Trend

Një burrë shtatzënë, njerëz të të gjitha racave me kurorë dhe shtrëngim duarsh multiracial janë disa nga emojit e rinj

Një burrë shtatzënë dhe një persona të të gjitha racave që mbajnë një kurorë janë ndër emoji të vendosur për t'u aprovuar këtë shtator dhe që vijnë në smartphone vitin e ardhshëm.

Emojipedia, e cila është pjesë e Konsorciumit Unicode, banka qendrore e të gjithë emoji-ve të aprovuar, ka zbuluar në një draft “kandidatët” për lëshimin e ardhshëm të emoji, Emoji 14.0.

“Burri shtatzënë tregon që 'shtatzënia është e mundur për disa burra transgjinorë”, shkruhet në draftin e Emojipedia.

Personi që mban një kurorë, ndërkohë, vjen në një gamë të toneve të ndryshme të lëkurës, ashtu si edhe 15 kombinime të reja shtrëngimi duarsh.

Gjithashtu midis emoji-ve ka variacione të reja të fytyrës si shkrirja e saj, një përshëndetje ndryshe apo një fytyrë që mban lotët.

Lista 'emoji 14.0' përfshin gjithashtu një gomë motori, një rrëshqitëse, një top disko, një patericë, fasule, bateri etj.

Shtesat e reja janë detajuar nga Emojipedia përpara Ditës Botërore të Emoji të Shtunën (17 Korrik).

“Meqenëse kjo është vetëm një listë e emoji-ve, çdo emoji mund të ndryshojë përpara miratimit përfundimtar në shtator 2021”, thotë Emojipedia në një postim në internet.

“Prisni të shihni më shumë rreth kësaj më vonë gjatë vitit kur versioni përfundimtar i Emoji 14.0 të dalë në 14 Shtator”.

“Asnjë datë lëshimi nuk është konfirmuar për emoji në sisteme të ndryshme operative, por ato ka të ngjarë të shihen në të gjitha platformat deri në qershor 2022”, thotë Emojipedia.

Emojipedia ka të gjitha modelet Emoji 14.0 të listuara me emrat e tyre në faqen e saj të internetit, si dhe emoji-t e vjetra të përfshira në këstet e mëparshme.

Kjo përfshin të gjithë 217 emoji për versionin 13.1, i cili u finalizua në shtator të vitit të kaluar dhe tani është i disponueshëm në iOS 14.5, pajisjet Google Pixel dhe Tëitter.

Sipas Raportit Global të Emoji Trend 2021 të Adobe, i cili përkon gjithashtu me Ditën Botërore të Emoji, emoji më i popullarizuar në të gjithë botën është “Face with Tears of Joy”.

Për raportin, Adobe anketoi 7000 njerëz në Amerikë, Mbretërinë e Bashkuar, Gjermani, Francë, Japoni, Australi dhe Korenë e Jugut.

Ai gjithashtu zbuloi se 55 përqind e përdoruesve globalë të emoji-ve janë më komodë të shprehin emocione përmes emoji-ve sesa bisedave telefonike dhe 89 përqind e të anketuarve ranë dakord që emoji-et ua bëjnë më të lehtë komunikimin.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë