Inter e Pirelli do të ndahen në fund të sezonit të ardhshëm. Klubi zikaltër e kompania italiane, sipas asaj që bën të ditur Calcio e Finanza, do të ndërpresin raportin e tyre historik në 2021, kur të përfundojë viti i fundit i kontratës. Mbyllet në këtë mënyrë një lidhje përtej 25 viteve e që, nga 1995 deri sot, ka sjellë mbi 235 milionë euro në arkat e klubit. Objektivi i Suning është ai për të firmosur një marrëveshje të re që të dyfishojë ardhjet, duke kaluar nga 12 milionë tek 25-30, shifër që pritet ta garantojë një kolos si kompania imobiliare kineze Evergrande.
Pirelli hyri zyrtarisht në historinë e Inter në 14 qershor 1995, kur Massimo Moratti e Marco Tronchetti Provera firmosën kontratën e parë të sponsorizimit. Akordi i parë kishte një vlerë prej 4 miliardë lirash duke u ngjitur për një kohëzgjatje tre vjeçare: nga sezoni ’95/’96 në atë ’97/’98, ajo në të cilin Ronaldo zbarkoi në Milano duke u bërë menjëherë simboli i skuadrës e imazhi i Pirelli, në një reklamë që u kthye legjendare.
Ardhja e Suning sjell një revolucion të vogël, atë kur marka Pirelli të zhduket nga uniformat e stërvitjes. Tani grupi i Zhang është gati për një ndërprerje definitive me të shkuarën: bashkëpunimi mes Inter e Pirelli pritet të mbetet në forma të tjera, por mbi uniformat zikaltër, nga 2021, do të shfaqet një logo ndryshe, që në ambiciet e shoqërisë duhet të sjellë të ardhura në nivelet e top klubeve europianë.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.