Treg

Konsumi i ulët i birrës në botë po e bën Botërorin akoma ‘më të thatë’

"Birra dhe futbolli nuk mund të merren me qira."

Ky, të paktën, është mendimi i fansave në Mbretërinë e Bashkuar dhe shumë vende përveç kësaj. Pronari i Budweiser AB InBev, gjiganti i prodhimit të birrës që pagoi 75 milionë dollarë për të sponsorizuar Kupën e Botës 2022 , ndoshta ndihet në të njëjtën mënyrë.

Por ndjenja nuk është e përbashkët universalisht, siç kanë zbuluar ata që udhëtojnë në Katar. Vendi pritës i Kupës së Botës e ka ndaluar përdorimin e birrës në stadiumet e tij.

 Alkooli do të jetë ende i disponueshëm në suitat e mikpritjes dhe në zonat e caktuara.

Pritja e një turneu të madh zakonisht shton një mesatare prej 1.4 për qind në shitjet e birrës të vendit pritës, sipas analizës së Bernstein. Jo këtë vit. Si një vend mysliman, Katari nuk ka një kulturë të pijes. Dhe përvoja e kaluar sugjeron se nuk ka dividend birre në vendet spektatore – madje edhe ato me një kulturë të fortë futbolli dhe pijetoresh si Britania e Madhe.

Ka edhe re të tjera në horizontin e alkoolit.

 Në vendet ku pirja është e rrënjosur thellë - Franca, Gjermania dhe Britania e Madhe - konsumi ra midis 2012 dhe 2019. Tendenca ishte më e theksuar në gjysmën e parë të periudhës dhe mund të jetë përmbysur në pandemi.

Sa i përket kërkesës në të ardhmen, kompanitë e pijeve shikojnë sjelljen e Gjeneratës Z me njëfarë shqetësimi.

Ata mund të jenë një grup më i matur se paraardhësit e tyre.

Gjigandi i pijeve i listuar në Mbretërinë e Bashkuar Diageo ka marka të mira në këtë segment, duke filluar nga uiski Johnnie Walker deri tek vodka Smirnoff. Dhe këto marka të mëdha kanë fuqi çmimi.

Pavarësisht rritjes së kostove të inputeve dhe financave të ngushta të konsumatorit, Diageo është vendosur të rrisë kthimin e tij nga kapitali me 9 pikë përqindje në 57 për qind deri në vitin 2025, sipas vlerësimeve të Barclays.

Birra është pija tradicionale e burrave “që bëjnë punë të vështira fizike”, një demografi në rënie. Konsumi ka rënë në SHBA.

Por edhe këtu, pijetarët po tregtohen.

AB InBev raportoi se shitjet e portofolit të saj që përfshin Corona, Stella Artois dhe Budweiser, u rritën me pothuajse 13 për qind në tremujorin e tretë.

E gjithë kjo ndihmon për të shpjeguar pse si Diageo, me fitime 21 herë përpara, ashtu edhe AB InBev, me 19 herë, po tregtojnë me një çmim premium për tregun më të gjerë.

Një Botëror “i thatë” nuk do ta ndryshojë këtë.

Burimi: Financial Times/ Përshtati: Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë