Trend

Pas “Squid Game”… Tani të gjithë duan të mësojnë gjuhën koreane

Mësuesit e gjuhës në Kore thonë se interesi për të mësuar gjuhën koreane është rritur që nga fillimi i serialit “Squid Game” duke nënvizuar një fiksim global me kulturën e Koresë së Jugut nga argëtimi tek produktet e bukurisë.

Zëdhënësi i aplikacionit të mësimit të gjuhës Duolingo Inc (DUOL.O) tha se seriali me nëntë pjesë kishte nxitur studentët të mësojnë gjuhën Koreane.

Duolingo raportoi një rritje prej 76% të përdoruesve të rinj që regjistroheshin për të mësuar gjuhën koreane në Britani dhe 40% në Shtetet e Bashkuara gjatë dy javëve pas premierës së serialit.

Koreja e Jugut ka disa kohë që është në qendër të vëmendjes duke përfshirë grupin e BTS dhe filma të tjerë si “Parasite”, fituesi i Oscar.

Vetëm këtë javë, Fjalori Anglisht i Oksfordit (OED) shtoi 26 fjalë të reja me origjinë Koreane dhe Presidenti Moon Jae-in përfitoi nga kjo për ta quajtur alfabetin Korean, fuqinë e vendit.

"Gjuha dhe kultura janë të lidhura dhe popullariteti në rritje global i muzikës, filmit dhe televizionit korean po rrit kërkesën për të mësuar gjuhën koreane", tha zëdhënësi i Duolingo, Sam Dalsimer.

Instituti King Sejong, i cili drejtohet nga ministria e kulturës e Koresë së Jugut, kishte rreth 76,000 studentë në 82 vende vitin e kaluar, një rritje e shpejtë nga vetëm 740 studentë në tre vende në 2007.

Milica Martinovic, studente e Institutit Sejong në Rusi, tha se ajo donte të zotëronte gjuhën në mënyrë që të mund të shikonte filma koreanë pa titra dhe të dëgjonte K-pop pa pasur nevojë për tekste të përkthyera.

Catarina Costa, një 24-vjeçare nga Portugalia që jeton në Toronto, Kanada, tha se gjuha ishte bërë më e popullarizuar që kur filloi ta mësonte atë dy vjet më parë, kur shumica e miqve të saj nuk e kuptuan pse.

"Njerëzit magjepsen kur them se po mësoj gjuhën koreane", tha Costa.

"Kishte mijëra njerëz që donin të mësonin gjuhën koreane edhe para Squid Game ose manisë së BTS, megjithatë ata shpesh studionin vetëm", tha Sun Hyun-ëoo, themeluesi i Talk To Me In Korean, një platformë lokale e-learning me 1.2 milion anëtarë që studiojnë gjuhën koreane në 190 kombe.

"Tani ata janë pjesë e një" fenomeni global"; mësimi i gjuhës koreane është kthyer në një argëtim dhe trend", tha ai.

Burimi: Reuters. Përshtati: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë