Keshilla

Hiqni qafe shëndetin e tepërt me këto ushtrime

Ne të gjithë duam të dukemi  në formë, të kemi një jetë e shëndetshme dhe të lumtur.

Por ndonjëherë për shkak të orarit tonë të zënë ne nuk jemi në gjendje  të gjejmë kohën për aktivitetet fizike. Por ka edhe nga ata që janë shumë dembel për të lënë komoditetin e shtëpisë për të dalë në mëngjes. Përpjekja për të humbur peshën ishte prioriteti numër një për njerëzit kur ata bënë rezolutat e tyre të vitit të ri sipas një studimi të vitit 2017.

Si mund të krijoni një regjim stërvitjeje?

Kryeni këto ushtrime duke përdorur intervalet ON dhe OFF: ON për 20 sekonda dhe OFF për 10 sekonda. Përsëriteni çdo stërvitje për 8 raunde. Pastaj merrni një pushim një minutësh. Pas pushimit, lëvizni mbi stërvitjen e ardhshme.

Ushtrime alpinistësh. Poziciononi vetën në një dërrasë. Tërhiqni një gju deri në mes të seksionit tuaj. Mundohuni të ngrini gjurin tuaj sa më larg që të mund të jeni të qetë. Përsëriteni veprimin me gjurin tjetër tuaj. Çdo hop llogaritet si një. Kryeni këtë 4 herë.

Lëvizje ulje ngritje. Nuk është nevoja të keni një karrige të lartë, niseni këtë praktike me një karrige të ulët. Aplikoni peshën tuaj në atë këmbë dhe hidheni lart. Ndërsa po kërceni, ndërroni këmbën në mënyrë që këmbët tuaja të tjera të jenë në karrige. Vazhdoni të bëni atë mbrapa dhe me radhë për 8 raunde.

Shtrini gishtërinjtë tuaj në tokë dhe mbështetni veten duke përdorur duart tuaja. Mbani  bërrylat pran trupit ulni bustin në tokë në mënyrë që bërrylat tuaja të bëjnë një kënd 90 gradë. Ngrini trupin tuaj duke e larguar tokën nga ju. Përsëriteni këtë proces 8 herë.

Filloni duke qëndruar drejt lart dhe hidheni në një pozicion ngadalësues. Sigurohuni që gjuri juaj i parë nuk është mbi këmbët tuaja. Pastaj hidhuni dhe kaloni pjesën e përparme. Bëni atë dy herë dhe kaloni.

Për këtë ushtrim kërkohet një top. Për të filluar, vendosni një gishtin mbi topin, kërcejnë dhe alternojnë midis përgjimit të një këmbë dhe tjetrës në krye të topit.

Filloni duke pozicionuar veten në pozicionin e shtytjes dhe kërcej me gjunjë në drejtim të gjoksit. Pastaj hidhuni në mënyrë që të poziciononi veten në pozicionin e shtytjes.



Poziciononi këmbët  në mënyrë që të jenë të gjera se supet tuaja dhe vendosni këmbët tuaja në një kënd .Krijoni këndin 90- gradë  kënd dhe pastaj të vijë gjysmë-rrugë deri para se të shkojnë poshtë përsëri.

Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë