashley Bouder të New York City.
Por, projekti i tyre i fundit, me titull “Stili i lëvizjes”, shton një element të ri: modën e lartë.
Duke tërhequr nga arkivat e cilësisë së mirë, krahas koleksioneve të fundit, Ory dhe Browar kanë fotografuar valltarë, duke përfshirë Jacqueline Green nga Alvin Ailey dhe Lauren Lovette të New York, duke veshur stilistë si Valentino, Oscar de la Renta dhe J. Mendel.

Jacqueline Green e fotografuar nga Deborah Ory dhe Ken Browar

Në libër nuk do të gjeni poza fotografike statike të modës; përkundrazi kërcimtarët kërcejnë, kthehen, duke animuar rrobat e tyre me jetën e re. “Valltarët e ndryshëm lidhen ndryshe me rrobat”, tha Browar në një intervistë telefonike. “Ishte pothuajse sikur të punonin me një partner të ri”.
Vallja dhe moda, thekson Ory, nuk janë gjë tjetër përveçse një kombinimi të pazakontë. Mbi të gjitha, kostumet e famshme të shtëpive të modës hartojnë çdo vit baletin e vjeshtës së Nju Jorkut - ndërsa Instituti i Modës i Teknologjisë organizoi një ekspozitë të vitit 2014 me kostume projektuesi përfshirë Rick Owens, Valentino, Rodarte dhe Stella McCartney.
Disa kostume, ndërkohë, janë bërë momente të modës në vetvete - si ato të Martha Graham, të cilat janë veshur nga Kompania e Valleve, Martha Graham në “Stili i Lëvizjes”.

Valltarë nga Martha Graham


Sado i njohur që është kombinimi, ekziston ende diçka interesante në lidhje me bashkimin e lëvizjes dhe modelimit. “Moda lëviz te balerinët në një mënyrë që nuk lëviz te një modele. Ajo merr jetën dhe formën e saj”, tha Ory.
Ory, një ish-balerinë, para se të pësonte një dëmtim, iu përkushtua fotografisë, dhe Browar, një fotograf i modës, filloi të fotografonte balerinët, ndërsa ripërcaktonte dhomat e vajzave të tyre.
Me të dy vajzat që aspirojnë valltarët, ata shpresuan të gjejnë foto të valltarëve të tyre të preferuar - dhe kur ata nuk mund ta bënin këtë, ata fotografuan vetë balerinët, imazhet përfundimisht u bënë Projekti i ‘NYC Dance’.
Me marrëdhënie të ngushta të ndërtuara në industrinë e vallëzimit, çifti iu drejtua projektit të tyre të radhës. “Në fillim punësuam një stilist, duke shpresuar se ata do të na vinin në kontakt me stilistët, por shpejt e kuptuam që stilisti nuk e kuptonte lëvizjen”, tha Browar.
Në vend të kësaj, ata zgjodhën pjesë që shpresonin t’i xhironin vetë, duke zgjedhur një përzierje të bashkëkohores dhe të cilësisë së mirë.
“Ne po kërkonim pjesë që menduam se mund të lëviznin mirë”, tha Ory. “Do të kaloja orë e orë të tëra, duke kërkuar koleksionet e arkivave. Unë e dija saktësisht se cilat pjesë të të cilave dëshiroja”.
“Ne filluam duke biseduar me balerinën për atë që ndjeheshin të veshur mirë, cili ishte stili i tyre”, vazhdoi ai. “Ne i kemi njohur mirë këta valltarë dhe kemi një ide të mirë për atë që ata do të kishin dashur”. Stili i tyre ishte aq i saktë, në të vërtetë, sa shumë nga subjektet e tyre i morën rrobat në shtëpi.
Pasi janë veshur, kërcimtarët kanë provuar lëvizje dhe ekuilibër, me Ory dhe Broëar duke alternuar rolet e fotografit dhe regjisorit. Qëllimi i tyre - ndërsa ishte sfidues për fotografinë ende - ishte përçimi i asaj lëvizjeje në imazhet përfundimtare.
“Ne e kemi kuptuar gjerësinë e balerinës”, tha Browar. “Ne nuk duam ta ngrijmë balerinin, thjesht duam ta kapim atë lëvizje”.
Ndërsa audienca origjinale e Ory dhe Browar - vajzat e tyre - ishin të varur nga baleti, puna e tyre flet gjithashtu edhe për të tjerët.
“Njerëzit me të vërtetë i duan fotot tona, kështu që le të themi”, duhet të vish me një shfaqje vallëzimi me ne”, dhe ata thonë: “Oh, nuk dua të shoh një shfaqje”, tha Ory. “Njerëzit pëlqejnë të shikojnë bukurinë , hirin, atletikën, eksitimin dhe lirinë në imazhe”.
Sa për balerinët e rreshtuar për t’u fotografuar nga dueti?
“Është shumë e veçantë që ata të kenë këtë lloj dokumenti në kulmin e karrierës së tyre”, tha Browar, duke përmendur shkurtësinë e një karriere tipike në skenë.
“Një shfaqje është shumë e shpejtë. Zhduket. Këto foto kapin një moment”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë