Treg

Mënyra se si po blejmë parfum sinjalizon se si ndihemi për ekonominë

Gjatë periudhave të pasigurisë ekonomike, ekspertët e sjelljes së konsumatorit thonë se blerësit priren të ndryshojnë modelet e tyre të blerjeve, veçanërisht për mallrat e kënaqësisë. Ata ose kalojnë në alternativa më të lira, shkurtojnë sa shpesh blejnë një produkt ose ndalojnë së bleri disa produkte plotësisht.

Parfumi nuk bën përjashtim nga këto tendenca.

Kërkesa për më shumë parfume të përshtatshme buxhetore është rritur me 207% deri më tani këtë vit krahasuar me vitin e kaluar, e ndjekur nga një rritje prej 183% në mostrat më të lira të parfumeve sipas Pattern, një platformë e tregtisë elektronike që analizon të dhënat e kërkimit të produkteve në internet nëpër kategori të shumta produktesh në Amazon dhe gjetkë.

Dhe kjo është vetëm një mënyrë në të cilën konsumatorët po tërhiqen, pavarësisht nga treguesit më tradicionalë ekonomikë që tregojnë një histori shumë më rozë.

Rritet kërkesa për shishet e vogla që kushtojnë më pak

Edhe gjatë rënies ekonomike, blerësit e vetëdijshëm për çmimin nuk i braktisin plotësisht blerjet e blerjeve të shtrenjta – çokollata, parfum, grim të shtrenjtë – që i bëjnë ata të ndihen më mirë.

Ky quhet efekti i buzëkuqit, kur konsumatorët shpenzojnë për gjëra të vogla luksoze edhe në një rënie.

“Besimi i konsumatorit është tronditur pak tani”, tha Dallin Hatch, një analist i të dhënave me Pattern. Por ngjashëm me "efektin e buzëkuqit", ai tha se parfumi tani duket se po shfaqet si artikulli i ri luksoz i zgjedhur për blerësit gjatë një periudhe pasigurie financiare.

Një raport i veçantë nga Circana, një firmë kërkimore tregu, tregoi se shishet e vogla u shfaqën si madhësia kryesore e zgjedhjes për blerësit në gjysmën e parë të 2023-shit.

Raporti, bazuar në të dhënat e pikave të shitjes me pakicë, tha se shitjet e parfumeve me përmasa të vogla kanë tejkaluar kategorinë, duke zënë 38% të totalit të aromave të shitura deri më tani këtë vit, nga 35% vitin e kaluar.

"Parfumet në shishe më të vogla po shiten me trefishin e normës së tregut total të aromave," tha Jacquelyn Wenskus, analiste aromash në Circana. Ky ritëm po vazhdon nga viti i kaluar për kategorinë, vuri në dukje firma.

“Aromat në shishe të vogla kushtojnë rreth një të tretën e çmimit të madhësisë më të madhe, kështu që këto i bëjnë thirrje konsumatorit që është i kujdesshëm me paratë e saj, por ende kërkon të trajtojë veten,” tha ajo.

Dhe megjithë shqetësimet rreth ekonomisë, raporti tha se shpenzimet e kënaqësisë kanë rritur më gjerësisht shitjet e prestigjit me çmim më të lartë dhe të kozmetikës, kujdesit të lëkurës dhe flokëve në gjysmën e parë të 2023-ës krahasuar me vitin e kaluar.

Segmenti i prestigjit regjistroi shitje prej 14 miliardë dollarësh në gjysmën e parë të vitit, 15% më shumë për të njëjtën periudhë të një viti më parë, ndërsa tregu masiv i bukurisë gjeneroi 28 miliardë dollarë, 9% më shumë këtë vit kundrejt një viti më parë.

“Industria e bukurisë po arrin notat e duhura, duke përmbushur nevojat emocionale të konsumatorëve përmes produkteve të reja dhe ekzistuese, gjë që mirëpritet veçanërisht në një kohë kur fuqia e shpenzimeve vazhdon të jetë e shtrydhur,” tha në raport Larissa Jensen, këshilltare e industrisë së bukurisë në Circana.

Burimi: CNN Business/Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë