Treg

Kompanitë ajrore në botë kërkojnë 58 mld $ ndihmë për të kapërcyer krizën

Javën e kaluar, Scott Kirby, presidenti i United Airlines Holdings Inc., përshkroi një “skenar të tmerrshëm”, në të cilin shitjet mujore do të binin 70% deri në fillim të qershorit, 60% në qershor dhe 40% në korrik dhe gusht.

Kjo tablo, u bë e qartë shpejt, ishte shumë optimiste me pandeminë e koronavirusit duke shkatërruar pothuajse të gjitha kërkesat për udhëtim. Kompanitë e fluturimeve dhe sindikatat e tyre të punës u përpoqën të hënën për të fituar një ndihmë prej 58 miliardë dollarë për të kapërcyer një stuhi që i tejkalon impaktin e sulmeve terroriste të 2001 në biznes. Presidenti Donald Trump tha se ai do të mbështesë industrinë “100%”.

Kompanitë ajrore në të gjithë botën po bëjnë kërkesa të ngjashme për ndihmë teksa rezervimet kanë avulluar.

Bashkimi Europian tha se është i hapur për ndihma financiare për sektorin e transportit, ndërsa një kompani e re e kontrolluar nga thesari italian do të marrë përsipër kompaninë ajrore të falimentuar Alitalia sipas planit të këtij shteti për të zbutur ndikimin e pandemisë.

Në Australi, ku Qantas Airways Ltd. ka hequr thuajse të gjitha shërbimet ndërkombëtare, qeveria tha se po shqyrton me kujdes sfidat e industrisë.

Ndihma në SHBA është e nevojshme sepse “kjo krizë goditi një industri të fortë dhe të shëndetshme më parë me shpejtësi rrufeje,” tha Airlines në një deklaratë. Grupi tregtar përshkroi një propozim për 50 miliardë dollarë ndihmë për kompanitë ajrore të pasagjerëve dhe 8 miliardë dollarë për transportuesit e mallrave.

Por kërkesa për ndihmë për tatimpagueist përmes kredive, granteve dhe lehtësimit të taksave vjen pas një dekade konsolidimi masiv – dhe miliarda fitimesh – që e vendosin industrinë në një gjendje shumë më të fortë se më parë.

Për më tepër, nga 2010 deri në 2019, kompanitë ajrore amerikane shpenzuan 96% të fluksit të parave nga aksionet e tyre, rreth 45 miliardë dollarë, për të marrë aksionet e tyre, sipas të dhënave të përpiluara nga Bloomberg. Kompania e fluturimeve më e madhe në botë, American Airlines Group Inc., ishte blerësi më i madh, duke shpenzuar 12.5 miliardë dollarë.

Programet e riblerjes së aksioneve synojnë të ndihmojnë në rritjen e çmimeve të aksioneve. Dhe kjo përpjekje – në krahasim me përdorimin e parave për të krijuar rezerva – do të duhet të tërheqë vëmendjen pasi debatohet çështja e ndihmës.

Një palë e interesuar, Shoqata e Pilotëve të Air Lines, e cila përfaqëson pilotët e Bashkuar, u tha në një memoanëtarëve të dielën vonë se kishte rekomanduar pa sukses gjatë kohërave të mira që linja ajrore të ndërtojë rezervat e saj të parave.

Pilotët “do të insistojnë që çdo ndikim afatshkurtër dhe dhimbje e nevojshme për të kaluar këtë krizë do të ndahet nga të gjithë aktorët e interesuar — menaxhmenti, punonjësit e tjerë dhe shitësit”, shkroi Todd Insler, presidenti lokal i cili është edhe drejtor.

“Në të ardhmen, do të ketë një kohë për llogaridhënie, faj dhe kthim – ju siguroj për këtë,” shkroi ai. “Tani për tani, ne kemi nevojë për menaxhim për t’u përqëndruar në ndërmarrje, dhe ne duhet të punojmë së bashku për të mbijetuar.”

Koronavirusi ka prekur çdo pjesë të industrisë së aviacionit, që nga kolosët deri te Silver Airways Corp., një kompani ajrore në Florida me më pak se 1.000 të punësuar. Silver Airways Corp, e cila fluturon në Karaibe dhe Florida, i shkruajti administratës dhe zyrtarëve të Kongresit të hënën duke kërkuar “ndihmë të menjëhershme dhe të drejtpërdrejtë”.

Ndihma Boeing

Boeing Co. ka kërkuar nga zyrtarët e Shtëpisë së Bardhë dhe të Kongresit ndihmë afatshkurtër për kompaninë, furnitorët dhe linjat ajrore pasi perspektiva për industrinë e udhëtimeve përkeqësohet nga dita në ditë, raportoi Bloomberg News. Amerikan dhe Delta Air Lines Inc. janë në bisedime për të përfituar edhe ata financime të reja.

Aksionet e Boeing u rritën 3.6% në 134 $ para tregtimit  të martën në New York. Aksionet ranë 60% këtë vit deri mbylljen e të hënës.

Nuk ka asnjë parashikm sikur edhe të afërt: Një skenar i mundshëm i rastit më të keq do të ishte një ndalim fluturimi i urdhëruar nga qeveria për të ndihmuar në frenimin e përhapjes së virusit, me linjat ajrore më të mëdha në botë që mbyllen plotësisht.

Të Dielën, Qendrat për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve rekomanduan një ndalesë tetë javore për çdo tubim prej 50 ose më shumë personash, një skenar që përfshin teknikisht çdo avion tregtar, përveç disa modeleve. Të hënën, Trump i tha publikut që të shmangte udhëtimet, së bashku me shkollat ​​dhe restorantet, si një mënyrë për të ndihmuar në ndalimin e përhapjes së virusit.

Presidenti premtoi lehtësim pa dhënë detaje. “Ne do të ndalojmë fluturimet,” tha ai. “Ne do t’i ndihmojmë ata shumë.”

“Është shumë e kushtueshme”

Industria është me fat në atë që nuk kishte shumë kapacitet të tepërt para shpërthimit të virusit, megjithëse shumë aeroplanë do të duhet akoma të parkohen, tha Cliff Winston, një bashkëpunëtor i lartë i studimeve ekonomike në Institutin Brookings dhe autori i disa libra në linjat ajrore.

“Kjo do t’i dëmtojë ata,” tha ai. “Nuk ka asnjë pikëpyetje për këtë. Ata nuk mund të heqin kapacitetet dhe do të jetë shumë e kushtueshme për ta. “

Industria e SHBA-ve kurrë nuk ka fituar para gjatë një recesioni dhe nuk do të ndodhë një gjë e tilë nëse koronavirusi e nxit një të tillë, tha Winston.

“Ata duhet të tregojnë ende aftësinë e tyre për t’u përballur me një krizë të tillë.”/Bloomberg/

Më Shumë