Makina

Nëntë automjete Ford që nuk e di njeri se ekzistonin

Vitin e kaluar u shfaqën disa imazhe që nuk janë parë kurrë nga një libër i quajtur “Secret Fords Volume One” nga ish-dizenjuesi i produkteve të Ford, Steve Saxty. Libri i parë përmbante prototipe, makina të anuluara nga vitet shtatëdhjetë dhe tetëdhjetë. Tani janë publikuar edhe 9 makina Ford të viteve ’90 që për një arsye po tjetër, nuk kanë dalë kurrë në treg.

Ford Escort Cosworth Speedster

Ekipi i marketingut në Ford kuptoi se vendosja e një Escort kundër një BMW M3 ishte një shitje e vështirë. Kështu, vendosi të shikojë zhvillimin e këtij versioni Speedster që mund të tërheqë një audiencë më të gjerë. Por, kur makina e shtrenjtë me katër cilindra Porsche 968 Cabriolet kishte vështirësi, ishte e qartë se ky Ford me çmim të ngjashëm do të kishte gjetur gjithnjë e më pak blerës. Planet për të bërë një showroom për makinën u anuluan në minutën e fundit.

Ford Escort

Kjo makinë me pamje të pazakontë ishte Eskorta e fundit por bota nuk e kishte parë kurrë deri më tani. Eskorta e hershme e viteve nëntëdhjetë “u tall” nga shtypi dhe u shmang nga klientët. Ky ishte një interpretim rrënjësisht i freskët i Escort, por ai u ul në platformën e makinës së vjetër. Pra, inxhinierët dhe projektuesit e hodhën një vështrim të gjatë dhe të vështirë; ata vendosën se kishin nevojë për më shumë lartësi për pasagjerët dhe një shasi të re. Rezultati ishte një Focus i ri dhe Ford rindërton reputacionin e tij.

Ford Escort Cosworth Mule

Kjo mund të duket si një Eskortë modeste e mesit të viteve '80, por nuk është ashtu. Poshtë fshihej një Sierra Cosëorth 4x4. Kjo makinë shërbeu për të demonstruar se një Escort Cosëorth, më i shkurtër dhe më i lehtë se Sierra, mund të ishte një fitues i garës kur përfundonte xhiro më të shpejta se një vrapues me specifika rally në duart e Stig Blomqvist (pilot suedez).

Essex Mustang

Kur faza e dizajnit të Mondeo filloi në fund të viteve tetëdhjetë, ishte ideja e pashmangshme e marrjes të një kupe FËD për të zëvendësuar Capri… ose Mustang. Ky dizajn u krijua në Essex dhe Ford USA po shikonte kupën e tij FËD të bazuar në Mazda 626 por në fund e pa kuptimin dhe vendosi të ngrejë modelin ekzistues Mustang dhe përfundimisht të zhvillojë një makinë të re RËD pony.

Ford Focus Estate

Hatchback-u normal Focus ishte një dizajn befasues i freskët. Krijuesit e saj donin që versioni të ishte po aq i ndryshëm dhe kjo ishte një nga opsionet. Përputhet me pamjen e pazakontë, por kjo nuk është ajo që dëshironin blerësit e makinave të pasurive të patundshme. Në vend të kësaj, ata ishin më të interesuar të mbanin qen, fëmijë dhe makina larëse.

Ford Focus RS clay model

Focus RS u zhvillua në fshehtësi nga një ekip i vogël entuziastësh larg nga pjesa tjetër e Fordit. Ky është modeli i fundit i sinjalizimit,  një 1.6CLX me trup metalik të mbuluar me argjilë dhe bojë. Ford gjithmonë i dizajnon makinat në argjend si një ngjyrë neutrale, por prodhimi Focus RS ishte bërë vetëm në ngjyrë blu. Pra, kjo makinë ishte lyer me një ngjyrë të ndryshme në secilën anë që menaxhmenti të kuptonte se si do të dukej makina përfundimtare.

Ford Puma clay model

Puma origjinale u dizenjua nga Ian Callum, ish-dizajneri i mirënjohur i Jaguar. Ai krijoi këtë Puma të verdhë në TËR Design si një komision nga Ford. Makina e parë e Ian-it që ai e projektoi tërësisht vetë ishte Aston Martin DB7, Puma ishte e dyta. “Nuk jam i sigurt se e kam njohur shkurtimin e projektimit të një mini DB7!”, thotë ai, por rezultati ishte një makinë e vogël dalluese që e ndihmoi Fordin të hynte në një sektor të nxehtë të tregut, ashtu si Puma e re sot.

Ford Scorpio facelift

Modeli i kësaj makine në mes të viteve nëntëdhjetë u tall nga shumë njerëz, por historia pas saj është më magjepsëse se vetë makina. Shefi i ri europian i dizajnit të Ford-it donte të bënte diçka tronditëse ndryshe me modelin e ri të Ford-it. Ky ishte Plani B, një dizajn tërheqës, por me pamje shumë më konvencionale. Ai mori atë që donte kur u publikua Plani Akrep pasi të gjithë u tronditën, jo në një mënyrë të mirë.

Ford GN34 supercar

Beteja epike e Fordit kundër Ferrarit në Le Mans në vitet gjashtëdhjetë mund të ishte ndezur në rrugë në vitet nëntëdhjetë nëse kjo makinë do të ishte hedhur në treg. Ford pa që Porsche dhe Ferrari po bënin para dhe donte të futej në lojë. Por nevoja për të financuar gjeneratën e parë Explorer fitoi dhe kjo makinë me pamje mahnitëse nuk shkoi askund. I mbeti Honda-s të shkundte kompaninë me NSX, por GN34, i projektuar në Itali dhe i ndërtuar në Francë me një motor Ford-Yamaha, shasi britanike dhe kuti ingranazhesh gjermane ZF mund të kishte sfiduar dhe më të mirën.

Burimi: Top Gear. Përshtati: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë