Keshilla

Keni fëmijën në parashkollor? Ja ç’duhet të ketë klasa

Ne e dimë se cikli parashkollor bën një ndryshim të madh për fëmijët dhe se efektet e tij mund të zgjasin një jetë. Por për të pasur këtë ndikim, kujdesi i hershëm duhet të jetë me cilësi të lartë. Të ballafaquar me kufizimet në lidhje me çmimet, disponueshmërinë dhe vendndodhjen, prindërit shpesh herë janë të paqartë në lidhje me vlerësimin e një kopshti. Pa marrë parasysh se çfarë metodash arsimore apo modeli përdoret në një klasë parashkollore, këto pesë elemente duhet t’i kërkoni patjetër në një klasë parashkollori.

Atmosfera në klasë dhe dizajni

Një klasë që është e favorshme për të mësuar duhet të ndjehet e gëzuar dhe miqësore dhe të jetë e dizajnuar rreth fushave të qarta të përqendrimit, të quajtura qendra, që ofrojnë një sërë aktivitetesh.

Çfarë mund të shihni:

– Ndërtimi i lodrave

– Libra

– Arti unik i fëmijëve në mure

– Materialet e mësimit të përshtatshme për moshën (Pra shikoni një numër, por jo një tabelë shumëzimi, libra, por jo kapituj, etj.)

– Raftet e ulëta me lodra të arritshme

– Tavolina dhe karrige me madhësi të fëmijëve

Çfarë mund të kërkoni:

– Sa kohë shpenzohen në aktivitetet e grupit? (Duhet të jetë rreth gjysma e ditës ose më pak.)

– Sa kohë shpenzohen në lojë falas në qendra?

Mësimdhënësit

Mësuesit duhet të udhëheqin rritjen akademike, sjelljen e modelit në klasë dhe të ofrojnë mjete për fëmijët

Çfarë mund të shihni:

– Listat dhe figurat në mure për të ndihmuar fëmijët të identifikojnë ndjenjat

– Një vend i qetë, qetësues në klasë ku fëmijët e mërzitur mund të relaksohen

– Ndëshkimi fizik nuk përdoret kurrë

– Mësuesit të kritikojnë fëmijët nëse është e domosdoshme pa ju ngritur zërin.

Çfarë mund të kërkoni:

– A keni një plan për të mësuar fëmijët si të kontrollojnë ndjenjat e tyre?

– Cili është plani juaj për fëmijët kur kafshojnë apo godasin njëri-tjetrin? (Shkollat ​​duhet të jenë të gatshme të punojnë me familjet për të kuptuar se çfarë po ndodh dhe për të ndihmuar në hartimin e një plani për t’i mësuar fëmijët)

– A keni pezulluar ose përjashtuar fëmijët ndonjëherë? (Zakonisht, përgjigja është “jo”, edhe pse mësuesit duhet të jenë të gatshëm për të diskutuar alternativa ose mundësi shtesë për fëmijët me probleme emocionale, mendore ose fizike që ndikojnë në aftësinë e tyre për t’u përshtatur në një klasë.)

Çfarë mund të shihni:

– Fëmijët  të bëjnë disa krijime përmes materialeve, dhe ti shpjegojnë ato.

– Fëmijët tregojnë një histori ndërsa mësuesi e shkruan dhe fëmija ilustron atë

– Fëmijët që luajnë me pazëll dhe lojëra që kërkojnë numërimin ose kuptimin e gjithnjë më të thjeshtë.

– Mësuesit t’i nxisin fëmijët të parashikojnë atë që ata mendojnë se do të ndodhin më pas në një histori, një mister matës ose një eksperiment shkencor.

– Përdorimi minimal i mësimit të shpejtë (Fëmijët këndojnë këngë që kanë mësuar ose praktikojnë numërimin deri në 20 )

Çfarë mund të kërkoni:

– Cila është kurrikula që përdorni, dhe a bazohet në kërkimet arsimore?

– Cilat janë qëllimet akademike për këtë vit? 

– Si mund të gjurmoj se çfarë po mëson fëmija im? Si mund të më tregoni nëse fëmija im po mëson?

– Si do të më informoni nëse fëmija im është në rrugë të mbarë?

Siguria

Fëmijët duhet të jenë gjithnjë të sigurtë.

Çfarë mund të shihni:

– Kimikatet e ruajtura në kabinete të mbyllura, litarët jashtë në hapësirë

– Nuk duhet të ketë pishina

– Mobiljet të larta të vendosura në mure

– Procesi i hyrjes. Shihni a ka kontrolle në hyrjen  e ambienteve  të shkollës.

– Përmbushen standardet bazë të pastërtisë

– A ekzistojnë sisteme emergjence?

– Çfarë ndodh nëse fëmija im ka nevojë për ilaçe?

– A janë të përditësuara kontrollet e stafit?

– A mund ta shoh raportin tuaj të fundit të inspektimit shtetëror? (Ju mund të jeni në gjendje të kërkoni raportet e inspektimit në një shtet publik ose në një bazë të dhënash të qytetit në internet.)


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë