Art dhe Kulture

Netflix mund Hollywood për “temat e zeza”

Netflix mund Hollywood në frontin e "temave të zeza" (afro-amerikane). Ndërsa kinemaja vazhdon të mbështjellë në mënyrë që të bëhet më gjithëpërfshirëse me pakicat, gjigandi i transmetimit ka kapërcyer duke e vendosur garën në qendër të programimit.

Kolumnisti i “New York Times”, Ben Smith, ka përqendruar vëmendjen në mbarëvajtjen e garës duke filluar në verën e vitit 2015 kur punonjësit me ngjyrë të Netflix prezantuan një memorandum për të paralajmëruar kompaninë se po humbiste me publikun me ngjyrë një bum të përcaktuar në atë kohë nga “Empire” në Fox dhe “Black-ish” nga ABC. “Memorandumi pretendoi se Netflix po shpenzonte më shumë për përmbajtje të destinuara për audiencën britanike dhe adhuruesit e ‘anime’ sesa për amerikanët me ngjyrë”, shkruante Smith. Ky ishte fillimi i një revolucioni.

2015-ta për kinemanë amerikane kishte qenë një vit kyç: mungesa e nominimeve të aktorëve dhe aktoreve të zeza për çmimet në Academy Awards dhe mosemërimi i Ava DuVernay për Selma çoi në lindjen e lëvizjes #OscarSoWhite. “Hollywood nxiti në mënyrën e tij, - vonë, në mënyrë të ngathët, - për të vazhduar. Tani unë jam duke vrapuar pas Netflix që tashmë ishte një kërcënim përballë teknologjisë dhe modelit të biznesit”, thotë Smith.

Rezultatet janë nën sytë e secilit që hap shërbimin e transmetimit: nga 10 qershori, në protestë të plotë, ‘Black Lives Matter’ pas vrasjes së George Floyd nga policia e bardhë në Minneapolis, Netflix ka hedhur në faqen e parë një koleksion “BLM” me 56 shfaqje, filma dhe dokumentarë përfshirë “Da Five Bloods” nga Spike Lee, miniseritë e DuVernay “When They See Us” që ka në qendër pesë djem të zinj të dënuar gabimisht për përdhunimin e një gruaje të bardhë në Central Park, dhe dokumentari “13th” i të njëjtit regjisor mbi burgosjet masive të zezakëve në Amerikë.

“Netflix ka një koleksion të madh të titujve. Është shpërndarësi më i madh në botë i imazheve të zeza”, tha DuVernay, i cili për gjigantin e transmetimit është duke prodhuar një seri të re në lidhje me ish-kampionin e NFL, Colin Kaepernick.

Në vitin 2015 vetëm dy milionë familje të zeza ishin abonuar në Netflix: 5% e totalit, një përqindje që është rritur që nga atëherë në përputhje me statistikat demografike. Pas një serie pengesash, procesi u përshpejtua si për sa i përket punësimit, ashtu edhe marrëveshjeve, duke përfshirë në vitin 2018 një me profil të lartë me Higher Ground Productions, shtëpinë e prodhimit të Barack dhe Michelle Obama. Ka shumë faktorë që Neë York Times ka marrë përsipër për të shpjeguar ndjeshmërinë e re: jo vetëm fakti që biznesmeni Ted Sarandos është martuar me Nicole Avant, vajzën e Clarence Avant, me nofkën “Kumbari i Zi” dhe është në qendër të një dokumentari Netflix me të njëjtin titull të lançuar në vitin 2019.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë