Treg

Një Black Friday online, blerjet në internet pritet të kapin 9.2 mld dollarë në ditë

Kjo do të jetë me gjasa, Black Friday më i madh ndonjëherë online!

Vetëm për ditën e Falenderimeve, që festohet në SHBA, blerësit shpenzuan online 7.3 mld dollarë, deri në orën 18 të pasdites. Për fundjavën e Black Friday kjo shumë mund të shkojë në 9.2 mld dollarë, në ditë, sipas Adobe, e cila gjurmon shitjet në faqet e internetit të shitësve me pakicë. Ky do të ishte një rekord.

Shpenzimet rekord vijnë pas një dite të fortë blerjesh për Ditën e Falënderimeve, në të cilën konsumatorët shpenzuan 5.29 miliardë dollarë në internet me një rritje prej 2.9% nga viti në vit. Në mënyrë tipike, blerësit shpenzojnë rreth 2 miliardë deri në 3 miliardë dollarë në internet në një ditë, sipas Adobe.

Kompania tha se blerësit po merrnin Apple, produkte të tilla si orët dhe AirPods, altoparlantët dhe televizorët inteligjentë, makinat ekspres dhe konzolat e lojërave, si dhe lodra nga Funko, Hatchimals dhe Squishmallows.

Adobe vuri në dukje se blerjet në celular gjithashtu arritën një rekord të lartë këtë vit, me shitjet nga telefonat inteligjentë që përbëjnë 55% të shitjeve në internet në Ditën e Falënderimeve. Këto shitje pritet të përbëjnë 53% të totalit të shitjeve të së Premtes së Zezë, parashikon kompania.

Për më tepër, zbritjet e forta joshin konsumatorët e lodhur nga inflacioni që të vendosnin më shumë artikuj në karrocat e tyre. Vëllimi mesatar i porosive u rrit me 12% gjatë sezonit. Lodrat, në veçanti, nxitën kërkesë të konsiderueshme, me oferta deri në 33% ulje.

Për shitësit me pakicë, këto shifra mund të jenë një tregues premtues për javët në vazhdim. Parashikimet e pushimeve të hershme janë zbehur. Target, Macy’s, Nordstrom dhe kompani të tjera raportuan një qetësi në shitje në fund të tetorit dhe fillim të nëntorit. Ndjenja e konsumatorit është dobësuar në muajin e kaluar pasi inflacioni qëndron pranë niveleve të larta të katër dekadave.

Kjo ka rritur presionin për shitësit në fundjavën e Black Friday, një kohë që shpesh shoqërohet me ofertat më të mëdha të sezonit të blerjeve të festave.

Adobe pret që Java Kibernetike, pesë ditët nga Dita e Falënderimeve deri në të hënën Kibernetike, do të gjenerojë rreth 34.8 miliardë dollarë shpenzime në internet, gati 3% më shumë në krahasim me vitin 2021. E hëna pritet të jetë dita më e madhe e blerjeve në internet, me shitjet e planifikuara në 11.2 dollarë miliardë, sipas kompanisë./CNBC


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë